• Darn, ja ik heb net op een knopje gedrukt en toen ging de taakbalk van het internet boven in het scherm weg. En het komt nu terug als ik er met mijn muis overga. Maar op welk knopje moet ik nu drukken om die adressen/taakbalk weer terug te krijgen?? Damn dit is zooo iritant o.o!


    Wie du mir, so ich dir.

    F11. Ik heb het geprobeerd. :')

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 15:37 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Via je internet-instellingen? [/ofzoiets?]

    Oh, daar ben ik ook benieuwd naar!
    Dat heb ik ook altijd en dan moet ik alles eerst helemaal afsluiten x)


    I clicked my heels and wished for you.

    F11 misschien? :X

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 15:39 ]


    volg me op tumblr please... :3

    Volgens mij Crtl F11 Dat is bij mij iig.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ja normaal zit daar ook een knopje idd dat het doet maar ik heb overal op lopen rammen en niets doet het D:. F11 en F11+Ctrl ook niet. Als ik hem opnieuwd opstart is hij wel weer gewoon ?? D:


    Wie du mir, so ich dir.

    Oo dan weet ik het ook niet ;S Want bij mij doet hij dan wel weer gewoon. Miss dat moet je dan maar proberen. Technologie van tegenwoordig... ;D


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    MrsHangover schreef:
    Ja normaal zit daar ook een knopje idd dat het doet maar ik heb overal op lopen rammen en niets doet het D:. F11 en F11+Ctrl ook niet. Als ik hem opnieuwd opstart is hij wel weer gewoon ?? D:


    Hè, bij mij doet hij dat wel. Weird! Maar opnieuw opstarten helpt ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou het eigenlijk niet weten.(A)

    Sentiment schreef:
    (...)

    Hè, bij mij doet hij dat wel. Weird! Maar opnieuw opstarten helpt ook.
    Oe nou ik heb hem opnieuwd opgestart, was hij nog steeds vreemd. Drukte ik toen op f11 deed hij het wel weer D:. Rare computer man! Maar iedereen in ieder geval bedankt voor de tips, nu gooi ik hem weer dicht (krul)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.