• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Modeste liep met een chagerijnig gezicht naar de hoofd ingang van Hogwarts. Precies 7 dagen had ze in de cel gezeten, en waarom? Omdat ze vloog onder invloed van alcohol, belachelijk. Maar goed ze was nu eindelijk aangekomen op Hogwarts. Niet dat ze dat zo leuk vond, ze zat veel leiver tot 6 uur s'ochtends te feesten inplaats van vroeg naar bed te gaan omdat ze de volgende dag weer moest leren. Modeste sleepte haar hutkoffer mee naar binnen en wierp even een chagerijnige blik op een paar 1e jaars. Ze sleepte met heel haar hebben en houden door de gangen toen ze eindelijk een bekend gezicht zag. 'Jonathan , hee Jonathan, joehhhoeee' schreeuwde ze.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:36 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sarita keek naar degene die Jonathan naam's riep. Het was een meisje die ze nog nooit had gezien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste rende zo hard als ze kon, wat niet hard was door haar hutkoffer, naar Jonathan. Ze negeerde het meisje naast hem en omhelsde hem. 'Aaah Jonathan, je wilt niet weten waarom ik zo laat ben?' zei ze lachend


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sarita rolde met haar ogen. Wat zijn we weer vriendelijk, dacht ze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste liet Jonathan los en keek naar het meisje naast hem. 'Sorry dat ik zo chaotisch ben, en ik heb me nog niet eens voorgesteld' zei ze lachend terwijl ze haar hutkoffer losliet en haar hand uitstak. 'Ik ben Modeste, Modeste Longbottom' zei ze met een glimlach.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sarita glimlachte.
    'Sarita Schneider is de naam,' zei ze en ze schudde de hand van Modeste.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Leuk je te ontmoeten Sarita' zei Modeste met een glimlach. 'Wat waren jullie eigenlijk aan het doen?, je bent toch niet mijn beste vriendje aan het stelen he' zei modeste lachend terwijl ze Jonathan in zijn wangen kneep.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rose gaf Dean een kus. 'Zullen we Sarita zoeken om het grote nieuws te vertellen ?' zei ze met een glimlach.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Nee hoor. We waren gewoon wat aan het praten,' zei Sarita.

    Dean haalde zijn schouders op. 'Ga je mee?' vroeg hij aan Fred. 'Als jij dat niet erg vind?' vroeg hij daarna aan Rose


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Jaja, maar vertel eens hoe waren de eerste paar daagjes op Hogwarts?' vroeg Modeste lachend.

    'Nee tuurlijk vind ik het niet erg' zei Rose met een glimlach terwijl ze haar ene arm om de middel van Dean sloeg en de andere om die van Fred.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    haha jonathan word helemaal vertroeteldxD

    Jonathan lachte en keek naar Modeste. "Jeetje, ik dacht dat ik je nooit meer zou zienxD"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    sarita glimlachte. Ze mocht modeste wel. 'saai maar dat is school altijd.'


    fred liep lachend met dean en rose mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Haha inderdaad, doe mij maar een glaasje wijn met harde muziek' zei Modeste lachend tegen Sarita. "Jeetje, ik dacht dat ik je nooit meer zou zien" zei Jonathan opeens. 'Ja je gelooft nooit waar ik zat' zei Modeste lachend.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:37 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jonathan grinnikte. "Ik gok in de bak wegens dronkenschap?" grapte Jonathan.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita keek Modeste en Jonathan raar aan.
    'De bak wegens dronken schap?' vroeg ze ongelovig.


    "Ignite, my love. Ignite."