• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    maar als mensen kritiek geven mag je best tegenargumenten gebruiken!


    Jij vraagt om onze mening hoor, wij hebben nooit om jouw 'tegenargumenten' gevraagt. En als je niet tegen onze mening kan, dan moet je het ook niet vragen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Successful schreef:
    (...)
    Bij wijze van spreken schat, niet zo aanvallend doen ;)

    en wat voor toekomstplannen heb je dan ? Op straat als hoer cocaïne snuiven ? Met 5 kinderen op de straat slapen ?

    Je gaat echt de goede kant op, doe zo voort! (Y)

    btw; ik ben liever dom en dat ik nog naar school ga dan dat ik opgescheept zit met een vent van 37 jaar & van plan ben te stoppen met school, meisje zo heb je echt geen toekomst.




    geen coke en maar drie kinderen,

    niet op straat slapen maar een appartement in Tokyo


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)



    geen coke en maar drie kinderen,

    niet op straat slapen maar een appartement in Tokyo


    Oké, nou dan doe je dat toch. Als je er toch zo zeker van bent, ga je gang dan, niemand die je hier tegen houdt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Jij vraagt om onze mening hoor, wij hebben nooit om jouw 'tegenargumenten' gevraagt. En als je niet tegen onze mening kan, dan moet je het ook niet vragen.



    als je een negatieve mening geeft moet je een ander de kans geven zich te verdedigen


    btw, je zou toch UIT dit topic gaan???


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    jij kan écht niet rekenen, niemand is op zn 41ste al met pensioen!
    en dan is je usersnaam successfull, haha




    en dat ik niet wil studeren betekent niet dat ik dom ben, ik heb gewoon iets anders voor mijn toekomst in gedachten


    Kind als je hier toch zo kinderachtig op reageer waarom maak je dan uberhaupt een Topic?

    Gedraag je even naar je leeftijd ;)


    I solemny swear i am up to no good

    SpeachlessX schreef:
    (...)



    geen coke en maar drie kinderen,

    niet op straat slapen maar een appartement in Tokyo

    Ook nog naar tokyo?

    Meisje, hoe ga je dat in godsnaam betalen? Van plakjes brood?
    Denk even realistisch


    I solemny swear i am up to no good

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    als je een negatieve mening geeft moet je een ander de kans geven zich te verdedigen


    btw, je zou toch UIT dit topic gaan???


    Ik heb bedacht toch nog even te blijven, want ik wil toch even mijn 'mening', oh sorry 'kritiek' kwijt.
    Ik geef btw geen negatieve mening, want je vraagt er zelf om.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, en hoe weet je zo zeker dat je in een appartement gaat wonen in Tokyo. En wat als het uit met hem gaat? Dan ga je spijt hebben van het feit dat je nooit hebt gestudeerd. Met studeren kom je nog ergens, en eindig je neit als putjesschepper.

    SpeachlessX schreef:
    (...)



    geen coke en maar drie kinderen,

    niet op straat slapen maar een appartement in Tokyo

    HAHAHAHA, mop van de week.
    En hoe ga je geld verdienen ? Pijpbeurten voor 50 € ?


    None but ourselves can free our minds.

    Voldie schreef:
    Oké, en hoe weet je zo zeker dat je in een appartement gaat wonen in Tokyo. En wat als het uit met hem gaat? Dan ga je spijt hebben van het feit dat je nooit hebt gestudeerd. Met studeren kom je nog ergens, en eindig je neit als putjesschepper.


    Precies. Gewoon studeren, zodat je later nogwat kan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voldie schreef:
    Oké, en hoe weet je zo zeker dat je in een appartement gaat wonen in Tokyo. En wat als het uit met hem gaat? Dan ga je spijt hebben van het feit dat je nooit hebt gestudeerd. Met studeren kom je nog ergens, en eindig je neit als putjesschepper.


    inderdaad , en als het uitgaat blijf je daar dan wonen in je eentje, hoe wil je dan een appartement gaan betalen, en je kent waarschijnlijk de taal niet eens goed dus hoe wil je daar gaan overleven? of ga je dan met hangende pootjes terug naar je ouders??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik hoop voor jou dat dit een serieuze grap is, want anders is het echt fucked up hoor. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Bro schreef:
    (...)

    We zeggen toch niet dat je dom bent?

    Ik denk het wel.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Sniper schreef:
    Wow, hier sta zelfs ik met m'n mond vol tanden van.

    Laten we dit topic allemaal gerust laten. Als zij graag verder wil met haar 'man', dan mag ze dat van ons, want wie zijn wij om haar tegen te houden?
    Of we laten het topic sluiten, maar hier mee door gaan heeft geen zin. Het is aan haar de keus of ze verder wil met haar 'man', en ze zocht even wat argumenten die vonden dat ze dat moest doen, aangezien ze die niet heeft gekregen, heeft het niet erg veel nut om dit topic nog aandacht te schenken.
    Ben ik wat vergeten samen te vatten? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking