• Onder de douche kreeg ik een idee maar nu weet ik niet zeker of het een leuk idee is met titel.

    Als titel dacht ik aan Another World

    Er zijn in totaal 6 meiden. 3 rijke en 3 arme. Ze wonen allemaal in (land). Het verschil tussen arm en rijk is erg groot. Om de meiden te laten ervaren hoe het aan de andere kant is. Hoe gaan de 3 rijke meiden ermee om dat ze nu weinig eten hebben en lange werkdagen maken. En wat voor problemen komen erbij kijken.


    Dus is dit orgineel vroeg ik me af en weet iemand een betere titel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou wel een andere titel doen, want Another World is eerlijk gezegd niet zo heel erg leuk. Maar ik ben er zelf ook heel slecht in hoor!
    Wel een goed idee trouwens!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    - Switch kids. (lol xd)
    - Switching souls.

    Het lijkt me wel een goed idee!


    Believe in yourself.

    Embraced schreef:
    Ik zou wel een andere titel doen, want Another World is eerlijk gezegd niet zo heel erg leuk. Maar ik ben er zelf ook heel slecht in hoor!
    Wel een goed idee trouwens!
    dankje kreeg het onder de douche. Het is niet ovor op q maar ik wil proberen een soort vna boek te schrijven voor later en kijken of ik dat kan ipv alleen bekende personen. Dat lijkt me leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ja vind het wel een leuk idee maar die titel vind ik er niet zo bij pasen

    Dan zoek ik nu nog een leuke titel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In your shoes?

    Sorry, was het eerste dat in me opkwam..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Different life misschien?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    The other side of the world

    dat kwam in me op XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.