• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    oke heb lang hier over na gedacht bijna alle reacties gelezen
    dit is mijn mening


    persoonlijk vint ik de leeftijdverschil te groot maar als jullie gelukig zijn.
    ben ik blij voor jullie. het kan idd goed gaan en goeie vriendin van mij
    heeft een relatie met een man van 35 en zij is net als jij 16
    en het is een perfect koppel. volgens mij wonen ze samen. dus het kan

    ik snap best je ouder. en ik snap ook jou
    met jou ouders probleem geen idee hoe je dt het kan oplossen

    veel geluk samen:)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Wat je moet doen? Naar een goede psycholoog op zoek gaan.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Poseidon schreef:
    Ok, ik vind het echt gelul.
    Ik geloof het echt niet, ieder gezond mens kan bedenken dat dit niet normaal is. :"D


    dream, dare, fly!

    AvanJogia schreef:
    (...)

    Dit ís niét nórmaal!
    Jou profiel -> Het leeftijds verschil -> Jou gedachte van 'de ware' = Absurd! niet normaal!
    Ga hulp zoeken
    Jou ouders hebben gelijk !


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    lieve schat,ga niet boos worden ik wil je alleen helpen.

    wat in gods naam moet een volwassen kerel van 37 met een tiener van 16.
    dit klopt gewoon niet en hij is nog strafbaar ook. omdat jij minderjarig bent. dus hoeveel je ook van hem houd uitmaken.

    hoe hebben juilie elkaar ontmoet eigenlijk.

    ps:ik heb net je pro bekeken en mijn conclusie is dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent...

    sorry....

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    waarom
    omdat je dan lekker posters kan zoenen en depressief doen omdat jullie nooit bij elkaar zullen komen? kansloos

    dit heeft teminste wél toekomst
    we houden van elkaar dus kunnen we samen oud worden



    ... ik zwijg..

    ja,,dat snap ik wel.
    Die gast had evengoed hun broer kunnen zijn,en zo zien ze hem ook.
    Niet als een schoonzoon.
    Ik snap dat je het niet wilt uitmaken,
    maar ik denk dat dat ook het beste is.
    Maar ik dwing je nergens toe hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Logisch dat je ouders dat zeggen ja. sommige dingen kunnen gewoon niet. als je nou wacht tot je 21 bent ofzo, dan kun je dat soort dingen doen.


    "Let them eat cake!"

    Als eerste wil ik zeggen, dat als je niet gaat studeren, je er later gegarandeerd spijt van zal krijgen en het dan nóg moeilijker is om alsnog te gaan studeren. Tokio is één van de grootste wereldsteden, denk je daar zonder diploma zomaar een fatsoenlijke baan te krijgen?!
    Je ouders hebben het beste met je voor en ik begrijp hun reactie en mening goed. Je bent 16 en hebt nog een heel leven voor je. De wereld is echt veel groter en gevaarlijker dan jij nu voor ogen hebt. Je kan alles wel door een roze bril zien, maar bekijk de situatie nu eens realistisch.
    De meningen die de users geven, zie jij als kritiek, maar niet als hun blik op de situatie. Je wilt hun mening/advies, die krijg je nu ook. Zij bekijken het met gezond verstand, jij met een roze bril. Jij hebt jouw mening al klaar en weet wat je wil, maar is dat ook realistisch. En het is natuurlijk moeilijk om in jouw plaatst realistisch naar de situatie te kijken. Ze zeggen ook wel; liefde maakt blind.
    Iemand die ik ken heeft ook een relatie met een man van 42 jaar en zelf is ze 17 jaar. Toen wij voor het eerst daarvan hoorde, schrok iedereen en had meteen zoiets van; hoe kan je dat doen?
    Natuurlijk zijn er uitzonderingen waarin zo’n groot leeftijdsverschillen wel goed gaan, maar die mensen zijn vaak ouder en hebben ook meer levenservaring.
    Een vriend van mij is 23 jaar en zijn vader is 70 jaar. Wil jij dat later ook zo bij jouw kinderen? Dat hun vader wordt aangezien als opa?
    Mijn advies: probeer eens realistisch te kijken naar de situatie en de reacties van de users hier eens goed te lezen en te begrijpen, zonder dat je jouw mening meteen hebt klaar staan om als weerwoord te geven.


    Think before you act.

    Het heeft toch geen zin om hier mijn mening neer te zetten, want jij bent duidelijk niet in staat om te luisteren. En je gaat toch overal tegenin. Maar dude, denk eens na: Hij is straks 80 en jij nog maar 59. Nja, good luck met die kerel van je.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lareyne schreef:
    Als eerste wil ik zeggen, dat als je niet gaat studeren, je er later gegarandeerd spijt van zal krijgen en het dan nóg moeilijker is om alsnog te gaan studeren. Tokio is één van de grootste wereldsteden, denk je daar zonder diploma zomaar een fatsoenlijke baan te krijgen?!
    Je ouders hebben het beste met je voor en ik begrijp hun reactie en mening goed. Je bent 16 en hebt nog een heel leven voor je. De wereld is echt veel groter en gevaarlijker dan jij nu voor ogen hebt. Je kan alles wel door een roze bril zien, maar bekijk de situatie nu eens realistisch.
    De meningen die de users geven, zie jij als kritiek, maar niet als hun blik op de situatie. Je wilt hun mening/advies, die krijg je nu ook. Zij bekijken het met gezond verstand, jij met een roze bril. Jij hebt jouw mening al klaar en weet wat je wil, maar is dat ook realistisch. En het is natuurlijk moeilijk om in jouw plaatst realistisch naar de situatie te kijken. Ze zeggen ook wel; liefde maakt blind.
    Iemand die ik ken heeft ook een relatie met een man van 42 jaar en zelf is ze 17 jaar. Toen wij voor het eerst daarvan hoorde, schrok iedereen en had meteen zoiets van; hoe kan je dat doen?
    Natuurlijk zijn er uitzonderingen waarin zo’n groot leeftijdsverschillen wel goed gaan, maar die mensen zijn vaak ouder en hebben ook meer levenservaring.
    Een vriend van mij is 23 jaar en zijn vader is 70 jaar. Wil jij dat later ook zo bij jouw kinderen? Dat hun vader wordt aangezien als opa?
    Mijn advies: probeer eens realistisch te kijken naar de situatie en de reacties van de users hier eens goed te lezen en te begrijpen, zonder dat je jouw mening meteen hebt klaar staan om als weerwoord te geven.

    Amen. (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    JackOLantern schreef:
    Sorry maar dat lijkt me heel logisch. Zo'n leeftijdsverschil.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Sorry, ik ben het ook eens met je ouders. Dat leeftijdsverschil zou je zelf ook verontrustend vinden als het om je eigen dochter ging. En als hij echt zo geweldig is als jij zegt moet hij dat maar bij je ouders bewijzen en als hij geen kennis met ze durft te maken is dat helemaal zwak.


    You are beautiful, you are love.

    Actually, ik snap al niet waarom mensen hier nog reageren?
    Ik bedoel, ze weet duidelijk wat ze wilt en onze mening kan haar toch niet schelen.
    Én als ik haar profiel zo zie vraag ik me toch wel af of dit serieus is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind