• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind dat msn idee best wel koel 8D
    Behalve als ik te lui ben om me aan te melden xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    hahaha xD Maar hoe wil je dat MSN dinges maken? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik schrijf vorotaan in hij/zsij vorm ^-^

    Faith - Slechte Vampier.
    BIj Odile achterop is niet iets wat je graag elke dag meemaakt. Terwijl ze door de bussen scheurde was Faith elke keer bang dat ze tegen iets aan zouden knallen, ineens remde Odile hard waardoor het achterwiel omhoog ging en Faith tegen haar aanknalde. ,,Odile! Wil je ons dood hebben ofzo?'' zei ze halfgrappend, al gauw scheurden ze weer weg. Dit was zeker niet de eerste keer dat odile reed, sneller dan normaal waren ze al in de stad. Toen Odile gebaarde dat Faith af moest stappen deed ze dat, ze deed haar helm af en gooide even haar haren over haar schouders. Ineens hoorde ze mannen fluiten en keek ze ernaar. ,,Die hebben al aardig wat op.'' zei Faith en je kon de minachting in haar stem horen. Toen richtte ze haar blik weer op Odile. ,,Nou, waar wil je precies heen?'' vroeg ze, zijzelf kwam niet vaak in de stad dus waar ze nou heen moesten wist ze niet en het was haar ook nog steeds niet helemaal duidelijk wat odile nou allemaal wilde halen.

    Elif&Dewi even x) - Goede Vampier.
    Elif grinnikte zachtjes en knikte toen. ,,Er is een WC ja.'' ze keek de 2 meiden aan. ,,Awh, ga jij dan maar eerst hoor.'' zei Dewi tegen Candy, die vervolgens de badkamer inglipte. Dewi liep naar de bank en ging daar eventjes op zitten wachten, ze keek onderzoekend naar Elif die inmiddels was gaan zitten op een andere bank.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 20:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ho, Faith vergeten, w8 even! xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -kuch-

    We zijn al in de stad :'D, zie mijn vorige post


    No growth of the heart is ever a waste

    Gawyn Goede vampier
    Nadat hij de deur achter de meisjes had dichtgedaan, liet hij zich met een zucht tegen de muur die aan de deur grensde aanvallen. Op de jacht na was dit vandaag zijn eerste moment voor zich zelf – al kon je de jacht niet echt tijd voor jezelf noemen, aangezien je dan niet jezelf bent. Of aan de andere kant wel weer. Tijdens de jacht was je eigenlijk het wezen dat altijd al diep in je geschuild had, en dat door die ene beet werd versterkt met een factor van honderd, en tijdens de jacht nogmaals. En het wezen dat je eerst was, kon je alleen nog maar met moeite vasthouden. In de eeuwen die hij nu al geleefd had, was dit eigenlijk pas de eerste keer dat hij over hierover na had gedacht. Wat raar, en vooral dat hij er dit moment aan dacht. Nou ja, ook dat was eigenlijk niet zo raar.
    Hij wreef gepijnigd met zijn vingers over zijn slapen. De gedachtengang van net was nogal… vreemd. Vol tegenstellingen, die allebei zouden kunnen kloppen. Of juist niet. Hij zuchtte geërgerd. Daar begon hij weer – tegenstelling, tegenstelling, tegenstelling. Wat een manier om je zelf bezig te houden. Tegenstellingen verzinnen die beide kunnen kloppen. Of juist niet.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    Ik heb moeite om me te blijven focussen. Mijn drang naar menselijk bloed is zo groot dat ik de eerste de beste persoon die in mijn buurt kom wil vastgrijpen en leeg wil zuigen. Ik hou er niet van om me in te moeten houden, maar als men door krijgt dat vampiers geen wezens uit griezelverhalen zijn hebben we een groot probleem. Dus ik hou me in, voor het voortbestaan van ons ras. Ik ben genadeloos en kil, maar niet suïcidaal.
    'We gaan..' Veel verder kom ik niet want mijn neus leidt me naar een groepje meiden toe dat een club in probeert te komen. Ze staan te ruziën met een uitsmijter. De parfum probeert hun bloed te maskeren, maar ik onderscheid de herkenbare geur meteen. 'We gaan.. naar de elektronicazaak.' En ik wend me met tegenzin van de meiden af en vervolg mijn weg. Een eindje verderop staat de zaak. Een jonge verkoper zit wat op zijn telefoon te spelen. Er is haast niemand. Ik kom meteen ter zake.
    'Ik wil graag filmapparatuur. Zo klein en zo discreet mogelijk. Bluetooth chips, een bereik van vijftig meter.' Hij kijkt op van zijn telefoon, staart in mijn ogen en daarna in die van Faith. Hij trekt een grijns. 'Wil je weten wat je vriend uitspookt als jij er niet bent?' Hij ziet er de humor wel van in, ik ben doodserieus. Hij ziet mijn blik en slikt even. Ik kijk watertandend naar zijn bewegende ademsappel.
    'Ik kijk even voor je. Ben zo terug.' Mijn blik flitst naar Faith. 'Ik sterf van de dorst,' sis ik ingehouden. Op dit soort momenten word ik onvoorzichtig, maar ik kan het haast niet meer houden. Zijn bloed. Zijn zalige zoete warme bloed.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    In tegenstelling tot de vorige keren vond hij de weg nu vrij gemakkelijk. Nu het nacht was en hij in volle glorie vampier kon zijn, leken zijn zintuigen ernom scherp te staan. Zelfs zijn reuk was beter dan ooit te voren. Lew ging af op het geluid van ronkende motoren om Gawyn's tip te vinden. Toen hij de autoweg op een razend tempo overstak, merkte hij dat hij niet de enige was. Zo'n vijf kilometer verder op, deed ene volwassen mannelijk hert hetzelfde. Met een helse snelheid begon hij het dier achter na te jagen. Voor het beest door had wat er met hem gebeurde, zonken Lew's lange, vlijmscherpe hoektanden al in de gespierde nek. Hoewel het al de tweede keer die dag was dat hij op jacht ging, leek Lew's dorst onverzadigbaar. Pas toen hij elke druppel bloed uit de aders had gezogen, voelde hij de welbekende tevredenheid opkomen. Even voelde hij zich beschaamd, maar dat gevoel verdween snel toen hij bedacht dat hij tenminste geen mens had verslonden. Met die gedachte liet hij het lijk achter en vertrok terug naar het huis.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    x7UP schreef:
    hahaha xD Maar hoe wil je dat MSN dinges maken? :P

    In een group of gewoon via PB mensen toevoegen oder..? Sumthing like that. Wellicht een iets snellere vorm van communicatie dan over PB hier op Q x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het een goed idee 8D

    Candy
    Ze liep snel de badkamer in en deed die op slot, waarna ze naar de wc ging x3 Daarna trok ze haar kleren uit en zette ze de douche aan, niet veel later stond ze eronder, genietend van de warme stralen. Ze had er heel lang onder willen staan, maar dat zou een beetje lullig zijn voor Dewi, dus na 10 minuutjes stapte ze er weer onderuit en droogde zich af. Ze trok snel haar kleren weer aan en trippelde de badkamer uit. "Jij kan." mompelde ze terwijl ze een hand door haar vochtige haren haalden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zag hoe Odile keek naar de meiden, ze had vast dorst. Nouja, vast, Faith wist het zeker. De dorstigheid was gewoon van haar gezicht af te lezen. Gelukkig kon odile zich bedwingen en liepen ze samen naar een electronicazaak. Ze vroeg om wat ingewikkelds en toen de jongen weg was keek ze me aan. ,,Nog niet, pas als jij alles hebt wat je nodig denkt te hebben.'' antwoordde ik en grijnste scheefjes. ,,Anders moeten we zelf die hele winkel doorzoeken en daar heb ik geen zin in.'' Faith zweeg weer toen de jongen terug kwam met ingewikkeld uitziende spullen. ,,is dit wat je nodig hebt?'' vroeg hij .

    Elif&Dewi even x) - Goede Vampier.
    De 2 meiden keken verbaasd. ,,jij bent snel.'' zei Elif, ondertussen stond Dewi op en knikte instemmend. ,,inderdaad, geez. Naja, ik zal proberen er niet te lang over te doen.'' ze glimlachte scheefjes en verdween de badkamer in. Toen Dewi was verdwenen keek Elif Candy aan. ,,Gaat 't weer een beetje?'' vroeg ze en glimlachte vriendelijk naar haar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Candy
    "Ja, denk het wel.." Ze glimlachte naar Elif en frummelde met haar shirt. "Elif.. Ik ben mijn tasje kwijt. Mag ik hem gaan zoeken?" vroeg ze zachtjes.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zag hoe Odile keek naar de meiden, ze had vast dorst. Nouja, vast, Faith wist het zeker. De dorstigheid was gewoon van haar gezicht af te lezen. Gelukkig kon odile zich bedwingen en liepen ze samen naar een electronicazaak. Ze vroeg om wat ingewikkelds en toen de jongen weg was keek ze me aan. ,,Nog niet, pas als jij alles hebt wat je nodig denkt te hebben.'' antwoordde ik en grijnste scheefjes. ,,Anders moeten we zelf die hele winkel doorzoeken en daar heb ik geen zin in.'' Faith zweeg weer toen de jongen terug kwam met ingewikkeld uitziende spullen. ,,is dit wat je nodig hebt?'' vroeg hij .

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Gelukkig.'' zei Elif opgelucht toen ze antwoordde dat ze dacht dat het wel weer ging, maar toen kwam het probleem. ,,Awrh.. Kan het later? Ik kan jullie niet alleen laten.'' zei ze en beet op de binnenkant van der wang. okay, waar waren Gawyn en lew als je ze nodig had? lew was jagen en gawyn moest hier ergens nog rondlopen.. Hopelijk kwam ie zo dan kon ze haar tas even zoeken.

    Dewi - MensenGeval.
    Toen ze in de badkamer was sloot ze de deur achter zich en zuchtte zachtjes. Dewi liep naar de spiegel en keek erin, wauw, ze zag er nog steeds moe uit. net een spook. Ze moest zachtjes grinniken om haar eigen gedachten. Ze pakte de jusite spullen enz ette de douche alvast aan zodat het water alvast warm kon worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Candy
    "Oh, maar ik kan best alleen.." mompelde ze. Ze keek met grote oogjes naar haar op.

    (lalala inspiloooooos)


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Je kan Savoy gawyn lastig latne vallen ofzo..
    En dan hoort LEif dat ofzo en dan gaat ze erheen ofzo..

    Like.. breng die gast tot leven xD

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze zag hoe Odile keek naar de meiden, ze had vast dorst. Nouja, vast, Faith wist het zeker. De dorstigheid was gewoon van haar gezicht af te lezen. Gelukkig kon odile zich bedwingen en liepen ze samen naar een electronicazaak. Ze vroeg om wat ingewikkelds en toen de jongen weg was keek ze me aan. ,,Nog niet, pas als jij alles hebt wat je nodig denkt te hebben.'' antwoordde ik en grijnste scheefjes. ,,Anders moeten we zelf die hele winkel doorzoeken en daar heb ik geen zin in.'' Faith zweeg weer toen de jongen terug kwam met ingewikkeld uitziende spullen. ,,is dit wat je nodig hebt?'' vroeg hij .

    Elif - Goede Vampier.
    Ze zuchtte zachtjes en schudde haar hoofd. ,,nee Candy, geloof me, dat betekend je dood..'' zei ze zachtjes en frunnikte aan haar haren. ,,Je kan toch wel even wachten? je tas krijgt echt geen pootjes hoor.''

    Dewi - MensenGeval.
    Toen ze in de badkamer was sloot ze de deur achter zich en zuchtte zachtjes. Dewi liep naar de spiegel en keek erin, wauw, ze zag er nog steeds moe uit. net een spook. Ze moest zachtjes grinniken om haar eigen gedachten. Ze pakte de jusite spullen enz ette de douche alvast aan zodat het water alvast warm kon worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.