• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    DoctorWho schreef:
    he! Doe eens even wat aardiger!!!!!

    Van wat ik hier zo lees houden ze echt van elkaar!!!!
    Echte liefde mag je niet verbreken!!!!!!
    Mensen van 20 en 40 trouwen toch ook dan is dat toch ook geen probleem!
    Alleen omdat ze 16 is maakt het uit? Dat is echt belachelijk!!!
    Ik vind dat je er voor moet gaan meid;)
    Zo te lezen hou je echt van hem en hij van jou;)
    Go for it!

    Laat je niet gek maken door je ouders(N)


    Zoals ik hier al zei, ik denk dat ze het gewoon gaat doen. Met hem meegaat. Als ik het zo hoor van haar houden ze echt van elkaar, en ik vind dat ze voor moet gaan. Maar nog wel even moet wachten totdat ze 18 is;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Denk logisch na? 16 & 37?
    Met 16 jaar ben je minderjarig. Als er toevallig mensen zijn in de omgeving die hun mond opendoen, dan is die vriend van jou de lul, denk je nou dat ze ervan uitgaan dat'ie z'n handjes thuishoudt? Not. Je kan dan wel 16 zijn & ik zeg niet dat ik op m'n 14e alleen maar heb gezoend, maar ik vind het wel een té groot verschil. Ook 20 & 40 vind ik abnormaal eigenlijk :').

    Ik snap je ouders wel hoor.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ja en nu heeft ze wel genoeg aandacht getrokken.

    Hiphopqueen schreef:
    ze komt echt als een Sl*t over. als je haar profiel. en ieh jah ze opend een opic voor mening en kritiek dan kijgt ze het is het nog niet goed.

    met het slet gedoe heb je gelijk das een beetje (erg) overdreven


    Shoganai i ne~

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Zoals ik hier al zei, ik denk dat ze het gewoon gaat doen. Met hem meegaat. Als ik het zo hoor van haar houden ze echt van elkaar, en ik vind dat ze voor moet gaan. Maar nog wel even moet wachten totdat ze 18 is;)
    ... Als je nog één keer de reactie van Sniper leest snap je misschien waarom ik erop tegen ben? Ik snap de reactie van haar ouders volkomen. Want wat nou als hij hele andere bedoelingen met haar heeft? Dat hij haar opstandig maakt tegenover haar ouders en familie, zodat ze, ze niet meer wil zien. Hierdoor kan ze rustig weggaan zonder dat de politie haar zal zoeken. In principe kan hij nu alles doen wat hij wil met haar; de politie zal nooit weten dat zij misschien wel als hoer zal worden gebruikt. Weetje, liefde maakt blind, en schijn bedriegt. Ik vertrouw het echt voor geen millimeter. Die vent heeft haar helemaal in zijn macht. Het is gewoon ziek, en ik snap niet dat ze niet inziet dat hij trekjes heeft van een loverboy. Euh, loverman. Het is zeker geen 'boy' meer.


    Life is hard and then we die

    weet je dit zijn veel reacties hier 0_0


    Shoganai i ne~

    He uhm, hoe lang ben je al met hem samen? Ik zie op je profiel alleen maar seks , en geil voorkomen (en je quizzen(!!!!!)). Ik denk dat jij te maken hebt met een pedofiel, no offence, maar ik probeer je te beschermen voor zulke mensen. Ik snap best dat je verliefd kan zijn, maar hij kan daar dingen mee doen, waar jij dan ineens mee toestemt, alleen voor zijn plezier.. Het is jou leven, denk er goed over na, meer zeg ik niet :]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 16:54 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)... Als je nog één keer de reactie van Sniper leest snap je misschien waarom ik erop tegen ben? Ik snap de reactie van haar ouders volkomen. Want wat nou als hij hele andere bedoelingen met haar heeft? Dat hij haar opstandig maakt tegenover haar ouders en familie, zodat ze, ze niet meer wil zien. Hierdoor kan ze rustig weggaan zonder dat de politie haar zal zoeken. In principe kan hij nu alles doen wat hij wil met haar; de politie zal nooit weten dat zij misschien wel als hoer zal worden gebruikt. Weetje, liefde maakt blind, en schijn bedriegt. Ik vertrouw het echt voor geen millimeter. Die vent heeft haar helemaal in zijn macht. Het is gewoon ziek, en ik snap niet dat ze niet inziet dat hij trekjes heeft van een loverboy. Euh, loverman. Het is zeker geen 'boy' meer.

    compleet gelijk(Y)


    Shoganai i ne~

    Je doet weleens gek als je verliefd bent. Maar dat je zulke gestoorde gedachten heb o.O?
    Naar Tokio zonder diploma? Met hém? Straks laat ie jou aan je lot over omdat je voor hem toch maar een hoertje was & dan zit je daar in Japan. Geen geld, niets. Ga zo door joh.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    SpeachlessX je denkt wast dat sommige mensen met leeftijd 20 met iemand van 40 met elkaar hebbne normaal (meschien) of meschien wel meer .
    maar ff nie vergeten dat het altijd rijke en beroemden mensen zoasls de grooste playboy(die f***ing oud id) patricia pay enzo maar nog steeld het hoort niet


    Shoganai i ne~

    Rickjuh schreef:
    He uhm, hoe lang ben je al met hem samen? Ik zie op je profiel alleen maar seks , en geil voorkomen (en je quizzen(!!!!!)). Ik denk dat jij te maken hebt met een pedofiel, no offence, maar ik probeer je te beschermen voor zulke mensen. Ik snap best dat je verliefd kan zijn, maar hij kan daar dingen mee doen, waar jij dan ineens mee toestemt, alleen voor zijn plezier.. Het is jou leven, denk er goed over na, meer zeg ik niet :]


    Dat viel mij inderdaad ook op. Vraag me toch wel af of zij die seksuele instellingen heeft sinds ze met hem gaat of dat standaard heeft. Wat dan ook, er is toch iets mis als je je zo voordoet.. Vooral als je een vriend van 37 is. Als je je tegen hem ook zo gedraagt.. Tja dan weet ik niet of ie echt van je houdt of of het hem gaat om je lichaam... Om het maar even zo te zeggen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    SpeachlessX je weet toch dat dit strafbaar is ik heb het net aam me moeder gevraagt en je bnet nog minderjarig dus als ik jouw ouders was zou ik naar de politie gaan en vergeet nieDIT IS F***ING STRAFBAAR


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    SpeachlessX je weet toch dat dit strafbaar is ik heb het net aam me moeder gevraagt en je bnet nog minderjarig dus als ik jouw ouders was zou ik naar de politie gaan en vergeet nieDIT IS F***ING STRAFBAAR


    zus je hebt gelijk . het is strafbaar daarlijk bellen je ouders de politie en mag lekker die pedo de gevangenis in:Y) (allemaal blij)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 17:12 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Schat, niemand neemt je nog serieus nadat ze je profiel bekeken hebben. Als je een beetje zelfrespect hebt, zou ik als ik jou was dit topic laten dichtgooien. (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    - Hij zet je op tegen je ouders
    - Hij wil je meenemen naar Japan
    - Jij kunt geen Japans, dus jij zult je daar niet kunnen redden mocht het misgaan tussen jullie
    - Je gaat je opleiding niet afmaken, je haalt in ieder geval geen HBO, hierdoor zul je dus geen baan krijgen, geen inkomen, en als hij dan ineens een ander heeft of je dumpt sta je letterlijk en figuurlijk op straat. Je kunt nergens heen.
    - Zodra jij, je hebt ontvreemd van je ouders, omdat je ‘zoveel van hem houdt’ en daarna meegaat naar Japan, kan hij alles met je doen, omdat niemand je nog zal zoeken. Als hij je daar gaat misbruiken, gebruiken, als hoer verkopen, als slaaf, weet ik het; niemand zal nog naar je omkijken of je om je bekommeren. Ze zullen denken dat je geen contact meer met ze wil en dat je daarom niet meer met ze contacteert.
    - Hij is 37, heeft veel meer levenservaring en is psychisch veel verder ontwikkelt dan jij. Hij kan simpelweg niet op je vallen, in ieder geval niet om je karakter of omdat hij zo ‘fijn met je kan praten.’ De enige reden zou kunnen zijn de kick die hij krijgt van een jong meisje of omdat hij je lekker vindt.
    - Je hele profiel staat vol met ‘geil’ en ‘seks.’ Mannen van 37 vinden dit erg opwindend, en zullen hier zeker op reageren. De kans is er dus dat hij het alleen maar voor de seks doet.
    - Mannen kunnen heel goed liegen als het om seks gaat, ook over het feit dat ze van je houden.

    Meisje, begrijp me niet verkeerd maar ik maak me echt heel veel zorgen om je. Als ik zo dit rijtje bekijk, is de kans dat hij het goed met je bedoelt heel erg klein. Sterker nog, volgens mij is die kans er helemaal niet. Wees alsjeblieft een keertje gewoon verstandig en luister naar je ouders. Ze doen het niet omdat ze je graag alles verbieden; ze doen het om een hele goeie reden, ze willen niet dat je in de handen valt van een pooier of iets in die richting.


    Life is hard and then we die