• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja 16 en 21 is inderdaad niet heel veel, maar ik heb wel ervaren dat dat kleine leeftijdsverschil toch uitmaakt op een gegeven moment. Helemaal als je zelf nog in de pubertijd/jeugd zit en hij al werkt.

    Ja oké.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    he! Doe eens even wat aardiger!!!!!

    Van wat ik hier zo lees houden ze echt van elkaar!!!!
    Echte liefde mag je niet verbreken!!!!!!
    Mensen van 20 en 40 trouwen toch ook dan is dat toch ook geen probleem!
    Alleen omdat ze 16 is maakt het uit? Dat is echt belachelijk!!!
    Ik vind dat je er voor moet gaan meid;)
    Zo te lezen hou je echt van hem en hij van jou;)
    Go for it!

    Laat je niet gek maken door je ouders(N)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oké, ik zeg je eerlijk: ik vind dit leeftijdsverschil gewoon ongezond. Sorry, maar stel je voor: dat zou hetzelfde kunnen zijn als jij iets met één van je ouders zou hebben, hetzelfde leeftijdsverschil.

    Ik zou er als ik jou was nog maar even goed over na denken. Ik bedoel, hij is een stuk ouder en wil wat meer dan jij, denk ik zo. Misschien wil hij zelfs al kinderen? Wil jij dat wel? Jullie zitten beide in een andere leeftijdsfase. Ik zou er nog maar even goed over denken, als ik jou was.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 21:25 ]

    Magikal schreef:
    (...)
    Haha, jullie worden niet samen oud, hij is al oud :'D


    ik vind het toevallig helemaal niet zo oud als je in de 30 bent

    de jongens van mijn leeftijd zijn domme snotjochies en we zitten mentaal niet op één lijn


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ecstasy schreef:
    Oké, ik zeg je eerlijk: ik vind dit leeftijdsverschil gewoon ongezond. Sorry, maar stel je voor: dat zou hetzelfde kunnen zijn als jij iets met één van je ouders zou hebben, hetzelfde leeftijdsverschil.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ecstasy schreef:
    Oké, ik zeg je eerlijk: ik vind dit leeftijdsverschil gewoon ongezond. Sorry, maar stel je voor: dat zou hetzelfde kunnen zijn als jij iets met één van je ouders zou hebben, hetzelfde leeftijdsverschil.



    dat is zooooooow niet waar

    hij zou de zoon van mijn moeder kunnen zijn want zij is 57


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik vind het toevallig helemaal niet zo oud als je in de 30 bent

    de jongens van mijn leeftijd zijn domme snotjochies en we zitten mentaal niet op één lijn
    Dus met hem zit je mentaal op een lijn?
    Neem your sister in de meeling.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik vind het toevallig helemaal niet zo oud als je in de 30 bent

    de jongens van mijn leeftijd zijn domme snotjochies en we zitten mentaal niet op één lijn

    Sorry, maar STEL dat jullie een kind willen, dan zou je et nu al moeten doen omdat hij dat later niet meer kan.
    En je kan op straat aangezien worden als zijn dochter.. zou je tog ook nie leuk vinden?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Er kan best een leeftijdsverschil zijn, maar dit keer is het wel erg groot. Denk goed na over wat je doet; hij zou je vader kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    dit heeft wel een toekomts
    we zijn vrij serieus samen en ik zie niet in waarom we over twee jaar niet samen zouden kunnen gaan wonen/trouwen.

    hij is niet verkeert, het is een lieve, rustige man



    en yeeejz sinds wanneer zijn users van Q zo braaf
    ik word teminste niet verlieft op een vampier of een onbreikbare celeb zoals de meeste mensen hier

    Met die onbereikbare celeb krijg je toch nooit een relatie, dus daar is dan toch ook geen probleem mee?
    Je schijnt het te menen, maar ik weet niet.
    Probeer eens over alles na te denken?
    Stel dat jullie trouwen, kinderen krijgen,...
    Dat leeftijd verschil zal jullie altijd in de weg zitten.
    Misschien vind je de problemen nu nog wel oké, maar als ze er nu nog niet zijn zullen ze ongetwijfeld nog wel komen.
    Wat ik probeer uit te leggen, is er nu niets in je dat er aan denkt dat dit gedoemd is te mislukken?
    En dat het daarom ook logisch is dat je ouders dit niet willen?(krul)


    effort never betrays you

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat is zooooooow niet waar

    hij zou de zoon van mijn moeder kunnen zijn want zij is 57

    Hij had je vader kunnen zijn.
    30 is inderdaad niet oud maar wel als je pas 16 bent.
    Ik neem aan dat jullie niet op een lijn zitten qua denken en meningen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat is zooooooow niet waar

    hij zou de zoon van mijn moeder kunnen zijn want zij is 57


    Ik zeg alleen dat je je dat voor zou kunnen stellen. Ik haalde het toevallig even uit eigen ervaring, aangezien mijn ouders wel van die leeftijd zijn. Ik zei dat alleen even om het verschil aan te geven. Hij zit in een hele andere leeftijdsfase dan jij. Just saying.

    Ik vind het leeftijdsverschil te groot, zoals veel mensen hier vinden. Weet je zeker dat je met hem verder wilt? Wat wil hij? Ga eens serieus met je ouders praten, met hem erbij en een keer zonder hem. Wat is hier precies aan de hand? Wat gaan jullie doen? Etc, etc. Ik hoop dat hier iets aan hebt, want je wilt advies.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Meid, Als je zo'n topic opent dan weet je dat je zulke reacties kan krijgen.
    Trouwens. Ik vind dit wel een groot leeftijds verschil. - Dit is mijn mening :X - Maargoed ik zeg niet dat ik het je ga verbieden maar je moet ook wel rekening houden met je ouders. Ouders geven veel om hun kinderen ze willen je beschermen. Soms is het moeilijk om je kind los te laten maar jij bent zelf nog een kind en te jong om te trouwen met hem. Als hij 39 is en jij 17 of 18 dan denken ze dat jullie vader en dochter zijn!
    Als jullie ook al verder zijn gegaan dan zoenen en knuffelen kan hij aangeklaagd worden voor Pedofile. Want wat hij nu doet kan en mag niet!.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    dat is zooooooow niet waar

    hij zou de zoon van mijn moeder kunnen zijn want zij is 57

    Je moet het ook niet letterlijk nemen :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.