• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)



    ik heb nooit willen studeren



    en dan? dan is het toch gewoon eigenbelang van mijn ouders omdat ze me niet kwijt willen en gaat het ze duidelijk niet om mijn geluk


    Eigenlijk vind ik je net zo egoistisch als je dat zo denkt. Jouw ouders hebben het beste met je voor en houden van je. Ik denk dat ze gewoon een beetje schrikken van het leeftijdsverschil. Ik denk dat je ouders zo'n situatie trouwens beter kunnen inschatten als jijzelf. Een man van 37 heeft andere behoeftes als jij. Hij werkt al, verdiend zijn eigen geld, terwijl jij nog op school zit.

    :S
    het eerste dat in me opkomt is
    Ieuw ?
    Als ik jou was zou ik het uitmaken...Die gast heeft waarschijnlijk geen goede bedoelingen...
    Maarjha, het is jou leven en je doet er mee wat je wil...
    :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Noblesse schreef:
    Ook ik ben van mening dat het een groot leeftijdsverschil is.
    Het is redelijk logisch dat de meerderheid deze mening heeft, omdat het nu eenmaal zo is dat jou vriendje gezien kan worden als jou vader. Ik ben er zeker van dat jou ouders bezorgd zijn, en alleen het beste voor je willen. Dat is nu eenmaal bij elke ouder zo. Hij heeft andere behoeften dan jou, en kan jou daarin meetrekken. Seks op 16-jarige leeftijd word aangezien als te jong, vooral door volwassen mensen.
    Daarbij komt ook nog, dat als jullie relatie blijft duren, jij waarschijnlijk op 18-jarige leeftijd bij hem zal intrekken. Of misschien al vanaf het moment dat het even niet goed gaat thuis. Je bent nog altijd mama's en papa's kleine kindje.
    Meestal als een dochter bij haar veel oudere vriendje gaat wonen, is het moeilijk om haar terug thuis te krijgen.
    En wat als je bij hem gaat wonen ? Ga je dan nog verder studeren, of geen degelijk diploma behalen ? Ga je nog contact hebben met je familie, als zij jou die relatie verbieden ?

    Jongens van jou leeftijd zijn nou eenmaal mentaal niet op dezelfde lijn, maar een jongen van 18, 19 jaar zéker wel. Kijk wat rond en klamp je niet meteen vast aan een man die interesse in je toont en je complimentjes geeft.


    Inderdaad, en het is natuurlijk nogal logisch, dat je ouders zich hiermee gaan bemoeien. Ze willen alleen maar het beste voor je en ze houden van je. Ik kan me voorstellen dat je misschien wel bang bent om met je ouders te gaan praten, maar ik denk wel dat dat het verstandigst is. En echt je moet je nu niet gelijk binden, je bent pas 16 en je zegt dat je mentaal niet op dezelfde lijn zit met de jongens van dezelfde leeftijd maar over een paar jaar zal dat misschien wel veranderen. Denk er gewoon goed overna !! Maar als ik jou was zou ik er gelijk een punt achterzetten .


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    dit doet me zo denken aan een meisje waar mn zus vroeger mee omging
    ze had een vriend van 40 en zij was 18 (oké, ze was al volwassen maar tog vind ik het ziek)
    ik zou hier maar es goed over nadenken, dit kan ECHT niet
    kijk goed om je heen, er zijn genoeg leuke jongens van jouw leeftijd
    en je zei dat die jongens van jouw leeftijd allemaal kinderachtige snotjochies zijn, maar ze zijn niet allemaal zo hoor

    SpeachlessX schreef:
    (...)



    ik heb nooit willen studeren



    en dan? dan is het toch gewoon eigenbelang van mijn ouders omdat ze me niet kwijt willen en gaat het ze duidelijk niet om mijn geluk


    Duidelijk dat je niet verstandig bezig bent.
    Jij denkt dat dat uit eigenbelang is van hun? Zij denken daardoor ook aan jou toekomst hoor ;)


    -

    Lol, als jij 20 bent is die man al op pensioen. 0.o

    & jij denkt toch niet dat dat blijft duren ? (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 22:20 ]


    None but ourselves can free our minds.

    WHAT? R U kidding?
    Gelijk uitmaken, hij is een pedofiel. Je ouders hebben gelijk, je bent zestien hij had je vader wel kunnen zijn, gadver.


    Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present

    shithead schreef:
    (...)

    Inderdaad, en het is natuurlijk nogal logisch, dat je ouders zich hiermee gaan bemoeien. Ze willen alleen maar het beste voor je en ze houden van je. Ik kan me voorstellen dat je misschien wel bang bent om met je ouders te gaan praten, maar ik denk wel dat dat het verstandigst is. En echt je moet je nu niet gelijk binden, je bent pas 16 en je zegt dat je mentaal niet op dezelfde lijn zit met de jongens van dezelfde leeftijd maar over een paar jaar zal dat misschien wel veranderen. Denk er gewoon goed overna !! Maar als ik jou was zou ik er gelijk een punt achterzetten .


    Helemaal gelijk, dat was ik vergeten te zeggen: jou ouders houden van jou.


    -

    Fragile schreef:
    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.


    your eyes are like stars in the night.

    Fragile schreef:
    Ik denk dat als je een topic opent en niet eens op een volwassene manier met commentaar om kunt gaan en geen begrip kunt tonen voor de mening van een ander, het wel duidelijk is dat je niet op dezelfde golflengte zit als iemand van bijna 40.


    +3


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Successful schreef:
    Lol, als jij 20 bent is die man al op pensioen. 0.o

    & jij denkt toch niet dat dat blijft duren ? (:


    jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
    en dan is je usersnaam successfull, haha




    en dat ik niet wil studeren betekent niet dat ik dom ben, ik heb gewoon iets anders voor mijn toekomst in gedachten


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
    en dan is je usersnaam successfull, haha




    en dat ik niet wil studeren betekent niet dat ik dom ben, ik heb gewoon iets anders voor mijn toekomst in gedachten


    Doe even rustig man.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
    en dan is je usersnaam successfull, haha




    en dat ik niet wil studeren betekent niet dat ik dom ben, ik heb gewoon iets anders voor mijn toekomst in gedachten


    relax man het is volgens mij ook gewoon sarcastisch bedoelt,,
    en je bent ook niet dom maar weet je wel zeker dat die man jou toekomst is ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    relax man het is volgens mij ook gewoon sarcastisch bedoelt,,
    en je bent ook niet dom maar weet je wel zeker dat die man jou toekomst is ??


    ja, dat weet ik zeker


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
    en dan is je usersnaam successfull, haha




    en dat ik niet wil studeren betekent niet dat ik dom ben, ik heb gewoon iets anders voor mijn toekomst in gedachten


    We zeggen toch niet dat je dom bent?


    Big girls cry when their hearts are breaking