• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    God is verzonnen door de mens vroeger, omdat ze natuurverschijnselen niet begrepen en ze wilden het kunnen verklaren. Tegenwoordig is God meer een verzinsel, omdat, de reden waarom God is verzonnen, is verklaard. Maar je weet het nooit zeker, want je kunt alleen bewijzen dat Hij bestaat, en niet dat Hij niet bestaat. En zolang als dat er dus niets bewezen is, ga ik niet zeggen dat Hij niet bestaat.


    Life is hard and then we die

    Washington schreef:
    (...)Ben jij heel streng opgevoed of modern? Dat je doeken moet dragen, uitgehuwelijkt worden enzo. Of is dat uithuwelijken nou wel heeel erg traditioneel?



    Ik moet geen hoofddoek dragen en mag kiezen met wie ik trouw.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, God is een sprookje afgeleid van de zon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassiopeia schreef:
    (...)


    Ik moet geen hoofddoek dragen en mag kiezen met wie ik trouw.^^
    Dus ook met een nederlandse jongen ofzo? Komt uithuwelijken eigenlijk vaak voor?


    it's so empty living behind these castle walls

    Cassiopeia schreef:
    (...)


    Ik moet geen hoofddoek dragen en mag kiezen met wie ik trouw.^^
    Ja klopt! Zo een collega van mijn werk die zei ook: Jaa dat idee dat Nederlanders hebben klopt niet want, we mogen onze beschikbare mannen dan niet zelf kiezen, maar we mogen wel weigeren. Dus op zich klopt dat idee dat de meeste Nederlanders hebben niet.
    Toch vind ik wel dat uithuwelijken tegen het idee van God/Allah ingaat.. Ik bedoel, het gaat uiteindelijk om de liefde toch?


    Life is hard and then we die

    Rosyln schreef:
    Nee, denk het niet.
    Een God is gewoon zo ongelooflijk onlogisch. o-o


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja klopt! Zo een collega van mijn werk die zei ook: Jaa dat idee dat Nederlanders hebben klopt niet want, we mogen onze beschikbare mannen dan niet zelf kiezen, maar we mogen wel weigeren. Dus op zich klopt dat idee dat de meeste Nederlanders hebben niet.
    Toch vind ik wel dat uithuwelijken tegen het idee van God/Allah ingaat.. Ik bedoel, het gaat uiteindelijk om de liefde toch?

    Ik hoor anders vaak genoeg verhalen op tv van vrouwen die niks te zeggen hebben :'D En gedwongen worden om te trouwen met een bepaald persoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb het maar niet over Godsdienst want alle godsdienst leraren van mijn school haten me !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Villain schreef:
    (...)
    Ik hoor anders vaak genoeg verhalen op tv van vrouwen die niks te zeggen hebben :'D En gedwongen worden om te trouwen met een bepaald persoon.
    Volgens mij is dat iets dat ze opzoeken hoor.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof ja, hoewel mijn posts als reactie op degene die de bijbel quotte daar een beetje tegenstrijdig mee zijn. Maar in onze geloofsgemeenschap is altijd gezegd dat discussies hierover nergens toe leiden. En dat is waar. Niemand heeft bewezen dat god bestaat, noch dat hij niet bestaat.
    Ik weet zelf dat god bestaat en heb daar voor mezelf bewijs voor, maar dat zet ik hier niet neer omdat mensen dan flink mijn geloofwaardigheid in twijfel trekken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laziza schreef:
    Dat zie ik wel als ik doodga. x']

    -plat.


    They fell in love, didn't they?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja klopt! Zo een collega van mijn werk die zei ook: Jaa dat idee dat Nederlanders hebben klopt niet want, we mogen onze beschikbare mannen dan niet zelf kiezen, maar we mogen wel weigeren. Dus op zich klopt dat idee dat de meeste Nederlanders hebben niet.
    Toch vind ik wel dat uithuwelijken tegen het idee van God/Allah ingaat.. Ik bedoel, het gaat uiteindelijk om de liefde toch?

    Haha aah Annick, jij bent echt zo'n hippie type! Love and peace is what you stand for!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Volgens mij is dat iets dat ze opzoeken hoor.

    Idk, als je gedwongen wordt door je familie, dan vind ik niet dat je dat opzoekt? - Als je 't zo bedoelt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Washington schreef:
    (...)Ben jij heel streng opgevoed of modern? Dat je doeken moet dragen, uitgehuwelijkt worden enzo. Of is dat uithuwelijken nou wel heeel erg traditioneel?

    Modern hoor, nog geen hoofddoek en zal die pas dragen als ik er klaar voor ben en uithuwelijken is denk ik nog héeel traditioneel. Dat doen we bij mij thuis niet meer... Ik mag zelf kiezen met wie ik trouw, al moet hij wel moslim zijn of worden...:Y)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:13 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik denk dat mensen voortkomen uit de evolutie en dat we nog lang niet klaar zijn met evolueren. Waarom denk je dat een mens een staartbeentje heeft? Niet omdat we nu nog een staart hebben maar wel eentje gehad hebben. Of je appendix, het wormvormigaanhangsel dat aan je blinde darm hangt en we niet (meer) gebruiken en vaak word verwijderd als het ontstoken raakt? Omdat we nog niet klaar zijn met evolueren. Al die gekke kronkels in ons hoofd, alles! We worden tegenwoordig al langer, ouder. We evolueren lekker door.


    Your make-up is terrible