• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Sonatina schreef:
    Actually, ik snap al niet waarom mensen hier nog reageren?
    Ik bedoel, ze weet duidelijk wat ze wilt en onze mening kan haar toch niet schelen.
    Én als ik haar profiel zo zie vraag ik me toch wel af of dit serieus is.


    Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk aan. Hoezo 16.. ?


    You are beautiful, you are love.

    Sonatina schreef:
    Actually, ik snap al niet waarom mensen hier nog reageren?
    Ik bedoel, ze weet duidelijk wat ze wilt en onze mening kan haar toch niet schelen.
    Én als ik haar profiel zo zie vraag ik me toch wel af of dit serieus is.


    je hebt gelijk
    ik begin het steeds minder te geloven
    dit is gwn een slechte 1 april grap :Y)

    Romances schreef:
    Ik zwijg :Y)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    oke, ik snap je ouder wel. nouja das mijn mening. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    Ik kan maar niet snappen dat jij gewoon niet wil studeren en dan bij een kerel van 37 wil gaan wonen over 2 jaar bijv. En de mensen geven hun mening en die is toevallig negatief en dat is niet gelijk kritiek.





    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Daybreakers schreef:
    oke heb lang hier over na gedacht bijna alle reacties gelezen
    dit is mijn mening


    persoonlijk vint ik de leeftijdverschil te groot maar als jullie gelukig zijn.
    ben ik blij voor jullie. het kan idd goed gaan en goeie vriendin van mij
    heeft een relatie met een man van 35 en zij is net als jij 16
    en het is een perfect koppel. volgens mij wonen ze samen. dus het kan

    ik snap best je ouder. en ik snap ook jou
    met jou ouders probleem geen idee hoe je dt het kan oplossen

    veel geluk samen:)




    kijk, dit is nou een goede reactie van iemand die het van alle kanten bekijkt!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen

    Als je zo begint te praten denk ik dat je een serieus aandachtprobleem hebt?
    Sorry hoor, maar iedereen hier is verstandig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen
    Daar zit jij fout!
    Wij zijn ook wel allemaal wel eens verliefd. Maar we hebben het beste met je voort. Maar als je niet wil studeren en als he tuit gaat kan je negerens meer naar toe dan heb je niks..

    Zet die roze bril van je nou maar af, dan is het echt een heel stuk duidelijker.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen


    Wij kunnen ons wel inleven in jou situatie, maar het lijkt allemaal zo onlogisch. Ik bedoel, in onze maatschappij waar het zo belangrijk is om een goed diploma te halen en een mooie toekomst uit te bouwen denk jij dat je er gaat geraken door niet te studeren en naar de andere kant van de wereld te gaan verhuizen - waar je de taal niet kent - samen met iemand waarvan heel goed kan zijn dat je later, wanneer je zelf ouder bent, niet meer samen met hem wilt zijn.

    Ik snap best dat je nu heel gelukkig bent met hem, maar zal je dat binnen 5 - 10 - 20 jaar ook zijn? Want echt, wat ga je doen zonder diploma in Tokyo?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen

    Sorry hoor ik heb inlevingsvermogen,te veel zelfs. Ik snap enigszins dat je verlief bent maar je moet wel goed na denken. Niet gaan studeren is echt het stomste wat je kan doen,ook al blijf je bij hem. Wat nou als hij sterft,je kan echt niet van zijn erfenis leven.
    En aan je reacties te zien heb je ook geen inlevingsvermogen bij ons. Wij denken logies na,je vraagt onze mening en je wilt niet eens luisteren,dan moet je hem ook niet vragen.
    En aan je reacties te zien ben je niet volwassen dus hoe wil je dat gaan doen met een man die wel volwassen is.

    Daarbij wat heeft dit met schrijfster worden te maken. Ik bv wil dat niet eens worden dus ik heb de link niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sgat,,
    echt waar,niemand hier wil dat jij ongelukkig wordt.
    Als jij echt van hem houdt en er vertrouwen in hebt,dan is dat goed
    en ik wens jullie echt,oprecht,met heel mijn hart het beste toe.
    Maar laat niet heel je leven van hém afhangen.
    Je moet wel gaan studeren,anders heb je geen toekomst.
    Sgat,Je bent een kind van 16.
    Er is zoveel kans dat deze relatie uit zichzelf eindigt.
    Verpest je jeugd/leven niet door niet te studeren en je leven te wijden aan een man waarvan je nog niet zeker bent dat hij er je hele leven zal zijn.
    Je ouders zullen dat wél doen.

    Wat ik wil zeggen;we begrijpen dat het moeilijk is,
    maar denk alsjeblieft na!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Successful schreef:
    (...)
    She's messed up in the head



    hallo, ik kan het lezen hoor


    en ik doe havo, dus zo dom ben ik ook weer niet


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    hallo, ik kan het lezen hoor


    en ik doe havo, dus zo dom ben ik ook weer niet

    Ze bedoelt niet dat je dom bent maar dat je nu niet nadenkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    -sprakeloos-


    wth.