• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Fred probeerde Sarita rustig te krijgen. Sarita had hem al een paar keer getrapt en geschopt. Doe dit voor Sarita's best wil! hield hij zich zelf voor


    "Ignite, my love. Ignite."

    hahaha en dan wordt Modeste straks verliefd op Fred haha drama !! het lijkt gtst wel ;P

    'Dean' zei Rose blij terwijl ze in zijn armen viel. 'Ik heb je gemist.'

    Modeste zat in haar eentje op haar vaders kantoor. Het was geen goed idee. Het was dom en roekeloos, maar ze wilde gewoon dat Dean haar leuk vond, niet dat ze van hem hield maar ze was gewend dat iedereen op haar viel.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leuk toch?
    Sarita werd langzamer rustiger. Fred liet haar ietjes losser. Hij trok haar mee de grote zaal uit. Sarita liet zich zakken tegen de muur. Plotseling begon ze te huilen. Fred kwam naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. Sarita begon te huilen op zijn schouder. 'Rustig maar,' trooste hij haar.

    Dean keek Rose aan. 'Mij gemist?' vroeg hij. Wat er de laatste paar uur is gebeurt is een waas in zijn hoofd. Het enigste wat hij wist is dat Sarita aan het vechten was.
    'We moeten naar Sarita!' riep Dean uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeker leuk !!
    'Nee Dean, met Sarita komt alles goed, ik vertel het je allemaal later nog wel, hou me nu alleen maar vast' zei Rose terwijl ze hem een kus gaf en hem tegen haar aantrok.

    Modeste zuchtte. Ze had nooit liefgehad, en niemand hield echt van haar, ze vonden haar alleen leuk om mee te zoenen and that was it.. Ze kreeg tranen in haar ogen. Ze wilde alleen maar weten hoe liefde voelt, is dat nou teveel gevraagt.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Ik hou van je Rose. Maar Sarita zit in de problemen. Ik weet wat er kan gebeuren. Ik vrees nu voor het ergste,' zei Dean. Dean gaf Rose een kus. 'Kom.' Hij trok haar overeind en sleurde haar mee. In de hal zag hij Sarita huilen bij Fred. 'Sarita,' zei hij. Sarita keek op. 'Dean,' snikte ze.
    'Je bent rustig geworden,' zei Dean. Sarita knikte. Dean keek naar Rose. 'Ik denk dat we haar even moeten troosten. Ze is in paniek,' legde Dean fluisterend uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het misschien een goed idee is als Fred naar Modeste gaat om te vragen wat er met haar aan de hand was ??

    Rose ging naast Sarota op de grond zitten en sloeg haar armen om haar geen. 'Rustig maar Sar, trek het je niet teveel aan, laat Modeste maar.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Goed idee

    'Het komt niet door Modeste,' snikte Sarita. Rose had nooit geweten dat ze vroeger woede aan vallen had. Ze was er van af, einde. Oke dat dacht ze. Fred keek naar Dean.
    'Jullie kunnen haar beter troosten dan ik,' zei hij. Hij stond op en besloot om naar Modeste te gaan. Dean ging naast Sarita zitten.
    'Is het weer gebeurt?' vroeg hij terwijl hij het antwoord wel wist.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben even gtst aan het kijken en daarna glee dus ik kom straks weer :)
    Rose gaf Sarita nog een kus op haar wang en liep toen naar de leerlingenkamer.

    Modeste huilde zacht. Ze wilde niet dat iemand het kon horen dat ze verdriet had. Ze verborg haar ware gevoelens altijd, zo kon ze verbergen dat ze zo gevoelig was.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jaa Scorpius mag bij Lily komen!

    Lily hoorde haar naam en zag Scorpius. Ze ging vrolijk naar hem toe en gaf hem een kus. "Je mag komen logeren in de vakantie." zei ze vrolijk.

    Jonathan had niks van het hele gebeuren meegekregen en hij wachtte onderaan de trap op Sarita. Waar bleef ze toch? Hij voelde zich onrustig, was er iets misgegaan?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita sprong op.
    'Ik moet naar Jonathan!' riep ze uit. Ze pakte haar spiegeltje. Ze zag er normaal uit. Ze rende naar de trap.
    'Sorry dat ik te laat ben,' zei ze.

    Fred klopte op de deur. Hij opende hem en zag Modeste zitten. 'Modeste?' vroeg hij


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Het maakt niet uit, je bent er nu toch" zei Jonathan en hij keek haar onderzoekend aan. "Wat is er gebeurt?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Ik heb gevochten met Modeste,' gaf Sarita toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Waarom?" vroeg Jonathan en hij keek haar bezorgd aan. "Gaat het wel met je?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Met mij gaat het redelijk,' zei Sarita. 'Modeste had Dean een liefdes drankje gegeven zodat hij haar leuk zou vinden in plaats van Rose. Ik was daar niet mee eens.' Sarita durfde Jonathan niet aan te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan pakte haar hand vast en kneep her zacht in. "Wat lief van je dat je voor je broer opkomt." zei hij glimlachend. "Ik ben blij dat je niks hebt."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow