• Ik heb eindelijk even vrije tijd en ik wil weer een boek lezen, maar ik kan niet kiezen tussen deze twee:

    House of Leaves (Kaartenhuis in het Nederlands)
    Ze zouden helemaal opnieuw beginnen. Maar wanneer een jonge familie haar intrek neemt in een huis op Ash Tree Lane ontdekken ze dat er iets vreselijk mis is. Hun huis is aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant. Veel, veel groter. Een blinde oude man, een jonge bediende in een tattoowinkel, en een krankzinnige vrouw die rondwaart in de zalen van een psychiatrische inrichting... ze vertellen het verhaal van een familie die wordt geconfronteerd met een constant veranderende reeks gangen in hun huis, totdat ze uiteindelijk oog in oog komen te staan met de verschrikkelijke duisternis die in het binnenste verborgen zit.

    of

    Picture of Dorian Gray
    Dorian Gray is een knappe, naïeve jongeman die in Engeland woont. Een vriend van hem, Basil Hallward, is schilder en maakt een perfect portret van hem. Het is zo perfect dat hij het niet wil tentoonstellen (het zou teveel van hemzelf weggeven), en hij geeft het aan Dorian. Dorian wenst dat hij altijd zo knap zou blijven, en dat het schilderij in zijn plaats ouder zou worden.


    As travars

    House of Leaves Klinkt geniaaaaaal! :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Hm, ik denk dat ik toch maar gewoon Dorian Gray ga lezen :')


    As travars

    Doe gewoon allebei! Ze klinken allebei heel erg leuk!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Doe gewoon allebei! Ze klinken allebei heel erg leuk!


    Ja, maar ik moet er eerst beginnen met een hahah
    Nouja, ik ga denk ik gewoon beginnen met Dorian Gray en later House of Leaves lezen :Y)


    As travars

    House Of Leaves lijkt me echt vet!


    In time we hate that which we often fear.

    Dorian Gray aangezien die op de lijst van '50 books you must read before you die' staat. Een van de redenen waarom ik die ook wil lezen ;D

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 20:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    House of Leaves
    Klinkt erg spannend

    maar Dorian Gray lijkt mij leuker


    Belieber, Simpsonizer, Jasmineator, Taylor swift, The Beadles, Directioner

    doe beide dan x)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 12:41 ]


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    ik heb dorian gray al gelezen , dat is best wel een goed boek :-)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H