Lewis moest hartelijk - en hoewel hij het niet wilde toegeven- oprecht lachen om haar laatste opmerking. 'Ieder zijn ding, I suppose,' grinnikte hij geamuseerd. Nooit gedacht dat Odile Lavossa grappig kon zijn. 'Je hebt er blijkbaar veel over nagedacht. Het hele manipulerengebeuren dan,' vervolgde hij met opgetrokken wenkbrauwen. Het was meer een statement dan een vraag. Hijzelf had de subtiele kunst van het manipuleren nooit helemaal onder de knie gekregen. Daar had hij het tact niet voor. En hij was een vreselijke leugenaar.
Toen hij Odile naar zijn prooi zag gluren, schudde hij geamuseerd zijn hoofd. Lew twijfelde even, maar gooide het lijk uiteindelijk toch met een soepele beweging naar haar toe. Hoe voller ze zat, hoe minder werk hij had. 'Je mag het hebben, als je wilt. Ik heb toch genoeg. Zonde van de moeite,' Met een grijns streek hij tevreden over zijn buik alleen maar om te ontdekken dat die nat van het bloed was. Niet helemaal zeker over het het zijne was of dat van de zwijnen, likte hij het voorzichtig van zijn vingers af. Het smaakte overwegend slecht. Met andere woorden; de varkens hadden hem zonder dat hij er erg in had gehad ergens geraakt en het bloedde. Hard.
Hahaha, no shit x'D Dat had ik wel willen zien, want in mijn fantasie is zijn lijf echt
[ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 21:29 ]
Frankly my dear, I don't give a damn.