• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean stond met een raar gevoel op. Hij wist niet wat er gebeurt was gisteren. HIj kleede zich om en liep naar grote zaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste verheugde zich op het moment dat ze Dean zou zien. Ze liep daarom extra snel naar de grote zaal. Onderweg botste nog tegen een paar eerste jaartjes op maar dat kon haar niet schelen. Toen ze eindelijk in de grote zaal aangekomen was zag ze hem staan.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean kwam de grote zaal binnen. Als eerst zag hij Rose. Ze keek hem aan. Dan zag hij Modeste. Hij voelde zich gelukkig en hij liep naar haar toe. Hij drukte zijn lippen op de hare.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste schrok even van Dean's zoen maar zoende hem toen gewillig en bijna op een overdreven, haast schandalige manier terug.

    Rose keek naar de twee. Ze voelde niets, echt niets. Het vuur dat zonet nog in haar hart brandde, maakte plaats voor een ijskoud gevoel. Pijn.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean sloeg een arm om Modeste heen.
    'Ik hou van je,' fluisterde hij en hij gaf haar weer een kusje. Toch protesteerde een klein stemmetje in zij hoofd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste weigerde om ik hou ook van jou, terug te zeggen. Ze had dat immers nog nooit tegen iemand gezegt. Ze hield van niemand, jongens waren maar een accessoires, een speeltje.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean trok zich niks van Modeste aan. Hij hield van haar. Nee dat doe je niet! zei een stemmetje in zijn hoofd. Je houd van Rose. Maar de betovering was toch te sterk. Dean glimlachte naar Modeste.
    'Wil je wat te drinken?' vroeg hij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste glimlachte terug. 'Ja graag.'

    Rose begreep het niet, wat was er in hemelsnaam aan de hand, had Dean toevallig nog een tweeling broer, hij zou Rose nooit pijn doen, dat had hij beloofd.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    James keek Ruby glimlachend aan. 'Ik vind dit en dit heel lekker.' zei hij.

    Scorpius liep door de gangen op zoek naar Lily. Opeens werd zijn aandacht getrokken door iets wat op de muur hing. Hij liep er naartoe en herkende zijn vader op de foto. 'Waarom hangt iemand hem op?' vroeg Scorpius zich luidop af. 'Als je deze persoon kent, zeg het dan tegen James Potter.' las Scorpius. Mooi niet dat ik met hem ga praten, maar ik ga het wel aan Lily vragen. Hij zocht verder en zag opeens rode haren op het eind van de gang om de hoek gaan. 'Lily!' riep hij zo hard als hij kon.

    Vakantie is goed voor mij, gaat scor dan mee met Lily?
    Ik heb scor de poster van James maar laten zien :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dean nam Modeste mee en ging vlak bij Rose zitten. 'Hier,' zei hij en hij gaf Modeste een kopje pompoensap.


    Sarita zag alles gebeuren. Dean met Modeste? Hier was iets raars aan de hand! Dat wist ze zeker! Ze liep naar Rose toe. Die er uit zag alsof ze in huilen kon uitbarsten. 'Gaat het?' vroeg Sarita aan haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, mean Scorpieus xd

    Ruby
    Ze keek naar wat hij aanwees en probeerde het drinken, vervolgens trok ze een vies gezicht. ,,Bah.'' mompelde ze en pakte wat anders om te eten en de vieze smaak weg te halen xD Gauw nam ze er een hap van, ondertussen keek ze beetje rond naar de mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rose zuchtte. 'Het klopt niet, dit is Dean niet, zoiets doet hij niet' zei ze zacht. Ze stond op en liep weg. Bij de slaapzalen uitgekomen ging ze op haar bed zitten. Een traan liep langs haar ooghoek naar beneden. Het deed pijn om Dean zo te zien, maar ze wist zeker dat er iets mis was. Opeens zag ze een klein flesje op het nachtkasje van het bed tegenover haar. Ze liep ernaartoe en pakte het flesje op en rook eraan. Een zoetige geur vulde haar neusgaten. Liefdesdrank !

    Modeste glimlachte en nam het kopje dankbaar aan. 'Zo, wat zullen we vandaag eens gaan doen?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'We kunnen naar Zweinsveld gaan,' stelde Dean voor.

    Sarita dacht na over de woorden van Rose. Ze had gelijk dit was haar broer niet. Er klopte iets niet! Ze keek op de klok. Ze had nog 10 minuten! Hier zat iets achter. Ze pijndigde haar hersens. Modeste komt, ze vertrekt, Dean doet vreemd en is "verliefd" op Modeste. Sarita had al een idee. Ze rende naar de slaapzaal toe waar Rose zat. 'Rose, hebben jij en Dean gisteren avond nog wat gedronken?' vroeg ze aan haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Ja lijkt me heel leuk' zei modeste terwijl ze Dean nog een kus gaf.

    Rose keek Sarita aan, ze zag dat haar ogen naar het flesje gingen. 'Liefdesdrank' zei Rose alleen maar.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Alles werd duidelijk bij Sarita.
    'Godver!' riep ze uit. Ze trok Rose over eind.
    'Jij gaat met Dean naar de leraar van toverdranken,' beveelde Sarita haar. Ze trok haar mee naar de grote zaal. Ze zag dat Dean en MOdeste net opstonden. Ze rende naar Modeste af en duwde haar.
    'Bitch!' gilde ze.


    "Ignite, my love. Ignite."