- Hij zet je op tegen je ouders
- Hij wil je meenemen naar Japan
- Jij kunt geen Japans, dus jij zult je daar niet kunnen redden mocht het misgaan tussen jullie
- Je gaat je opleiding niet afmaken, je haalt in ieder geval geen HBO, hierdoor zul je dus geen baan krijgen, geen inkomen, en als hij dan ineens een ander heeft of je dumpt sta je letterlijk en figuurlijk op straat. Je kunt nergens heen.
- Zodra jij, je hebt ontvreemd van je ouders, omdat je ‘zoveel van hem houdt’ en daarna meegaat naar Japan, kan hij alles met je doen, omdat niemand je nog zal zoeken. Als hij je daar gaat misbruiken, gebruiken, als hoer verkopen, als slaaf, weet ik het; niemand zal nog naar je omkijken of je om je bekommeren. Ze zullen denken dat je geen contact meer met ze wil en dat je daarom niet meer met ze contacteert.
- Hij is 37, heeft veel meer levenservaring en is psychisch veel verder ontwikkelt dan jij. Hij kan simpelweg niet op je vallen, in ieder geval niet om je karakter of omdat hij zo ‘fijn met je kan praten.’ De enige reden zou kunnen zijn de kick die hij krijgt van een jong meisje of omdat hij je lekker vindt.
- Je hele profiel staat vol met ‘geil’ en ‘seks.’ Mannen van 37 vinden dit erg opwindend, en zullen hier zeker op reageren. De kans is er dus dat hij het alleen maar voor de seks doet.
- Mannen kunnen heel goed liegen als het om seks gaat, ook over het feit dat ze van je houden.
Meisje, begrijp me niet verkeerd maar ik maak me echt heel veel zorgen om je. Als ik zo dit rijtje bekijk, is de kans dat hij het goed met je bedoelt heel erg klein. Sterker nog, volgens mij is die kans er helemaal niet. Wees alsjeblieft een keertje gewoon verstandig en luister naar je ouders. Ze doen het niet omdat ze je graag alles verbieden; ze doen het om een hele goeie reden, ze willen niet dat je in de handen valt van een pooier of iets in die richting.
Life is hard and then we die