• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Goh jij kent me toch ook van top tot teen he' zei Modeste lachend terwijl ze Jonathan weer een knuffel gaf. Ze vertelde het hele verhaal over, dat ze was opgepakt wegens vliegen onder invloed en zag dat Sarita haar ongelovig aankeek. 'Ja ik heb ook zo mijn serieuze momenten hoor, maar een beetje lol ertussen door kan geen kwaad' zei ze lachend.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Ja dat snap ik. Ik vind het best wel een grappig verhaal,' lachte Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Tja, ik ben nou eenmaal grappig' zei Modeste lachend.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:58 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jonathan zuchtte en gaf haar een duwtje. "Je bent werkelijk hopeloos."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'I know, maar ja beter hopeloos dan saai zullen we maar zeggen' zei Modest lachend. Toen zag ze opeens drie onbekende gezichten achter Jonathan en Sarita. Het meisje kende ze wel ergens van maar ze kon zich niet goed meer herinneren waarvan, kwam vast door de alcohol, die breekt je hersencellen af waardoor je steeds meer vergeetxD. De ene jongen leek eigenlijk best veel op Sarita en de andere, tja van die andere wist ze niet wat ze ervan moest denken. Hij leek haar gewoontjes, saai.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:01 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Hoi,' zei Sarita tegen Dean, Rose en Fred.
    'Hoi,' zei Dean. Hij keek naar Modeste. 'Ik ben Dean.'
    Het zou grappig zijn als Modeste eerst Dean zou willen waardoor er weer een drama ontstaat. Geen happy en ze leven nog lang en gelukkig meer :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    jep leuk idee haha ;)

    Modeste bekeek Dean van top tot teen. 'Zozo jij mag er wezen' zei ze lachend terwijl ze haar hand uitstak. 'Ik ben Modeste, Modeste Longbottom.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:24 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Dean Schneider,' zei hij terwijl hij haar hand schudde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Nou leuk je te ontmoeten Dean.' Modeste keek naar het meisje naast hem. 'Hee ben jij niet Rose, de dochter van Ron en Hermoine?' vroeg Modeste.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rose keek een beetje geirriteerd naar Modeste toen ze met Dean flirten. 'Ja dat heb je goed, ik ben Rose' zei ze terwijl rose haar hand uitstak en die van Modeste schudde.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Zo en jij bent?' vroeg Modeste aan de andere jongen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean duwde Rose dichter tegen zich aan. Daarmee wilde hij zeggen: Rustig maar. ik hou alleen van jou.
    'Ik ben Fred Wemel,' zei Fred.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose glimlache naar Dean. Hij hield van haar.

    'Nou Fred, ik ben Modeste' zei Modeste met een glimlach. Ze probeerde aardig te doen maar Fred intereseerde haar niet zo ze had alleen oog voor de knappe hunk naast Rose. Modeste keek een geiiriteerd toen Dean Rose omhelsde. 'Zozo, jullie zijn een koppel dus?' vroeg ze aan Dean. Naja ze moest zich geen zorgen maken, iedereen wilde haar, en ze was veel en veel leuker dan Rose. Zelf had ze al een paar jongens versleten, niet dat ze veel om hun gaf. Het boeide haar niet dat hij met die Rose was. Hij zou de hare worden !!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:59 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Ja. Sinds vandaag,' grijnsde Dean.
    'En mij dat niet even vertellen!' riep Sarita. Dean grijnsde naar Sarita en liet Rose even los en liep naar haar toe.
    'Sorry zusje van mij,' zie hij en hij gaf haar een aai over haar bol.
    'He!' zei Sarita boos. Dean grinnikte en Sarita gaf en een zachte klap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Hmm gefeliciteerd hoor' zei Modeste terwijl ze een glimlach naar Rose fakte. Ze keek naar Fred. Misschien kon ze iets met hem beginnen om Dean jaloers te maken. Want ze moest en zal Dean hebben. 'En jij hebt geen vriendinnetje?' vroeg Modeste met een lieflijke glimlach aan Fred.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille