• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    Language schreef:
    Klik
    Staat er in dit topic nou dat ze een tweede kindje willen hebben?
    Of ging dat weer over iemand anders?

    Nu kan ik het lezen,, dat gaat over Pieter en Ellen... Zij hebben samen een zoontje genaamd: Renaud en ze zouden graag een tweede kindje willen ja... Hen ken ik via ShaanXpXk... Dat meisje lag gelijk met haar in de kliniek duss...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nu kan ik het lezen,, dat gaat over Pieter en Ellen... Zij hebben samen een zoontje genaamd: Renaud en ze zouden graag een tweede kindje willen ja... Hen ken ik via ShaanXpXk... Dat meisje lag gelijk met haar in de kliniek duss...


    Oh, laat maar zitten. Ik volgde heel het verhaal al niet meer(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze maakt het er zelf naar. :-D Ik heb het wel naar mijn zin, eerlijk gezegd.

    Ja, ik ook (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nu kan ik het lezen,, dat gaat over Pieter en Ellen... Zij hebben samen een zoontje genaamd: Renaud en ze zouden graag een tweede kindje willen ja... Hen ken ik via ShaanXpXk... Dat meisje lag gelijk met haar in de kliniek duss...


    Nou, dan heb jij wel veel beste vrienden enzo hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nou, dan heb jij wel veel beste vrienden enzo hoor.

    En ook veel exvriendjes, en zo...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    En ook veel exvriendjes, en zo...


    Ja, dat ook. Natuurlijk, en veel liefdesverdriet. *kuch*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, dat ook. Natuurlijk, en veel liefdesverdriet. *kuch*

    De arme schat... Zou ze erover willen praten?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    De arme schat... Zou ze erover willen praten?


    Geen idee. Ze moet wel chagrijnig zijn en dood op, na al die slapeloze nachten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Geen idee. Ze moet wel chagrijnig zijn en dood op, na al die slapeloze nachten.

    Misschien moet ze in de armen van haar beste vriend in slaap vallen... Dat werkt nog wel eens. Moet ze wel zorgen dat de dochter bij een oppas zit.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Laat je niet doen door al die stomme reacties sjoeke... Ik wist dat het ooit ging gebeuren tussen jullie,, we wisten het allemaal al langer als een jaar. Maar jammer genoeg voor jullie wisten wij het voordat jullie het wisten =( Maar ik zeg, ga ervoor en houd je sterk en als je hulp nodig hebt, ik ben er altijd voor he sjatteke!!
    I love you sjoeke!!(K)

    Magikal schreef:
    (...)
    Misschien moet ze in de armen van haar beste vriend in slaap vallen... Dat werkt nog wel eens. Moet ze wel zorgen dat de dochter bij een oppas zit.


    Of dat de inwonende met de dochter bezig is, natuurlijk. Dan is de oppas niet nodig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @ Rooftops & Magikal: Lol, jullie zijn geweldig. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShaanXpXk schreef:
    Laat je niet doen door al die stomme reacties sjoeke... Ik wist dat het ooit ging gebeuren tussen jullie,, we wisten het allemaal al langer als een jaar. Maar jammer genoeg voor jullie wisten wij het voordat jullie het wisten =( Maar ik zeg, ga ervoor en houd je sterk en als je hulp nodig hebt, ik ben er altijd voor he sjatteke!!
    I love you sjoeke!!(K)

    Wow, wow, wow. Wait, zeg kje nou dat zij en die Piet-Jan al een jaar op elkaar verliefd waren? o.O


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Misschien moet ze in de armen van haar beste vriend in slaap vallen... Dat werkt nog wel eens. Moet ze wel zorgen dat de dochter bij een oppas zit.

    Nope laat het lieve kind toch gewoon er lekker bij kruipen... En echt mensen fuck off!!! Ik wou gewoon van het hart hebben wat er gebeurt is en wat jullie denken kan me dus egt nieks sgele e!!!

    Rooftops schreef:
    (...)

    Of dat de inwonende met de dochter bezig is, natuurlijk. Dan is de oppas niet nodig.

    Ja precies.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.