• willen dat ik het uitmaak met mijn vriendje
    omdat hij 37 is en ik 16
    maar we zijn heel verlieft en het is erg serieus tussen ons
    wat moet ik doen?????


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    PUKKELxDING schreef:
    - Hij zet je op tegen je ouders
    - Hij wil je meenemen naar Japan
    - Jij kunt geen Japans, dus jij zult je daar niet kunnen redden mocht het misgaan tussen jullie
    - Je gaat je opleiding niet afmaken, je haalt in ieder geval geen HBO, hierdoor zul je dus geen baan krijgen, geen inkomen, en als hij dan ineens een ander heeft of je dumpt sta je letterlijk en figuurlijk op straat. Je kunt nergens heen.
    - Zodra jij, je hebt ontvreemd van je ouders, omdat je ‘zoveel van hem houdt’ en daarna meegaat naar Japan, kan hij alles met je doen, omdat niemand je nog zal zoeken. Als hij je daar gaat misbruiken, gebruiken, als hoer verkopen, als slaaf, weet ik het; niemand zal nog naar je omkijken of je om je bekommeren. Ze zullen denken dat je geen contact meer met ze wil en dat je daarom niet meer met ze contacteert.
    - Hij is 37, heeft veel meer levenservaring en is psychisch veel verder ontwikkelt dan jij. Hij kan simpelweg niet op je vallen, in ieder geval niet om je karakter of omdat hij zo ‘fijn met je kan praten.’ De enige reden zou kunnen zijn de kick die hij krijgt van een jong meisje of omdat hij je lekker vindt.
    - Je hele profiel staat vol met ‘geil’ en ‘seks.’ Mannen van 37 vinden dit erg opwindend, en zullen hier zeker op reageren. De kans is er dus dat hij het alleen maar voor de seks doet.
    - Mannen kunnen heel goed liegen als het om seks gaat, ook over het feit dat ze van je houden.

    Meisje, begrijp me niet verkeerd maar ik maak me echt heel veel zorgen om je. Als ik zo dit rijtje bekijk, is de kans dat hij het goed met je bedoelt heel erg klein. Sterker nog, volgens mij is die kans er helemaal niet. Wees alsjeblieft een keertje gewoon verstandig en luister naar je ouders. Ze doen het niet omdat ze je graag alles verbieden; ze doen het om een hele goeie reden, ze willen niet dat je in de handen valt van een pooier of iets in die richting.


    schat ik zal het ff rustig zeggen .....LUISTER NOU FF NAAR ONS EENS NAAR JE OUDERS!!! dit is ehct verkeerd zeker als je kijkt naar wat PUKKELxDING heeft geschreven . dit is verkeerd . liefde mak blind. en jij bent hopeloos blind!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELxDING schreef:
    - Hij zet je op tegen je ouders
    - Hij wil je meenemen naar Japan
    - Jij kunt geen Japans, dus jij zult je daar niet kunnen redden mocht het misgaan tussen jullie
    - Je gaat je opleiding niet afmaken, je haalt in ieder geval geen HBO, hierdoor zul je dus geen baan krijgen, geen inkomen, en als hij dan ineens een ander heeft of je dumpt sta je letterlijk en figuurlijk op straat. Je kunt nergens heen.
    - Zodra jij, je hebt ontvreemd van je ouders, omdat je ‘zoveel van hem houdt’ en daarna meegaat naar Japan, kan hij alles met je doen, omdat niemand je nog zal zoeken. Als hij je daar gaat misbruiken, gebruiken, als hoer verkopen, als slaaf, weet ik het; niemand zal nog naar je omkijken of je om je bekommeren. Ze zullen denken dat je geen contact meer met ze wil en dat je daarom niet meer met ze contacteert.
    - Hij is 37, heeft veel meer levenservaring en is psychisch veel verder ontwikkelt dan jij. Hij kan simpelweg niet op je vallen, in ieder geval niet om je karakter of omdat hij zo ‘fijn met je kan praten.’ De enige reden zou kunnen zijn de kick die hij krijgt van een jong meisje of omdat hij je lekker vindt.
    - Je hele profiel staat vol met ‘geil’ en ‘seks.’ Mannen van 37 vinden dit erg opwindend, en zullen hier zeker op reageren. De kans is er dus dat hij het alleen maar voor de seks doet.
    - Mannen kunnen heel goed liegen als het om seks gaat, ook over het feit dat ze van je houden.

    Meisje, begrijp me niet verkeerd maar ik maak me echt heel veel zorgen om je. Als ik zo dit rijtje bekijk, is de kans dat hij het goed met je bedoelt heel erg klein. Sterker nog, volgens mij is die kans er helemaal niet. Wees alsjeblieft een keertje gewoon verstandig en luister naar je ouders. Ze doen het niet omdat ze je graag alles verbieden; ze doen het om een hele goeie reden, ze willen niet dat je in de handen valt van een pooier of iets in die richting.

    Amen :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    zus je hebt gelijk . het is strafbaar daarlijk bellen je ouders de politie en mag lekker die pedo de gevangenis in:Y) (allemaal blij)


    afgekort
    75% zouw feestvieren dat tie daar zit
    15% zouw lang discuseeren over zo'n onderwerp
    9.9999% zouw best blij zijn
    0.00005% jouw vriendje dus zouw niet blij zijn in de gevanenis
    0.00005% jij dus zou blij moeten zijn en en je opleiding afmaken een man van jou leeftijd krijgen
    :Y) good luck with a time that you are never ever with him


    Shoganai i ne~

    Weetje,
    ik ga nu eht die hard uit de hoek komen.
    Ze denkt laat ze allemaal maar lullen, ik weet beter. prima echt prima. maar echt het boeid me geen fuck als ze hoer is in de middle of nowhere! om naar bed te gaan met mannen die soas hebben en je misbruiken omdat je een ow zo geweldige toekomst in japan krijgt. en onders tussen je vriend in het geld zwemt. kijk naar de profiel. ze komt gewoon als een slet over. met haar hobby sex. echt dan kan ze nu al gelijk achter de ramen staan. prima haar ouders kijken misschien over 5 jaar niet meer naar de om, of zijn hopeloos omdat ze getrouwd is en haar in japan vinden. en als hoer achter de ramen. op haar profiel staat dat ze zicht zelf dom vind. nouja naief en dom is ze zeker.
    Haar profiel staat vol sex. en ik denk gewoon dat ze nog maagd is maar een grote mond heb over sex. en later heb ze geen goed inkomen om haar kinderen te verzorgen omdat ze geen studie heeft gemaakt of afgemaakt. haar man heeft haar zo gelukkig gemaakt. alle nachtmerries komen uit. alleen toen die tijd als dromen.


    Some angels have no wings.

    slot

    -droog-

    oow nee nog niet nog geen 300

    Hiphopqueen schreef:
    Weetje,
    ik ga nu eht die hard uit de hoek komen.
    Ze denkt laat ze allemaal maar lullen, ik weet beter. prima echt prima. maar echt het boeid me geen fuck als ze hoer is in de middle of nowhere! om naar bed te gaan met mannen die soas hebben en je misbruiken omdat je een ow zo geweldige toekomst in japan krijgt. en onders tussen je vriend in het geld zwemt. kijk naar de profiel. ze komt gewoon als een slet over. met haar hobby sex. echt dan kan ze nu al gelijk achter de ramen staan. prima haar ouders kijken misschien over 5 jaar niet meer naar de om, of zijn hopeloos omdat ze getrouwd is en haar in japan vinden. en als hoer achter de ramen. op haar profiel staat dat ze zicht zelf dom vind. nouja naief en dom is ze zeker.
    Haar profiel staat vol sex. en ik denk gewoon dat ze nog maagd is maar een grote mond heb over sex. en later heb ze geen goed inkomen om haar kinderen te verzorgen omdat ze geen studie heeft gemaakt of afgemaakt. haar man heeft haar zo gelukkig gemaakt. alle nachtmerries komen uit. alleen toen die tijd als dromen.


    Amen _O_

    je krijg hier echt allemaal gezijk hier hoor.? ik hoop dat je het overhaald om NIET naar japan te gaan NIET met die pedo om te gaan maar we willen:

    dat je je studie gaat afmaken. die pedo dumpt, naar je ouders luistert en je profiel niet vol met sex zet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Get a life girl... Ik zou die gast echt dumpen, hallo hij is 37 En jij 16 minderjarig dus... Luister naar je ouders, en ga gewoon niet mee naar Japan.. En als je dat doet, iedereen heeft je gewaarschuwd enzo.
    En eigenlijk geloof ik het niet zo.. Waarom zet je dan bij hobby's seks en nog eens seks? Beet je raar hea
    Ik vind het nog steeds gestoord.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 17:46 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oké ik wil niet lullig zijn maar ik vind eventje 21 jaar er bij een beetje te ver gaan. 16 & 37 hallo. Kom op, je ouders kunnen hem aan geven. Dan heb jij geen probleem maar als hij leraar is en dan ook nog die leeftijd heft hij een heel groot probleem. I totaly agree with your parents. Man. Ik snap niet dat mijn moeder flipt omdat mijn vriendje achttien is (Ik ben zestien). Maar van jou ouders verwacht ik niets anders. Kijk als het over twee jaar nog steeds dikke maatjes zijn oké kan nog maar hij is nu wel heel oud voor jou.


    Love sheds light one the darkest of times

    Als je geen advies van ons wilt aannemen, dan vraag ik me toch echt af waarvoor je dit topic hebt gemaakt? Ook op je profiel is geen greintje serieusheid te zien, sex dit, sex dat. Ik vraag me nu echt af of hij met je gaat om je als hoer te verkopen, mee te nemen naar Tokio & op te zetten tegen je ouders, of omdat'ie van je houd. Dat laatste dus echt NIET. Je bent gek als je dit doet. Oké, liefde maakt blind, maar je hebt toch genoeg verstand om te weten dat dit fout is? Of je van 'm houdt of niet, hij is fout bezig. Maar als je maar betweterig blijft doen, then so be it. Wij kunnen niet meer doen dat dit.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Vroeg of laat word ze toch wel een hoer. alles draait bij haar om sex.


    Some angels have no wings.

    ik heb haar gevonden op youtube,maar weet niet of het op Q mag.

    @blacklady Het staat ook op d'r profiel :')?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    IloveRowan schreef:
    @blacklady Het staat ook op d'r profiel :')?



    oow... sorry:$