• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Geen idee of het al eerder is gevraagd, maar volgens mij niet. Hoe lang hebben jullie nu met elkaar dan? En zitten er ook consequenties aan? Of was het enige wat je ouders zeiden dat je het uit moest maken?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Successful schreef:
    (...)
    She's messed up in the head

    en ze heeft bij haar hobbys staan sex tja leuke hobby met iemand van 37 xD


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    waarom
    omdat je dan lekker posters kan zoenen en depressief doen omdat jullie nooit bij elkaar zullen komen? kansloos

    dit heeft teminste wél toekomst
    we houden van elkaar dus kunnen we samen oud worden

    Nou dan moet je dát je ouders zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je geen mening van anderen wilt, dan moet je ook geen topic openen hè. Lijkt me logisch. Als jij denkt dat dit goed gaat aflopen, moet je het zelf maar weten. Ik denk dat die man hele andere dingen wil op het moment, dan jij. Als hij 37 is, zal hij wel kinderen willen en misschien al willen trouwen. En dat wil jij nu op je 16e al? Succes ermee, ik ga me er verder ook niet meer mee bemoeien.

    Later, als je dertig ofzo bent, maakt leeftijd niet meer zo veel uit. Maar twintig jaar is echt wel veel.
    Die man is op een late leeftijd voor kinderen en jij bent op een vroege leeftijd voor je eerste keer seks.
    Jullie mogen wel verliefd zijn, maar denk eens goed na.
    Als jij een kind hebt op je dertigste, is jouw kind zijn/haar vader al vijftig. Als dat kindje 16 is en iedereen zijn/haar ouders zijn vijftig, is haar vader 70, de leeftijd van vele kinderen hun grootouders.
    Je kan wel verliefd zijn, maar op jouw leeftijd zit er geen toekomst in die relatie.
    Denk er goed over na, je ouders zeggen dit voor je eigen bestwil.


    Has no one told you she's not breathing?

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    mannen kunnen als ze bejaart zijn nog kinderen krijgen

    en

    hij is Japans

    en ik ben zo blond met blauwe ogen als maar zijn kan

    dus

    niemand die denkt dat hij mijn vader is hrrr

    Dit laat nog eens zien dat je te onervaren bent; mensen van 45 kunnen vaak al geen kinderen meer krijgen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    Dit laat nog eens zien dat je te onervaren bent; mensen van 45 kunnen vaak al geen kinderen meer krijgen.

    Dat komt meestal door de vrouw, het kan opzicht wel maar het is heel moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat komt meestal door de vrouw, het kan opzicht wel maar het is heel moeilijk.

    En dat niet alleen, zou je kind 5 zijn, ben jij al 50, niet echt leuk voor het kind zelf lijkt me. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    En dat niet alleen, zou je kind 5 zijn, ben jij al 50, niet echt leuk voor het kind zelf lijkt me. ;p


    idd. Heeft hij dadelijk een vader die zijn opa had kunnen zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    En dat niet alleen, zou je kind 5 zijn, ben jij al 50, niet echt leuk voor het kind zelf lijkt me. ;p

    Inderdaad, je moet ook nadenken of het wel nut heeft om met iemand te gaan die rijp is voor kinderen, als je kind later gepest gaat worden omdat zijn/haar papa aangzien wordt als zijn/haar opa.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mensen zoek nou ook weer geen ruzie. Laat haar doen ;)


    -

    Noblesse schreef:
    Mensen zoek nou ook weer geen ruzie. Laat haar doen ;)

    Ik zoek geen ruzie, zij lokt het uit. -gayhand-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat is dit? Een té vroege één April grap ofzo? Serieusly, you gotta kidding me. Dit kán gewoon niet echt waar zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat het voornamelijk heel erg klinkt omdat jij nog zo jong bent.
    Mijn tante is 25 en mijn oom is 46, ook zo'n groot leeftijdsverschil. Maar omdat mijn tante al ouder is, lijkt het minder groot.
    Ik zou, als ik jouw was, er nog even mee wachten.
    In ieder geval tot je meerderjarig bent want anders is het zelfs strafbaar!
    Succes verder!
    Groetjes!!!


    We know we will lose, but The Dark Side will never give up

    Strikvraag schreef:
    Wat is dit? Een té vroege één April grap ofzo? Serieusly, you gotta kidding me. Dit kán gewoon niet echt waar zijn.


    Dat is het dus wel.
    Ze wilt niet gaan studeren
    ze wil 3 kinderen en een huis in tokyo


    "Ignite, my love. Ignite."