willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje omdat hij 37 is en ik 16 maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons wat moet ik doen?????
Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.
ik vind dit gwn ontzettend dom zowel van jou, als van hem hij is gwn een fucking pedo, gwn dumpen die handel
Successful schreef: (...) Schipperstraat -In Nederland is dat de Wallen denkik ;d-
"Ignite, my love. Ignite."
mine schreef: (...) Nee dan heb je het voor elkaar. Of ze kan vuilnisvrouw worden
Attention! Laten we dit topic van pagina één laten zakken, alsjeblieft?
Big girls cry when their hearts are breaking
*insert philosophical cringe expression here*
Bro schreef: Attention! Laten we dit topic van pagina één laten zakken, alsjeblieft?
I solemny swear i am up to no good
YoYoYoghurt schreef: (...) Putjesschepper ftw!
En nu blijven we on-topic (: Capice?
"I shut my eyes in order to see.'
Oké.. Op liefde staat geen leeftijd maar 21 jaar verschil .. dat lijkt me nu toch net iets té veel...
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Op je profiel staat dat je best sletterig bent, denk je dat iemand je hier nog serieus gaat nemen? :')
YoYoYoghurt schreef: Op je profiel staat dat je best sletterig bent, denk je dat iemand je hier nog serieus gaat nemen? :')
None but ourselves can free our minds.
A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille
shithead schreef: (...) ja en er staat ook dat ze geen nee kan zeggen tegen mannen tja das ook niet zo slim, misschien heeft hij haar gewoon in bedwangxD shes not so smart !!
Successful schreef: (...) She's messed up in the head