• Hallo iedereen ^-^
    Ik heb meerdere ideeën voor verhalen, maar ik vind het altijd veel fijner om samen met iemand te schrijven. Daarom zoek ik een of meer co-writer(s).
    Allebei mijn ideeën gaan over een meisje die op de middelbare zit en One Direction komt erin voor.

    [Naam hoofdpersoon] komt bij haar broer op school, hun ouders zijn gescheiden en ze gaat nu bij haar broer en moeder wonen. Haar broer is heel populair op school, wat zij niet wist, en iedereen staart haar dus aan als ze samen de school binnen lopen. Doordat alle meiden denken dat ze een stel zijn mag niemand haar.
    Ik heb al meer verzonnen, maar als jij iets weet zou ik dat graag willen horen. (:

    [Naam hoofdpersoon] is bevriend met een van de populairste jongens op school, alleen praat die jongen niet met haar als ze op school zijn. Ze ziet alle meiden met wie hij iets heeft (gehad), maar vind niemand echt bij hem passen. Ze krijgt gevoelens voor hem, maar durft hem niets te vertellen.
    Ook bij deze had ik al meer verzonnen, maar dat zet ik liever niet open en bloot op Q. Plot twist dingen.


    Als je interesse hebt, graag even dit lijstje invullen ^-^
    Naam:
    Leeftijd:
    Idee 1 of 2:
    Verleden/Tegenwoordige tijd:
    Vertelstandpunt:
    Idee (niet verplicht):
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Schrijfervaring:


    Van het tweede idee heb ik al een klein stukje geschreven, dus als je dat wilt lezen graag even erbij zetten. Dan stuur ik een PB.


    May the odds be ever in your favour...

    Op je profiel kom ik geen stories vinden. Dus ik vraag het maar even. Kun je een stukje van jouw schrijfstijl sturen? :Y)


    wat was dit ookalweer

    Naam: Noa
    Leeftijd: Ik ben dertien
    Idee 1 of 2: Ik vind beiden erg leuk!
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Beiden kan ik dus ja,
    Vertelstandpunt: Maakt niet uit.
    Idee (niet verplicht): X
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):

    Ze keek uit het raam. Het hoosde, bladeren vlogen rond of plakten aan het raam. Langzame en snelle regen druppels gleden over het koude glas naar beneden. Ze stond op uit het bed, hoeveel pijn het ook deed en deed een stap richting het raam. Waar ze haar linkerhand op legde. Net zoals altijd zat daar haar ring om. Om haar ringvinger. De ring die ze van haar vriend had gekregen. Die in de stoel lag te slapen. Een zucht rolde over haar lippen. Wetend, dat ze er binnenkort niet meer was. Ze staarde in het niets en een eenzame traan rolde over haar wang. Haar ouders zouden verdriet krijgen, door haar. Jayden ook. Hoe kon de jongen haar toch leuk vinden? Hij wist dat ze er op een gegeven moment niet meer zou zijn, maar toch begon hij van haar te houden. Ze had hem op afstand willen houden. Maar haar gevoelens waren sterker dan dat ze wist.

    Schrijfervaring: Al bijna 2 jaar hier en hiervoor ook nog 1 jaar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Even mijn topics (:

    Saisons

    Naam: Aline
    Leeftijd: veertien jaar
    Idee 1 of 2: dat hangt af van de verdere verhaallijn. Het spreekt me beide wel aan, maar momenteel spreekt twee me meer aan.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: mijn voorkeur gaat uit naar de tegenwoordige tijd
    Vertelstandpunt: eerste persoon enkelvoud of derde persoon enkelvoud
    Idee (niet verplicht): /
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): KLIK
    Schrijfervaring: Ik schrijf sinds groep 3. Maar vanaf groep 5 ging ik echt bezig met grote verhalen.


    May the odds be ever in your favour...

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 15:21 ]