• Nou ik heb eigenlijk een vraag aan de fans,Is de ene been van Tom langer dan de ander? (ja ik weet het is best wel een stomme vraag)
    Maar van een andere fan had ik gehoord dat zijn been langer is dan de ander.Vandaar die baggy jeans? :')


    Je mpp moeder swaa

    Dat is een ver gezocht vraag (cat)

    en i don't know?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ahaha. Nee. Anders zag je 'm wel strompelen? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ahaha. Nee. Anders zag je 'm wel strompelen? (':



    dat hoeft niet, het linker been van mijn beste vriendin is ook iets langer als de andere.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Al sla je me dood. x)


    ars moriendi

    Dus daarom waggelt hij altijd zo (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Spero schreef:
    Dus daarom waggelt hij altijd zo (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Niemands benen zijn toch precies even lang?


    Food.

    Yep. Z'n ene been is 3 meter en de andere 50 cm.
    :Y)


    It's time to be happy again.

    het kan zo zijn, mischien dat bill in de buik hem heeft geschopt ofso, dat heeft een goeie vriendin van mij ook, die is tweeling, en is door haar tweeling zus geschopt in de buik, waardoor haar 1 been langer is dan de ander, but, ik weet niet of het zo is bij tom. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 14:04 ]


    Life is a beautiful struggle

    Nee, daar bedoelde hij ooit zijn '3e been' mee, if you know what I mean? :Y)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ja, zoiets werd in het begin verkondigd. Ik weet niet of het wel echt waar is.


    Your make-up is terrible

    MariTom schreef:
    Nee, daar bedoelde hij ooit zijn '3e been' mee, if you know what I mean? :Y)

    Wat een lame joch zeg. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij iedereen is het ene been een stukje korter dan de andere en dat scheelt meestal maar een paar milimeter en zelfs bij een kleine centimeter merk je daar niets van.. Dus ja, dat heeft hij.
    Nee kan me ook wel herinneren dat hij dat een keer gezegd heeft.. Maar ik denk niet dat dat de reden is waarom hij baggy jeans draagt..

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 20:37 ]


    Je moet worden wie je bent.

    MariTom schreef:
    Nee, daar bedoelde hij ooit zijn '3e been' mee, if you know what I mean? :Y)


    Goorzak.


    En tuurlijk is zijn ene been niet langer. Dan zou een van Bills benen toch ook langer zijn dan de ander. En die draagt ook geen baggy jeans. Het is gewoon zijn stijl.

    Anyway, je kan daar speciale schoenen of zolen enzo voor kopen. Dus zou je het toch niet merken...

    En daarbij, maakt het wat uit?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Zoals er al gezegd word, dat is zijn derde been :9~ -haha, puberhormonen, jk.


    s[he] be[lie]ve[d]