SpeachlessX schreef:
(...)
de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN
dat is essencieel als je schrijfster wil worden
bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.
als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen
en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen
Sorry hoor ik heb inlevingsvermogen,te veel zelfs. Ik snap enigszins dat je verlief bent maar je moet wel goed na denken. Niet gaan studeren is echt het stomste wat je kan doen,ook al blijf je bij hem. Wat nou als hij sterft,je kan echt niet van zijn erfenis leven.
En aan je reacties te zien heb je ook geen inlevingsvermogen bij ons. Wij denken logies na,je vraagt onze mening en je wilt niet eens luisteren,dan moet je hem ook niet vragen.
En aan je reacties te zien ben je niet volwassen dus hoe wil je dat gaan doen met een man die wel volwassen is.
Daarbij wat heeft dit met schrijfster worden te maken. Ik bv wil dat niet eens worden dus ik heb de link niet helemaal.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall