jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
en dan is je usersnaam successfull, haha
Ze bedoelt het meer als vergelijking/overdrijving.
En dit is waarschijnlijk niet wat je wilt horen: maar het leeftijdsverschil is écht groot!
Dat is niet goed voor jou, en ook niet goed voor hem!
Je kan het beter uitmaken en verdergaan met je leven voor je te diep in de shit zit...
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
Sorry, ik ga nu uit dit topic.
Je vraagt onze mening? Dan geven we die, krijgen we een grote mond terug die niet van zijn mening af te halen is, zoek het dan lekker zelf uit.
Bro schreef: Sorry, ik ga nu uit dit topic.
Je vraagt onze mening? Dan geven we die, krijgen we een grote mond terug die niet van zijn mening af te halen is, zoek het dan lekker zelf uit.
Daar heb je een PUNT Bro !
A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille
MENING ja,
niet kritiek
en dat is geen grote mond, dat hij gewoon argumenten
Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.
jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
en dan is je usersnaam successfull, haha
en dat ik niet wil studeren betekent niet dat ik dom ben, ik heb gewoon iets anders voor mijn toekomst in gedachten
Bij wijze van spreken schat, niet zo aanvallend doen ;)
en wat voor toekomstplannen heb je dan ? Op straat als hoer cocaïne snuiven ? Met 5 kinderen op de straat slapen ?
Je gaat echt de goede kant op, doe zo voort!
btw; ik ben liever dom en dat ik nog naar school ga dan dat ik opgescheept zit met een vent van 37 jaar & van plan ben te stoppen met school, meisje zo heb je echt geen toekomst.
en dat is geen grote mond, dat hij gewoon argumenten
een MENING -wtf?- kreeg je ja, ik weet niet hoe jij dat beschouwt, maar duidelijk als kritiek.
dat hij gewoon argumenten?
Dat zijn dan nog argumenten, dacht ik.
Maar nee, ik vind dat een irritante grote mond.