• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    blacklady schreef:
    ik heb haar gevonden op youtube,maar weet niet of het op Q mag.

    Op haar profiel heeft ze zelf al een liedje gezet dat ze zingt, dus ze vindt het wss niet erg. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    je vriendje is echt een fucking pedo dump die gast en halluja zoveel sex staat er op jouw profiel.
    een vraagje ben je een hoer ofzo,hoor je in het gekkenhuis , moet je gewoon die gast dumpen(nerd)(Y)of je gaat naar japan breekt het hart van je ouder staat later op straat en dan is dag dag toekomst
    sooo...
    DUMP NOUW DIE FUCKING GAST ALS JE EEN TOEKOMST ,EEN LEVEN, EN JE LIEFDE VAN JE OUDERS WILT


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    je vriendje is echt een fucking pedo dump die gast en halluja zoveel sex staat er op jouw profiel.
    een vraagje ben je een hoer ofzo,hoor je in het gekkenhuis , moet je gewoon die gast dumpen(nerd)(Y)of je gaat naar japan breekt het hart van je ouder staat later op straat en dan is dag dag toekomst
    sooo...
    DUMP NOUW DIE FUCKING GAST ALS JE EEN TOEKOMST ,EEN LEVEN, EN JE LIEFDE VAN JE OUDERS WILT

    En ik voeg er nog even aan toe:
    Je vindt echt wel een nieuwe leuke jongen! I swear.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    oke ik keek ff goed nar je profiel (je quizen hoby's enzo) ik denk nu ehct van omfg


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit is niet OK meid,
    Misschien gebruikt je "vriend" je wel niet, maar het leeftijdsverschil is echt te groot..
    En ik vind dat je ouders echt gelijk hebben.
    Mijn ouders maakte al een probleem bij iemand van 18 -,-

    ow ik heb een idee 8D. we gaan met ze allen op Q die pedo weg jagen uit nederland(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet je wat ik me afvraag? Wat een vent van zevenendertig met iemand van zestien moet. Het lijkt mij dat zo'n man niet op zoek is naar zo iemand als jou. En wel om de volgende punten:
    1) Om het feit dat jij niet volwassen bent ingesteld.
    2) Je kunt niet eens iets aannemen, zonder direct een weerwoord te hebben. Wat overigens ook niet kan zonder iemand zwart te maken.
    3) Je schrijft niet eens correct ABN. Prima dat je niet altijd hoofdletters gebruikt, maar ik heb de stomste fouten van je gezien.

    Ik zal het niet te erg voor je maken, dus ik laat het voorlopig bij deze punten. Maar denk je nu werkelijk dat een man van zevenendertig dát zoekt? Ik geloof dat hij toch meer gaat voor een vrouw die al ontwikkeld is op alle fronten. Ténzij hij een pedofiel of iets in die richting is. En als we dan niet mogen infiltreren in jouw leven, waarom maak je dan überhaupt zo'n topic aan?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    waarom blijft iedereen hierop doorgaan, ze weet nu dat iedereen vindt dat ze moet kappen met die vent, maar als ze daar niet naar luistert: eigen schuld.
    -dat denk ik.- (cat)

    En meid: je bent echt niet goed snik als je met hem door blijft gaan, redenen: die iedereen hier al zegt.

    Nu bemoei ik me er niet meer mee. (krul)

    DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPENDUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN

    IS HET ZO DUIDELIJK!?


    Shoganai i ne~

    Whipple schreef:
    waarom blijft iedereen hierop doorgaan, ze weet nu dat iedereen vindt dat ze moet kappen met die vent, maar als ze daar niet naar luistert: eigen schuld.
    -dat denk ik.- (cat)

    En meid: je bent echt niet goed snik als je met hem door blijft gaan, redenen: die iedereen hier al zegt.

    Nu bemoei ik me er niet meer mee. (krul)

    Ja, vind ik ook. Mijn mening heb ik wel duidelijk gemaakt in pagina 15 ofzo. Ik hoop alleen dat ze het ook ter harte neemt en niet afdoet als bullshit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper zei op 21 nov 2010 - 18:27:


    Whipple schreef:
    waarom blijft iedereen hierop doorgaan, ze weet nu dat iedereen vindt dat ze moet kappen met die vent, maar als ze daar niet naar luistert: eigen schuld.
    -dat denk ik.-

    En meid: je bent echt niet goed snik als je met hem door blijft gaan, redenen: die iedereen hier al zegt.

    Nu bemoei ik me er niet meer mee.


    Ja, vind ik ook. Mijn mening heb ik wel duidelijk gemaakt in pagina 15 ofzo. Ik hoop alleen dat ze het ook ter harte neemt en niet afdoet als bullshit.


    Hellemaal gelijk


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    wannier komt hier nou een slotje op ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet je, je bezorgt mij gewooon snik-aanvallen!
    Jij beweerd dat jou ouders niet om jou geven! Dat ze jou uit eigenbelang bij zich willen dragen? Ja vast!
    Japanner, en jij blond met blauwe ogen? Nee dan nog! We hebben het hier niet over uiterlijk! Uit jou reacties weet ik zeker dat jij mentaal een kind bent! En dat zul je voorlopig nog wel blijven! Oké liefde maakt blind, maar dit gaat écht te ver! Als dit is hoe liefde jou blind maakt, dan zul jij nooit je ogen nog open krijgen!

    Al is hij zeer lief voor je, ik beweer, ik weet bijna zeker, dat je hier later spijt van krijgt!
    Dit komt nu heel aanvalled over, maar ik wil écht dat je goed na denkt! Besef eens. Zullen wij allenmaal dit alleen maar zeggen om jou te pesten? Denk je nu echt dat wij allenmaal niet goed snik zijn? Ik weet dat jíj gelukkig met heb bent!
    Maar hier doe je je ouders, mij, en ons allenmaal stiekem behoorlijk veel pijn mee!

    Hiphopqueen schreef:
    ze komt echt als een Sl*t over. als je haar profiel. en ieh jah ze opend een opic voor mening en kritiek dan kijgt ze het is het nog niet goed.

    Ze ís gewoon een slet. Niet meer, niet minder. Alhoewel, misschien wel meer ;d
    En ze kan niet schminken


    None but ourselves can free our minds.

    lovexdestiny schreef:
    Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen Dumpen

    Is het zo duidelijk!?

    Berichten volledig in hoofdletters, zijn nog steeds verboden. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.