• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)
    echt niet!
    ik wordt ziek van alle dudes die denken dat ik lieg
    ik zit met een serieus iets, hoe kan ik mijn ouders overtuigen dat ik het niet uit ga maken?

    Eh, niet. Volgens mij zijn jou ouders niet het probleem maar ben jij het probleem.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    :S
    Als jij er mee gelukkig bent. Vergooi je jeugd er maar niet mee :S


    Your Butt is Mine!

    Exercitus schreef:
    Ik snap je ouders heel goed,ik denk dat ik het zelfde zou zeggen.
    Ik ga je niet zeggen om het uit te maken maar wel heel goed na te denken over wat je aan het doen bent. Ik zeg niet dat het zo is maar hij kan verkeerd zijn en dit heeft zeker geen toekomst.


    dit heeft wel een toekomts
    we zijn vrij serieus samen en ik zie niet in waarom we over twee jaar niet samen zouden kunnen gaan wonen/trouwen.

    hij is niet verkeert, het is een lieve, rustige man



    en yeeejz sinds wanneer zijn users van Q zo braaf
    ik word teminste niet verlieft op een vampier of een onbreikbare celeb zoals de meeste mensen hier


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik zwijg (krul)


    La credenza è una medicina contro il timore

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    dit heeft wel een toekomts
    we zijn vrij serieus samen en ik zie niet in waarom we over twee jaar niet samen zouden kunnen gaan wonen/trouwen.

    hij is niet verkeert, het is een lieve, rustige man



    en yeeejz sinds wanneer zijn users van Q zo braaf
    ik word teminste niet verlieft op een vampier of een onbreikbare celeb zoals de meeste mensen hier

    Haha lieverd, dit heeft niets met braaf te maken. Het is nou niet bepaald badass om met een of andere ''liever rustige man'' van 40 te nemen.
    En een vampier of onbereikbare celeb is minder erg dan dat geval van jou.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    dit heeft wel een toekomts
    we zijn vrij serieus samen en ik zie niet in waarom we over twee jaar niet samen zouden kunnen gaan wonen/trouwen.

    hij is niet verkeert, het is een lieve, rustige man



    en yeeejz sinds wanneer zijn users van Q zo braaf
    ik word teminste niet verlieft op een vampier of een onbreikbare celeb zoals de meeste mensen hier

    Maar het is gewoon een TE groot leeftijdsverschil...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik denk dat het beter is voor jezelf. Hij heeft al veel meer levenservaring dan jij hebt, en nu je nog zo jong bent is het leeftijdsverschil gewoon too much.
    Ik heb het zelf ervaren, ik ben 16 en heb langer dan een jaar met een jongen van 21 gehad, en dat is uiteindelijk ook niet goed afgelopen..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    dit heeft wel een toekomts
    we zijn vrij serieus samen en ik zie niet in waarom we over twee jaar niet samen zouden kunnen gaan wonen/trouwen.

    hij is niet verkeert, het is een lieve, rustige man



    en yeeejz sinds wanneer zijn users van Q zo braaf
    ik word teminste niet verlieft op een vampier of een onbreikbare celeb zoals de meeste mensen hier

    Geloof me,dit is niet braaf dit is logies dat we zo reageren. Hij is ruim 2x zo oud als jij.

    En geloof me,dit heeft niet echt een toekomst het leeftijd verschil is gewoon te groot. Jullie zitten in 2 hele verschillende leeftijdsfase.
    Als je even goed nadenkt zie je dat ook. Ik weet het je bent nu verlief en kijk door een roze bril maar probeer goed a te blijven denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Magikal schreef:
    (...)
    Eh, niet. Volgens mij zijn jou ouders niet het probleem maar ben jij het probleem.


    fijn, hoop ik op goed advies, word ik voor probleemjongere uitgemaakt :S


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    dit heeft wel een toekomts
    we zijn vrij serieus samen en ik zie niet in waarom we over twee jaar niet samen zouden kunnen gaan wonen/trouwen.

    hij is niet verkeert, het is een lieve, rustige man



    en yeeejz sinds wanneer zijn users van Q zo braaf
    ik word teminste niet verlieft op een vampier of een onbreikbare celeb zoals de meeste mensen hier


    Meid, Wij zijn niet alleen ''braaf'' , wij zijn verstandig ;)

    Je hebt met een man van 37, vind je het heel erg gek dat je ouders het niet goed vinden ?


    I solemny swear i am up to no good

    Qlimax schreef:
    Ik denk dat het beter is voor jezelf. Hij heeft al veel meer levenservaring dan jij hebt, en nu je nog zo jong bent is het leeftijdsverschil gewoon too much.
    Ik heb het zelf ervaren, ik ben 16 en heb langer dan een jaar met een jongen van 21 gehad, en dat is uiteindelijk ook niet goed afgelopen..

    Maar 21 vind ik nog normaal hoor, dit is gewoon, ja, niet normaal


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    fijn, hoop ik op goed advies, word ik voor probleemjongere uitgemaakt :S

    *kuch* vind je het gek.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Haha lieverd, dit heeft niets met braaf te maken. Het is nou niet bepaald badass om met een of andere ''liever rustige man'' van 40 te nemen.
    En een vampier of onbereikbare celeb is minder erg dan dat geval van jou.



    waarom
    omdat je dan lekker posters kan zoenen en depressief doen omdat jullie nooit bij elkaar zullen komen? kansloos

    dit heeft teminste wél toekomst
    we houden van elkaar dus kunnen we samen oud worden


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    waarom
    omdat je dan lekker posters kan zoenen en depressief doen omdat jullie nooit bij elkaar zullen komen? kansloos

    dit heeft teminste wél toekomst
    we houden van elkaar dus kunnen we samen oud worden

    Haha, jullie worden niet samen oud, hij is al oud :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Maar 21 vind ik nog normaal hoor, dit is gewoon, ja, niet normaal

    Ja 16 en 21 is inderdaad niet heel veel, maar ik heb wel ervaren dat dat kleine leeftijdsverschil toch uitmaakt op een gegeven moment. Helemaal als je zelf nog in de pubertijd/jeugd zit en hij al werkt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.