• Mijn nieuwe seriee Hij gaat over een meisje die heel beroemd is..

    http://www.quizlet.nl/quiz/185966/my-life-as-a-teenage-rockstar-1/


    Don't judge a book on its cover

    zo heet de sery van Chiaar!!!!!!


    take me away

    Joh iemand heeft al een serie die zo heet:S


    Lalalalalalalala.

    Srry maar daar kan ik niks aan doen... dit verhaal staat al heel lang in mijn schift... en als mense alleen dit gaan zeggen rot dan maar lkkr op :D


    Don't judge a book on its cover

    Uuhm doe het lekker zelf je hoeft niet gelijk te gaan schelden,jezus zeg dat is echt dom als je iemand anders naam gaat na-doen en als je het niet wist,verander je naa dan ofzo.Ik had ook een stand-alone met de naam die iemand gebruikte voor een serie,maar ik heb hem verandert,maar nee jij moet gelijk gaan schelden en je wilt persé dezelfde naam houden.Zielig kind¬¬


    Lalalalalalalala.

    wtf jij noemt mij zielig ?? ik scheld helemaal niet... kijk maar in je woordenboek :P en als ik die naam wie neem ik die naam.. boeiend dat er een andere quiz is met die naam... er zijn zoveel quizen met dezelfde naam dus loop niet tegen mij te zeiken erover


    Don't judge a book on its cover

    wtf jij noemt mij zielig ?? ik scheld helemaal niet... kijk maar in je woordenboek :P en als ik die naam wie neem ik die naam.. boeiend dat er een andere quiz is met die naam... er zijn zoveel quizen met dezelfde naam dus loop niet tegen mij te zeiken erover



    whahaah ik zeiken?Tss serieus jij begint toch met je flikker op breezahsletjes taal?Nou dan moet je niet tegen mij gaan zeggen dat ik loop te zeiken.Oow by the way wat is er nou zo moeilijk aan om een naam te veranderen?Trouwens ik heb nog nooit 2 series gezien met dezelfde naam dus doe normaal ofzo¬¬


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het lijken op 'My life as a teenage robot ' dat kiddoprogramma op Nick. x'DD

    Edit:
    & Wat maakt naam uit, tis niet echt handig twee dezelfde namen. persoonlijk zou ik hem ook veranderen. Niet onaardig bedoelt; Maar is ook handiger als je hem bekend wil laten worden ;)


    Mew <3

    wat jij wilt joh ... *kijkt ongeintereseerd de andere kant op*


    Don't judge a book on its cover

    Ik vind het lijken op 'My life as a teenage robot ' dat kiddoprogramma op Nick. x'DD



    whaahahah x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het lijken op 'My life as a teenage robot ' dat kiddoprogramma op Nick. x'DD

    & Wat maakt naam uit, tis niet echt handig twee dezelfde namen. persoonlijk zou ik hem ook veranderen. Niet onaardig bedoelt; Maar is ook handiger als je hem bekend wil laten worden ;)


    dat programma is stoer (Y)


    Don't judge a book on its cover

    wat jij wilt joh ... *kijkt ongeintereseerd de andere kant op*




    whahaha zoiets zeggen mensen als ze niet meer weten wat ze moeten zeggen omdat ze toch alleen maar gedist worden.Pff zeg dan op z'n minst iets terug wat interresant is in plaats van: * Kijkt ongeinteresserd de andere kant op *


    Lalalalalalalala.

    ik ga niet iets interesants zeggen tegen iemand die oninteresant is... daar word je niet interesanter van


    Don't judge a book on its cover

    (...)

    dat programma is stoer (Y)



    Als je een klein kind bent ja,dan is het zeker stoer^^


    Lalalalalalalala.

    ik ga niet iets interesants zeggen tegen iemand die oninteresant is... daar word je niet interesanter van


    whahaha leer nederlands het is: interessant ....


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Als je een klein kind bent ja,dan is het zeker stoer^^


    ik ben een heel klein kind... van 1.75 en ... k kijk k niet meer... maar tis wel een stoer programma(Y)


    Don't judge a book on its cover