• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Eerlijk gezegd snap ik je ouder wel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Misschien kan je beter wachten tot je wat ouder bent, dan is het ook weer helemaal anders. Als je dan nog steeds van hem houdt zou ik 't nog een keer bij je ouders proberen.


    “Love is a contradiction.”

    Sniper schreef:
    Wow, hier sta zelfs ik met m'n mond vol tanden van.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen

    Lol, ik begrijp die gevoelens héél goed, we zijn allemaal eens verliefd geweest, het enige verschil is dat ik verliefd was op een jongen van mijn leeftijd, en dat het normaal was, dit is niet normaal, you're a freak.


    None but ourselves can free our minds.

    Sorry, maar ik snap ze helemaal.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:14 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    lieverd,ik denk dat wij allemaal wel eens verliefd zijn geweest. maar dan op een jongen of meisje van onze leeftijd.

    en dat met draco kan je echt niet hier mee vergelijken.
    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen

    SpeachlessX schreef:
    (...)


    hallo, ik kan het lezen hoor


    en ik doe havo, dus zo dom ben ik ook weer niet


    Je doet havo maar bent zo dom als iets. Ik weet dat je dit kan lezen, daarom schreef ik het ook, zodat je het kan lezen en er iets aan kan doen, straks ben je weduwe op je 25 met 3 kinderen in een krotappartementje in Tokyo zonder diploma & je kent geen woord van de taal daar. Jaja, meisje, je gaat een gouden toekomst tegenmoet!

    Trouwens wat boeit het als je havo doet ? Je ging toch stoppen met studeren.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:17 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik begrijp jouw ouders; ze zijn bezorgd. Misschien moet je even deftig met hen praten? Je bent tenslotte nog maar 16 -sorry dat ik het zo moet zeggen, maar ik vind 21 jaar verschil inderdaad nogal veel-? + Je hebt nog een heel leven voor je.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik ga aan een mod vragen om dit topic te sluiten. het gaat toch nergens heen..

    Successful schreef:
    (...)

    Je doet havo maar bent zo dom als iets. Ik weet dat je dit kan lezen, daarom schreef ik het ook, zodat je het kan lezen en er iets aan kan doen, straks ben je weduwe op je 25 met 3 kinderen in een krotappartementje in Tokyo zonder diploma & je kent geen woord van de taal daar. Jaja, meisje, je gaat een gouden toekomst tegenmoet!

    Trouwens wat boeit het als je havo doet ? Je ging toch stoppen met studeren.


    Totally agree with you!
    (en stiekem heb ik echt nog lol om dit topic x'D)


    dream, dare, fly!

    Ik geloof dit niet... Serieus. o.O Vind je zelf wel normaal dat je zelf 16 bent en met een man gaat van 37? Hoe vind jij dat eigenlijk? Ik bedoel... hij kan je vader wel zijn!

    I'm speechless...

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:27 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen


    Ik begrijp je gevoelens ook echt wel, maar het is gewoon ziek. Klaar.


    -

    SpeachlessX schreef:
    (...)




    de mensen hier hebben echt gebrek aan INLEVINGSVERMOGEN

    dat is essencieel als je schrijfster wil worden

    bijv. in Harry Potter worden in de laatste delen de gevoelens en irritante Draco zo beschreven dat je wel medelijden met hem MOET hebben.
    En de slechte persoon en de held van het verhaal hebben heel veel overeenkomsten.

    als schrijver moet je je in kunnen leven in zowel de priester als de hoer om het zo maar te zeggen


    en jullie kunnen de gevoelens van een verlieft meisje niet eens begrijpen

    Een stukje gezond verstand is ook nodig. Niet alleen als schrijver maar in je hele leven. En daarnaast zijn de verhalen van een schrijver vaak fictie.
    Ik ken heel je situatie niet, dus vat het vooral niet te persoonlijk op ofzo, maar ik denk dat die persoon van 37 het wel leuk vindt om een jong, strak meisje te hebben en jij naïef genoeg bent om je te laten gebruiken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat verschil ga je merken. Mijn ouders schelen 10 jaar. Mijn vader is al een soort opa aan het worden en mijn moeder zit nog lang niet in de fase. Bij jullie zou dat verschil alleen maar duidelijker zichtbaar zijn. Ik snap het standpunt van je ouders volledig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lieveschat ik wil je er even op wijze dat de wereld bestaat uit weet ik veel hoeveel jongens die ook leuk en lief kunnen zijn. Ik zou zegge suc6 met het proberen je ouders over te halen maar ik denk niet dat het veel efect heeft


    its always the same road,it just go's on and on..