• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik zou het uitmaken. Ik ben helemaal met je ouders eens.
    Die man valt nu nog onder pedo.
    Als het echte liefde is kun je na 5 of misschien 10 jaar nog eens kijken


    "Ignite, my love. Ignite."

    0.o
    en dat noem je een vriendje? Je kan het beter je bedpartner of bijna verloofde noemen.. Het kan je vader zijn ;x
    Youre sick girl!


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Ik kan maar niet snappen dat jij gewoon niet wil studeren en dan bij een kerel van 37 wil gaan wonen over 2 jaar bijv. En de mensen geven hun mening en die is toevallig negatief en dat is niet gelijk kritiek.


    -

    Bro schreef:
    Laten we dit topic allemaal gerust laten. Als zij graag verder wil met haar 'man', dan mag ze dat van ons, want wie zijn wij om haar tegen te houden?
    Of we laten het topic sluiten, maar hier mee door gaan heeft geen zin. Het is aan haar de keus of ze verder wil met haar 'man', en ze zocht even wat argumenten die vonden dat ze dat moest doen, aangezien ze die niet heeft gekregen, heeft het niet erg veel nut om dit topic nog aandacht te schenken.
    Ben ik wat vergeten samen te vatten? (krul)

    Ja, dat ze later arm word als ze niet studeert. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    TomJunkie schreef:
    0.o
    en dat noem je een vriendje? Je kan het beter je bedpartner of bijna verloofde noemen.. Het kan je vader zijn ;x
    Youre sick girl!

    HAHA! 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    (...)
    Ja, dat ze later arm word als ze niet studeert. :Y)


    Dat klopt helemaal, maar dat is toch nog aan haarzelf. Extreem dom natuurlijk. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    TomJunkie schreef:
    0.o
    en dat noem je een vriendje? Je kan het beter je bedpartner of bijna verloofde noemen.. Het kan je vader zijn ;x
    Youre sick girl!

    Ik vind die kerel eerder ziek in z'n hoofd.


    -

    Genius schreef:
    Ik kan maar niet snappen dat jij gewoon niet wil studeren en dan bij een kerel van 37 wil gaan wonen over 2 jaar bijv. En de mensen geven hun mening en die is toevallig negatief en dat is niet gelijk kritiek.


    + Je gooit heel je toekomst weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind die kerel eerder ziek in z'n hoofd.


    Hij heeft gewoon een vroege midlife-crisis en papt aan met jong meisje ipv een dure sportauto.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Successful schreef:
    (...)
    Ja, dat ze later arm word als ze niet studeert. :Y)

    Het is inderdaad niet slim om niet te gaan studeren. Stel je eens voor dat het uit gaat(1 op de 3 huwelijke strandt,laat staan relaties). En wat ga je dan doen? Bedelen?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 22:47 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Het is inderdaad niet slim om niet te gaan studeren. Stel je eens voor dat het uit gaat(1 op de 3 huwelijke strandt,laat staan relaties). En wat ga je dan doen?

    Schipperstraat -In Nederland is dat de Wallen denkik ;d-

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 22:47 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Bro schreef:
    Laten we dit topic allemaal gerust laten. Als zij graag verder wil met haar 'man', dan mag ze dat van ons, want wie zijn wij om haar tegen te houden?
    Of we laten het topic sluiten, maar hier mee door gaan heeft geen zin. Het is aan haar de keus of ze verder wil met haar 'man', en ze zocht even wat argumenten die vonden dat ze dat moest doen, aangezien ze die niet heeft gekregen, heeft het niet erg veel nut om dit topic nog aandacht te schenken.
    Ben ik wat vergeten samen te vatten? (krul)


    eigenlijk is dit perfect samengevat :Y)

    Successful schreef:
    (...)
    Schipperstraat -In Nederland is dat de Wallen denkik ;d-

    Haha _O_


    effort never betrays you

    Een scheet laten, dan maakt hij het zelf wel uit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind die kerel eerder ziek in z'n hoofd.


    Ook maar zij is zieker..
    Dat ze bij hem blijft -_-'
    Maja we horen het wel misschien is dit gewoon een aandachtsvrager


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33