• Ik heb dus een vriendin Emmie* en zij had dus een vriendin Claire*. Ik mocht Claire dus voor geen meter maar deed aardig tegen der omdat Emmie haar mocht. nu heeft Emmie rusie met Claire en doet die Claire best wel triest want ze zegt dat ze dood wil omdat Emmie geen vrienden meer met haar wil zijn en haar een k*twijf vind omdat ze allemaal dingen bij haar geflikt heeft enzo. en nu beschuldigd de halve klas haar ervan dat zij slechte invloed had op Claire en dat ze zich daardoor ging snijden[met een naald mensen x_x] en zelfmoord wou plegen. en nu heeft mijn vriendin Emmie binnekort een gesprek over Claire op school x_x en ik weet nu al dat Emmie niet gaat pikken wat er over der gezegt wordt


    *Namen wegens privacyredenen veranderd.


    We can only learn to love by loving.

    laag, lager, laagst.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik snap hem niet helemaal maar van wat ik snap is echt ...... kut....!!
    sterkte ermee en ook je vriendin he....

    xx

    levenloos..écht dat is het enige wat ik hier over te zeggen heb..die Claire* is levenloos ==


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Het huis naast Paris Hikton staat te koop. Zeg maar tegen die Claire* dat het een goede plek daar voor der zou zijn.

    Het huis naast Paris Hikton staat te koop. Zeg maar tegen die Claire* dat het een goede plek daar voor der zou zijn.


    kan se denk ik niet betalen x_x maar goed ik vind het erg triest hoe se doen nu tegen mijn vriendin en alles.


    We can only learn to love by loving.