• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik snap dat dit een gevoelig onderwerp is, maar toch moeten we elkaar zijn zegje laten doen. Je mening mag je posten, maar laten we wel beschaafd blijven.

    Kleine opmerking voor je topicmaakster: De reacties in dit topic waren te voorspellen, als je deze niet wilt hebben had je het topic niet moeten maken of anders met de reacties om moeten gaan. Dit geld trouwens voor iedereen: wil je geen reacties maak dan geen topic :]

    Last but not least: iemand veroordelen is makkelijk, onderbouw svp je mening (flower)

    totzover deze huishoudelijke mededeling -RandomRhythm out-


    BAM!

    Romances schreef:
    Ik zwijg :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    JackOLantern schreef:
    Sorry maar dat lijkt me heel logisch. Zo'n leeftijdsverschil.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    oke echt maak je een grapje ofzo? o.O wat een pedo! ik zou naar je ouders luisteren en die pedo dumpen wie weet wilt tie allen maar sex met je!
    maar je wilt toch wel een goede toekomst?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Even vanaf de andere kant bekeken: hoe zit het met hem?

    Zit hij er serieus niet mee dat hij 'een dochter' als vriendin heeft? Hoe zou hij je aan zijn familie voorstellen? aan zijn vrienden? Jij wil niet verder studeren wil hij je echt voor de rest van zijn leven onderhouden? Wat is zijn baan eigenlijk?

    En daarbij. Als hij écht van je houd zou hij minstens wachten tot je 18 bent. Vraag dat maar eens aan hem.


    BAM!

    Een leeftijdsverschil van 21 jaar is wel érg groot. Het is je eigen beslissing, maar ik zou nooit met iemand met zo'n groot leeftijdsverschil iets beginnen, hoe veel ik ook van diegene hou. Ik hoop voor je dat jij uiteindelijk gelukkig wordt met je keuze, welke die ook is ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vroeger noemden ze dit kalverliefde (:


    Life is hard and then we die

    SpeachlessX schreef:
    (...)

    ik heb nooit willen studeren

    en dan? dan is het toch gewoon eigenbelang van mijn ouders omdat ze me niet kwijt willen en gaat het ze duidelijk niet om mijn geluk

    Ik heb op het moment ook even schijt aan school maar denk toch es effe &%#@^& na. Geen diploma = geen baan en als je vriend in Tokio toevallig een mooie Japanse vrouw tgenkomt ben jij mooi genaaid. Waar moet je heen? Naar Nederland. Hoe doe je dat als je geen geld hebt omdat je te beroerd bent geweest om te studeren vanwege de liefde? Ik heb mensen stomme dingen zien doen door de liefde, maar ik vraag van jou om eens je gezonde verstand te gaan gebruiken. En nee, naar Tokio gaan met je vriend die twintig jaar ouder is zonder diploma is níet wat ik verstandig noem.
    Ik wil niet gaan aanvallen en het spijt me als dit zo over komt, maar ik zou me verdomd schuldig gaan voelen als jij daar zit en niemand heeft ooit wat gezegd. Wij zijn niet verliefd op die gozer en hoe gemeen sommige reacties ook zijn hier, veel mensen hebben wel een punt en wat jij nodig hebt is iemand die met een objectieve kijk de zaken even langs gaat.
    Als je zo nodig naar Japan wil gaan, haal dan eerst een MBO of het liefst nog een HBO-diploma. Heb je in elk geval een fundering. Ik weet hoe het namelijk is als je geen diploma hebt en geen baan kunt vinden. Dat is verdomd klote.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 15:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    Ik heb op het moment ook even schijt aan school maar denk toch es effe &%#@^& na. Geen diploma = geen baan en als je vriend in Tokio toevallig een mooie Japanse vrouw tgenkomt ben jij mooi genaaid. Waar moet je heen? Naar Nederland. Hoe doe je dat als je geen geld hebt omdat je te beroerd bent geweest om te studeren vanwege de liefde? Ik heb mensen stomme dingen zien doen door de liefde, maar ik vraag van jou om eens je gezonde verstand te gaan gebruiken. En nee, naar Tokio gaan met je vriend die twintig jaar ouder is zonder geen diploma is níet wat ik verstandig noem.
    Ik wil niet gaan aanvallen en het spijt me als dit zo over komt, maar ik zou me verdomd schuldig gaan voelen als jij daar zit en niemand heeft ooit wat gezegd. Wij zijn niet verliefd op die gozer en hoe gemeen sommige reacties ook zijn hier, veel mensen hebben wel een punt en wat jij nodig hebt is iemand die met een objectieve kijk de zaken even langs gaat.
    Als je zo nodig naar Japan wil gaan, haal dan eerst een MBO of het liefst nog een HBO-diploma. Heb je in elk geval een fundering. Ik weet hoe het namelijk is als je geen diploma hebt en geen baan kunt vinden. Dat is verdomd klote.
    Samantha, ik zou het niet beter kunnen zeggen. Het punt is dus; wij zijn niet boos op jou, speechless, we zijn bezorgd om je.


    Life is hard and then we die

    Ehm, nou..
    Het klinkt heel gemeen, maar ben je verliefd op een 37-jarige?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oh en liefje, je houdt van hem. Misschien wel voor heel lange tijd. Maar hij niet. Dat zweer ik je. Het zou me niets verbazen als hij over een paar jaar weer een jongere meid aan de haak heeft geslagen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sniper schreef:
    (...)
    Ik heb op het moment ook even schijt aan school maar denk toch es effe &%#@^& na. Geen diploma = geen baan en als je vriend in Tokio toevallig een mooie Japanse vrouw tgenkomt ben jij mooi genaaid. Waar moet je heen? Naar Nederland. Hoe doe je dat als je geen geld hebt omdat je te beroerd bent geweest om te studeren vanwege de liefde? Ik heb mensen stomme dingen zien doen door de liefde, maar ik vraag van jou om eens je gezonde verstand te gaan gebruiken. En nee, naar Tokio gaan met je vriend die twintig jaar ouder is zonder diploma is níet wat ik verstandig noem.
    Ik wil niet gaan aanvallen en het spijt me als dit zo over komt, maar ik zou me verdomd schuldig gaan voelen als jij daar zit en niemand heeft ooit wat gezegd. Wij zijn niet verliefd op die gozer en hoe gemeen sommige reacties ook zijn hier, veel mensen hebben wel een punt en wat jij nodig hebt is iemand die met een objectieve kijk de zaken even langs gaat.
    Als je zo nodig naar Japan wil gaan, haal dan eerst een MBO of het liefst nog een HBO-diploma. Heb je in elk geval een fundering. Ik weet hoe het namelijk is als je geen diploma hebt en geen baan kunt vinden. Dat is verdomd klote.



    ik zal ff naar Sniper luisteren. schat je maakt je toekomst kapot. je haald geen diploma en je gaat naar tokio je kent die tal niet eens ! en stel hij vindt iemand ander .....wat moet jij dan? je hebt dan niks helemaaal niks?
    je kan niet naar nederland want je hebt geen diploma . en in tokio is het vlogens mij ook niet handig zonder diploma. en je doet havo daar mee kun je zoo veel dingen bereiken in je toekomst als je wel eerst mbo en habo doet met diploma. zonder diploma maak je je toekomst onzeker. studeer eerst en kijk dan veder.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat die andere al zeggen... Ik vind het echt gestoord sorry dat ik het zeg

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 16:00 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oh en sorry voor mijn vele reacties achter elkaar, maar jij maakt dit topic en je staat niet eens open voor onze meningen! Like, dan kan je dit topic beter sluiten want je houdt toch voet bij stuk.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oké Als je het zelf wilt; go for it.
    maar ik verklaar je voor gek.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 16:06 ]


    everyday is a step higher to the end of the world.