• Wat vind jij ervan dat er over VMBO'ers vaak een negatief beeld is, en over VWO'ers en dan vooral over Gymnasiasten wordt gezegd dat het allemaal nerds zijn?
    Ben je het er mee eens of niet geef je mening

dit is aleeen een stelling niet mijn mening :''3

zelf doe ik Havo.

[ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 14:30 ]

Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

XChIcKeNCow schreef:
    (...)

ik zit op en vmbo-T,havo, vwo, gym. school.
    en bij de vmbo klassen komen wel 3 keer per dag de team-leider van het vmbo langs xD
    en daar zitten ook vaak marokannen en turken(niet stom bedoeld ofsow) die echt erg zijn die gewoon in konten van onbekende meisjes knijpen enzo O.o

Uhmm, Jongens neem ik aan? (die marokanen en turken)

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Ik heb VMBO gedaan en mijn moeder zegt dat ik een slim kind ben, dus lekker puh voor de mensen die VMBO-ers dom vinden (nerd)

-

nee,dat ligt aan de hoeveelheid inzet en de mentaliteit van de leerlingen (nerd)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik die vmbo kader.
    Maar dat betekend niet dat ik dom ben
    ik haal hartstikke goede cijfers maar ik kan niet de hele dag uit een boek zitten te werken daar heb ik et geduld niet voor
    Een leraar zij tegen ons.
    En havo/vwo'er kan meer en goed onthouden en vmbo'ers zijn goed in praktijk

the world is filled with people that we dont understand

Clear schreef:
    (...)
    Uhmm, Jongens neem ik aan? (die marokanen en turken)

jah, en de meiden zijn faking arrogant en denken dat ze heel de wereld aan kunnen. o.0

Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

Ex VMBO-er hiero. En ik had eens letterlijk in m'n GB gehad dat een user stomverbaasd was dat ik VMBO had gedaan :']

No growth of the heart is ever a waste

XChIcKeNCow schreef:
    (...)
    jah, en de meiden zijn faking arrogant en denken dat ze heel de wereld aan kunnen. o.0

Oo.

EmilieDeBeta schreef:
    (...)Dat is toch logisch, ze worden niet opgeleid om met hout te werken. (':

En VMBO-ers worden toch ook niet opgeleid om met veel kennis om te kunnen gaan, dóh. Je snapt mijn punt niet.

Everything means nothing, if I ain't got you.

.. en de HAVO'ers zijn de middenmoot (krul):Y)

(?)

ars moriendi

Ik doe zelf VMBO, door problemen thuis. Ik ben niet dom. Iedereen verwacht van mij dat ik VWO doe :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

idc.
    Ik vind het wel zo :') nee niet altijd -.- vaak wel.
    die van VMBO zijn meestal sletjes, met een vette laag bruin-maak, joggingpak, arrogant gedrag enzo.

En deze turk zit op Havo. whoot.

I live for the applause, you will die for it.

Bullshit schreef:
    (...)
    En VMBO-ers worden toch ook niet opgeleid om met veel kennis om te kunnen gaan, dóh. Je snapt mijn punt niet.
    Feit.
    Jawel, ik snap je punt wel. Ik kon die opmerking gewoon niet laten.

[ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 21:43 ]

Only losers can act the way you do

Kikkeli schreef:
    idc.
    die van VMBO zijn meestal sletjes, met een vette laag bruin-maak, joggingpak, arrogant gedrag enzo.

Dan is mijn oude school dus een dikke uitzondering want niemand die daar VMBO deed zag er zo uit :'D

-

Kikkeli schreef:
    idc.

Misschien sommige, maar dat kan ook voor havo of vwo-tto gelden, je kledingsmaak en gedrag hangt niet af van je opleiding, of wel? (krul)

Ik zit zelf op het VMBO en ik merk wel dat de leerlingen daar veel drukker, kinderlijker en anders zijn dan op hoger niveau.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen