• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.

    Fragile schreef:
    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.
    Goed gezegt!

    Fragile schreef:
    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.

    +1


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    +1

    +2


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ook ik ben van mening dat het een groot leeftijdsverschil is.
    Het is redelijk logisch dat de meerderheid deze mening heeft, omdat het nu eenmaal zo is dat jou vriendje gezien kan worden als jou vader. Ik ben er zeker van dat jou ouders bezorgd zijn, en alleen het beste voor je willen. Dat is nu eenmaal bij elke ouder zo. Hij heeft andere behoeften dan jou, en kan jou daarin meetrekken. Seks op 16-jarige leeftijd word aangezien als te jong, vooral door volwassen mensen.
    Daarbij komt ook nog, dat als jullie relatie blijft duren, jij waarschijnlijk op 18-jarige leeftijd bij hem zal intrekken. Of misschien al vanaf het moment dat het even niet goed gaat thuis. Je bent nog altijd mama's en papa's kleine kindje.
    Meestal als een dochter bij haar veel oudere vriendje gaat wonen, is het moeilijk om haar terug thuis te krijgen.
    En wat als je bij hem gaat wonen ? Ga je dan nog verder studeren, of geen degelijk diploma behalen ? Ga je nog contact hebben met je familie, als zij jou die relatie verbieden ?

    Jongens van jou leeftijd zijn nou eenmaal mentaal niet op dezelfde lijn, maar een jongen van 18, 19 jaar zéker wel. Kijk wat rond en klamp je niet meteen vast aan een man die interesse in je toont en je complimentjes geeft.


    -

    are you serius:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sorry hoor maarruuhh, die man had zowat je vader kunnen zijn!!!
    ben je helemaal lekker hij gebruikt je duidelijk... dat is tog niet normaal Dumpen die gast (je bent hem zo weer vergeten , je denkt alleen nu dat je veel van hem houd) je vader en moeder hebben volkomen gelijk


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    DoctorWho schreef:
    he! Doe eens even wat aardiger!!!!!

    Van wat ik hier zo lees houden ze echt van elkaar!!!!
    Echte liefde mag je niet verbreken!!!!!!
    Mensen van 20 en 40 trouwen toch ook dan is dat toch ook geen probleem!
    Alleen omdat ze 16 is maakt het uit? Dat is echt belachelijk!!!
    Ik vind dat je er voor moet gaan meid;)
    Zo te lezen hou je echt van hem en hij van jou;)
    Go for it!

    Laat je niet gek maken door je ouders(N)



    zo lief <3
    dankje!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Pfoe, als jij gelukkig bent dan moet je het doen.

    Noblesse schreef:
    Ook ik ben van mening dat het een groot leeftijdsverschil is.
    Het is redelijk logisch dat de meerderheid deze mening heeft, omdat het nu eenmaal zo is dat jou vriendje gezien kan worden als jou vader. Ik ben er zeker van dat jou ouders bezorgd zijn, en alleen het beste voor je willen. Dat is nu eenmaal bij elke ouder zo. Hij heeft andere behoeften dan jou, en kan jou daarin meetrekken. Seks op 16-jarige leeftijd word aangezien als te jong, vooral door volwassen mensen.
    Daarbij komt ook nog, dat als jullie relatie blijft duren, jij waarschijnlijk op 18-jarige leeftijd bij hem zal intrekken. Of misschien al vanaf het moment dat het even niet goed gaat thuis. Je bent nog altijd mama's en papa's kleine kindje.
    Meestal als een dochter bij haar veel oudere vriendje gaat wonen, is het moeilijk om haar terug thuis te krijgen.
    En wat als je bij hem gaat wonen ? Ga je dan nog verder studeren, of geen degelijk diploma behalen ? Ga je nog contact hebben met je familie, als zij jou die relatie verbieden ?

    Jongens van jou leeftijd zijn nou eenmaal mentaal niet op dezelfde lijn, maar een jongen van 18, 19 jaar zéker wel. Kijk wat rond en klamp je niet meteen vast aan een man die interesse in je toont en je complimentjes geeft.




    ik heb nooit willen studeren



    en dan? dan is het toch gewoon eigenbelang van mijn ouders omdat ze me niet kwijt willen en gaat het ze duidelijk niet om mijn geluk


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Fragile schreef:
    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.


    Amen! _O_

    Fragile schreef:
    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.


    Helemaal mee eens!


    dream, dare, fly!

    TeddyBob schreef:
    (...)
    Sorry, maar STEL dat jullie een kind willen, dan zou je et nu al moeten doen omdat hij dat later niet meer kan.
    En je kan op straat aangezien worden als zijn dochter.. zou je tog ook nie leuk vinden?


    mannen kunnen als ze bejaart zijn nog kinderen krijgen

    en

    hij is Japans

    en ik ben zo blond met blauwe ogen als maar zijn kan

    dus

    niemand die denkt dat hij mijn vader is hrrr


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Serieus, ik ben het met je ouders eens.


    <3

    Sniper schreef:
    Wow, hier sta zelfs ik met m'n mond vol tanden van.

    Inderdaad, je lijkt net iemand die ik ken. Men, dat was me toch een typ.
    Ze was zelf 14 en kwam met iemand van 39. Sorry hoor, maar dan vind ik je niet goed wijs ook al zit er meestal geen grens in liefde maar dit gaat echt wat te ver.


    your eyes are like stars in the night.