• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

[ topic verplaatst door een moderator ]

"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

Kan, maar ik dacht dus dat ze niet geweest was (:
    Anyway, er wacht nog ebrg huiswerk op me.

Interested? =D
    Zoek nog mensen die willen joinen.

[ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:54 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ow, topic 5 al (A)
    ik heb de laatste tijd echt weinig tijd om te schrijven :s maar ik doe mijn best!
    wil iemand even zeggen wat Lily en Ruby als laatste deden
    (of als iemand dat weet wat James en Scorpius deden)

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Tada.

Is eiamdn zo lief op die poster te reageren?
    Er hangen posters met jong stel..
    Draco en Luna.. En dan staat er bij dat
    als iemand weet wie 't izjn dat die
    even naar James toe moet xd

Danku <3

Ruby
    Ruby had niet erg veel geslapen vannacht, aangezien ze nu in een vreemde omgeving was.. maar het was genoeg om de dag door te komen. Nu zat ze op de zetel (das toch bank? :aa) te wachten tot James wakker zou worden x)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

ja zetel is bank :)
    James was intussen opgestaan en trok net zijn schoenen aan. Hij liep de trappen af naar de leerlingenkamer en zag Ruby zitten. 'Goeiemorgen. Heb je goed geslapen?' vroeg hij

[ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:09 ]

Ruby
    Ze keek op toen ze ene bekende stem hoorde en glimlachte. ,,beetje.'' antwoordde ze eerlijk en stond op.

'Oei, dat klinkt niet zo goed. Hoe komt het?' vroeg James

Modeste lachte. 'Hmm oké dan' zei ze. Ze wende zich weer tot jonathan. 'Maare Schat, zullen wij morgen iets leuks gaan doen, ik heb je al zolang niet gezien, of heb je andere plannen?' zei Modeste glimlachend terwijl ze naar Sarita keek.

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Sarita voelde steek in haar rug. Jonathan zou haar toch niet mee vragen?
    Dean keek Sarita aan en zag dat ze verdrietig keek. Wat is ze van plan?' dacht hij.
    ik ehb gisteren toen ik niet kon slapen een idee bedacht. Totale drama!
    Modeste komt er achter dat Dean niet jalours is en maakt een liefdesdrank. Die geeft ze aan Dean. Sarita komt er achter en word boos op MOdeste. Dan beginnen te vechten en worden ze uit elkaar gehaald door piet en puk (ik weet niet wie) En dan denkt Sarita dat Jonathan boos is op haar en wilt ze weglopen van zweinstein

"Ignite, my love. Ignite."

ja goed idee ;) haha inderdaad totale drama :P

Ik hou van drama

NU heb ik zin om verder te gaan. Trouwens het zou ook een goed idee zijn voor een storie xD

Haha inderdaad !!

Modeste keek Fred verleidelijk aan. 'Heb jij misschien zin om iets leuks te gaan doen?' vroeg ze terwijl ze overdreven met haar wimpers knipperde.

Fred schudde zijn hoofd.
    'Nee,' zei hij.

Ik moet gaan want ik moet morgen vroeg op en ik moet mijn haren nog wassen haha xD misschien kom ik straks nog even !!
    'Nee?' vroeg Modeste verbaast. Zei hij nou nee. Ze keek even snel naar Dean die nog steeds Rose in zijn handen had. Hmm het werkte niet echt, en zeker niet omdat die Fred niet mee wilde werken!!

[ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 22:04 ]

'Nee,' zei Fred. nog even

Dean drukte Rose tegen haar aan.
    'Gaan wij morgen naar zweinsveld?' vroeg hij.