• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Sarita wilt je het liefst nu kapot slaan, van Rose weet ik het niet echt en Dean is niet extreem gewelddadig maar vond het ook niet leuk om onder een betovering te zitten,' zei Fred. 'En je kan niet alleen hebben in het leven.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan glimlachte en nam 75 galjoenen op aangezien hij plannen had om haar eens flink te trakteren. "Oke, laten we dan maar snel gaan" zei hij grijnzend en hij nam haar mee de bank uit naar de eerste de beste winkel.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Oke is goed,' zei Sarita. 'Waar wil je heen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan grijnsde geheimzinnig. "Eerst gaan we een hoop lekker eten halen" zei hij grijnzend.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Als je daar gelukkig van word,' lachte Sarita en ze volgde Jonathan naar de eerste te beste snoep winkel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan kocht een hele lading vreemde magische snoepjes. "Zo nu mag jij een winkel kiezen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Schoenenwinkel,' lachte Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Ze zullen me vast haten' zei Modeste zacht. 'Zo gaat het meestal, als ik niet gehaat wordt wordt ik wel gevreest.' 'Ik wilde dit nooit zijn, ik wilde nooit worden zoals ik nu ben' ''Maar ik heb nooit liefgehad, mijn ouders waren altijd weg, en vooral mijn moeder, ze was altijd depri door de dood van haar ouders, sinds dat ik klein was wist ik dat ik ervoor moest zorgen dat mensen me leuk vonden, maar blijkbaar vonden ze mijn populariteit alleen maar leuk.' 'Er heeft nog nooit iemand van me gehouden Fred, ik mis het gevoel gewoon' zei Modeste met tranen in haar ogen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Oh fijn, hoe weet je dat?' vroeg Scorpius. Hij zou haar straks wel naar de affiche vragen.
    Zumba was fijn!!! :) Haha, ben beetje te actief!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Fred had medelijden met Modeste.
    'Dean kan vergeten en vergeven. En Sarita misschien iets minder snel, maar ookal lijkt Sarit nog zo stoer en gevoelloos. Ze heeft wel een hart hoor, en ik denk dat als jij goed met Sarita ga praten, dat ze je vergeeft,' sprak Fred de waarheid


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan grijnsde en ging met haar naar de schoenenwinkel.

    Lily gaf hem de brief van haar moeder. "Ze zal pa langzaam voorbereiden door te zeggen dat ik een vriend heb op school en dat ik je al lang ken enzo" zei ze enthousiast.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita keek rond. Ze had nog een stel nieuwe sneakers nodig en een stel hakken. Ze keek rond en ze zag zwarte hakken. Ze waren perfect. Ze paste ze. Ze paste haar ook nog. Ze keek nog rond maar sneakers hadden ze niet echt voor haar.
    'Ik reken deze af en dan verlos ik je uit deze hel,' grinnikte Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan lachte. "Ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen" zei hij plagend.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Modeste glimlachte. Fred was aardiger dan ze dacht. 'Dankje' zei ze zacht.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Haha heel grappig,' zei Sarita en ze rekende de schoenen af. 'Zullen we nu wat gaan drinken?'

    'Is goed hoor,' zei Fred. 'Moet ik regelen dat je vanavond met Sarita kan praten?'


    "Ignite, my love. Ignite."