• Heeeey, ik ben begonnen met mijn verhaal te herschrijven. Het is dus een soort van Harry Potter 8. Zie hieronder de inleiding. :/

    Dé oorlog was voorbij, eindelijk was de Tovenaarswereld en Dreuzelwereld Voldemortloos. Velen rouwden om hun doden en anderen vierden dan weer feest, ze zongen verscheidene liederen en bij het heffen van hun glas riepen ze allen in koor: "Op Harry Potter De Jongen Die Bleef Leven!" Terwijl Dié Jongen Die Bleef Leven samen met zijn beste vrienden op een bankje zat bij De Grote Zaal in Zweinstein; In zijn gedachten beleefde hij de voorbije verschrikkelijke uren langzaam opnieuw...



    Lijkt het je wat? Hier de link ~> The Way It Ends
    Btw. Ik heb al 20 abo's, maar dat is dus omdat ik het herschrijf. (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Is dit het vervolg op 7? Want er staat 'we're going 19 years back in time' (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik dacht dat dit een topic zou zijn over het feit dat JK Rowling misschien een achtste boek gaat schrijven, haha :')
    Maar ik ga even kijken!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Is dit het vervolg op 7? Want er staat 'we're going 19 years back in time' (krul)

    In boek 7, komt er te staan 19 jaar later. Dat is dan de epiloog én nu ga ik 19 jaar terug in de tijd, dus op het moment dat de oorlog voorbij is, begrijp je? (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:55 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':