• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Oke is goed. Dan doe ik net of Dean het opdrinkt. Dan gaat hij slapen en morgen is het in zijn werking.
    Dean pakte zijn glas en begon te drinken. Wat had hij dorst. Hij trok zich niks van de zoete smaak.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste glimlachte. Morgen zou alles anders zijn !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean rekte zich uit.
    'Ik denk dat ik maar ga slapen,' zei hij. Hij voelde zich vreemd, duf, raar. 'Wil je tegen Rose zeggen dat ik me niet lekker voelde?' vroeg Dean aan Modeste.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Ik ga denk ik naar leerlingen kamer. Tot morgen,' zei Sarita tegen Jonathan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste glimlachte en knikte. Ze stond tevreden op en zag net dat Rose weer binnenkwam. 'Dat was echt raar, er was helemaal niets voor mij bij de hoofdingang' zei ze. 'Hee, waar is Dean?' 'Die voelde zich niet lekker, hij is gaan slapen' zei Modeste. Rose gezicht betrok. 'Hmm, oke nouja dan ga ik ook maar' zei ze terwijl ze wegliep.

    Modeste huppelde vrolijk door de gangen. Ze ging ook maar eens slapen, ze kon niet wachten tot het morgen was.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean's droom was vreemd. Hij droomde eerst nog alleen maar over Rose. Plotseling veranderde Rose in Modeste. 'Nee!' gilde hij in zijn droom. 'Ik hou van Rose!' Maar Modeste ging niet weg. Ze bleef en lachte. Rose ging naar de achter grond. Dean keek Modeste recht in haar ogen. Haar prachtige ogen. En plotseling, wist Dean niet meer wie het meisje op de achtergrond was. Hij had alleen nog maar oog voor Modeste.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amused schreef:
    'Oei, dat klinkt niet zo goed. Hoe komt het?' vroeg James


    Ruby
    ,,Gewoon.. Vreemde omgeving, niks ernstigs.'' ze glimlachte flauwtjes en stond op. ,,Gaan we?'' vroeg ze, ookal ahd ze geen diee waarheen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    James knikte. 'Ja, eerst gaan we ontbijten en dan gaan we naar professor Griffel.' zei hij terwijl hij door het portretgat klom.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ruby
    Ze voglde hem. ,,Naar wie?'' vroeg ze, aangezien ze die naam nog nooit eerder gehoord had. Ook was ze blij dat ze even gingen eten, ze rammelde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    James zat intussen tegenover Ruby in de grote zaal. 'Professor Griffel geeft verweer tegen zwarte kunsten. Ze is de beste vriendin van mijn vader en mijn tante. Ik denk dat ze ons wel kan helpen met de zoektocht naar je ouders.' Legde hij uit.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jonathan verveelde zich ontzettend. James was alleen nog maar bezig met dat meisje. Bah.

    Lily liep door de gangen op zoek naar Scorpius. Ze had een brief gekregen van haar moeder met plannen voor de vakantie.

    Zullen we doen dat het bijna vakantie is?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Lol, gata eimand die opgehangen psoters door James nog zien? xD

    Ruby
    Ze luisterde zwijgend en begreep het ongeveer wel. ,,Okay.'' ze glimlachte naar 'm en keek naar 't eten. ,,Wat is lekker?'' vroeg ze.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sarita stond op en gaapte. Het was 10 uur. Over een half uur moest ze bij de trap staan. Sarita sprong op en begon zich om te kleden. Daarna deed ze haar haar Het zat gelijk goed! Daarna deed ze haar make-up. Ze rende naar de grote zaal en pakte een broodje. Nog een kwartier!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elements schreef:
    Jonathan verveelde zich ontzettend. James was alleen nog maar bezig met dat meisje. Bah.

    Lily liep door de gangen op zoek naar Scorpius. Ze had een brief gekregen van haar moeder met plannen voor de vakantie.

    Zullen we doen dat het bijna vakantie is?
    \
    Ja is goed. En dan hebben ze een herfstbal :9~:9~


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste stond met een glimlach op. Ze hoopte dat het gewerkt had. Ze trok haar outfit aan en liet haar haren los. Op haar wimpers deed ze zwarte mascara en op haar lippen een glanzende gloss. Tevreden keek ze in de spiegel. Perfect.

    Rose werd wakker. Ze had raar gedroomt vanacht. Ze had gedroomt dat er iets ging veranderen tussen haar en Dean, wat wist ze niet maar wel dergelijk iets. Ze trok haar schooluniform aan en liep naar de grote zaal.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille