Bedankt voor heroepen x)
Elif - Goede Vampier.
ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.
Faith - Slechte Vampier.
Ze fronste even, nog eentje die jamie probeerde over te halen. ,,Savoy, kom niet met hetzelfde lulverhaal als de rest.'' ze keek 'm kort aan en leit hem weer kort meemaken met wat voor pijn ze kon veroorzaken. ,,Je weetr dat je me niet aankan.''
Dewi - MensenGeval.
(Even voor rare wending zorgen :x Ghaha)
,,Waarschijnlijk ben je metnaal sterker dan je zelf weet.'' zei ze en zweeg toen, had ie het niet door? Of hield ie zich dom? Er was nog maar een manier hoe ze het hem duidelijk kon maken, right? Ze keek lew aan en drukte toen haar lippen zachtjes op die van hem. Ze zoende hem kort maar teder en zacht, alsof hij van proselein was en ieder moment kon breken. Toen ze stotpe keek ze 'm kort aan en wendde toen haar hoofd af omdat ze het idee had dat haar hoofd in brand stond.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.