• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik wist niet of het mocht

    Sarita knikte naar Jonathan.
    'Is goed,' zei Sarita. Dat word dan maar de wekker zetten, dacht Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose lachte naar Fred. 'Ja dat moet jij natuurlijk zelf uitzoeken' zei ze met een knipoog. Ze had geen idee wie fred's vriendinnetje kon zijn.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Ik heb wel wat beters te doen,' grinnikte Fred.
    Aangezien er niemand voor Fred is


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose lachte. 'Ach jou tijd komt nog wel' zei ze terwijl ze een hand op zijn schouder legde.

    Moet ik iemand voor Fred maken??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Fred keek Rose spottend aan. 'Denk het niet,' zei hij.
    Ja (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mag dat van jou Elements??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ze is ofline maar ik mocht ook 3 personen


    "Ignite, my love. Ignite."

    oo oke dan ga ik even iemand maken ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Naam: Modeste Alexis Longbottom
    Bijnaam:Alex
    Uiterlijk:Modeste heeft een erg lichte huidskleur met zalmroze wangen. Haar blonde lange haar heeft ze van haar moeder geerft. Ze heeft knalblauwe ogen waar je bijna in verdrinkt. Ze heeft een erg slankpostuur maar wel met mooie vrouwelijke vormen. Haar kledingstijl kun je beschrijven als fleurig. Ze houd van vrolijke kleuren en zwierige jurkjes. klik
    Innerlijk:Modeste is een meisje dat altijd in is voor een feestje. Ze is nog niet zo gek als Roxanne ;) maar komt toch aardig in de buurt, vooral als ze een glaasje teveel op heeft. Modeste heeft wel een serieuze kant, vooral als het om haar studie en haar grote passie dansen gaat. Ze zet zich overal dan altijd 100% voor in.
    Afdeling:Griffoendor
    Leerjaar:zelfde als Fred kweet even niet welke dat is ;)
    Ouders: Neville Longbottom en Hannah Abbott
    Goed in: dansen, haar allergrootste passie. Ook is ze erg goed in feesten.
    Extra:Haar moeder Hannah is eigenaar van de lekke ketel , een tovenaarscafé in Londen, als Modeste niet op school zit werkt ze in haar moeders café. Modeste komt later aan op Zweinstein omdat ze een tijd in de cel heeft gezetn omdat ze vloog onder invloed van alcohol xD
    Door: Shithead aka. Daryl

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:41 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haha geweldig^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Haha geweldig^^

    thanks haha en dat van haar moeder en dat tovenaarscafé das echt want dat stond op wikipedia hahah :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    thanks haha en dat van haar moeder en dat tovenaarscafé das echt want dat stond op wikipedia hahah :P


    Oka haha. En hoe wil je ahar in het verhaal gaan plaatsen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oka haha. En hoe wil je ahar in het verhaal gaan plaatsen?

    Ik wacht even tot Elements online is want direct mocht ik helemaal niet nog iemand maken ;) en dan denken hun direct van Wtf wie is Modeste :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ruby
    Ruby had niet erg veel geslapen vannacht, aangezien ze nu in een vreemde omgeving was.. maar het was genoeg om de dag door te komen. Nu zat ze op de zetel (das toch bank? :aa) te wachten tot James wakker zou worden x)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sarita keek Jonathan aan. 'Heb er zin in,' zei ze met een glimlach.


    "Ignite, my love. Ignite."