• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    Magikal schreef:
    (...)
    Wow, wow, wow. Wait, zeg kje nou dat zij en die Piet-Jan al een jaar op elkaar verliefd waren? o.O


    Dan moet ze écht wel stapel zijn geweest op haar ex-vriendje, hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nope laat het lieve kind toch gewoon er lekker bij kruipen... En echt mensen fuck off!!! Ik wou gewoon van het hart hebben wat er gebeurt is en wat jullie denken kan me dus egt nieks sgele e!!!

    Als het u nieks kan sgele dan moet ge truug naar uw vriend gaan en u er nieks van antrekke.
    Kuch.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan moet ze écht wel stapel zijn geweest op haar ex-vriendje, hoor.

    Yeah men.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ShaanXpXk schreef:
    Laat je niet doen door al die stomme reacties sjoeke... Ik wist dat het ooit ging gebeuren tussen jullie,, we wisten het allemaal al langer als een jaar. Maar jammer genoeg voor jullie wisten wij het voordat jullie het wisten =( Maar ik zeg, ga ervoor en houd je sterk en als je hulp nodig hebt, ik ben er altijd voor he sjatteke!!
    I love you sjoeke!!(K)

    Dank je lieve schat!!! Ik hou zo superveel van jullie en ben bly dat k nog by jullie hoor en dat k volgende week bij jullie kan komen voor de kindjes,, altyd bly dat k iets kan doen voor mijn grote sgattekes e xP

    Stripe schreef:
    @ Rooftops & Magikal: Lol, jullie zijn geweldig. :9~
    Tot uw dienst (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nope laat het lieve kind toch gewoon er lekker bij kruipen... En echt mensen fuck off!!! Ik wou gewoon van het hart hebben wat er gebeurt is en wat jullie denken kan me dus egt nieks sgele e!!!


    Tsja, dat had je kunnen verwachten als je een topic opent. Recht van vrije meningsuiting. Telt zowel in België als in Nederland. ;)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stripe schreef:
    @ Rooftops & Magikal: Lol, jullie zijn geweldig. :9~


    Blij dat ik voor jou vermaak kan zorgen.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik snap alleen niet dat ze nog bij haar standpunt blijft, terwijl iedereen zegt dat ze dom bezig is. --'

    Rooftops schreef:
    (...)

    Tsja, dat had je kunnen verwachten als je een topic opent. Recht van vrije meningsuiting. Telt zowel in België als in Nederland. ;)

    -out-


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Blij dat ik voor jou vermaak kan zorgen.(krul)

    We moeten een service beginnen joh :9~

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:54 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Stiekem maakt dit topic me helemaal vrolijk. :9~

    Magikal schreef:
    (...)
    We moeten een service beginnen joh :9~


    Ja, moeten we doen. (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Voldie schreef:
    Stiekem maakt dit topic me helemaal vrolijk. :9~


    Mij ook. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan moet ze écht wel stapel zijn geweest op haar ex-vriendje, hoor.

    Ik zeg dat wij al een jaar zagen dat er meer aan de hand was als gewoon vriendschap. En ja ze was echt wel gek van haar ex,, je wilt niet weten hoe gebroken ze uit die relatie is gekomen en ze vond troost bij,, zoals jullie hem willen noemen 'die piet-jan' en ze hebben dan na dik een jaar eindelijk hun gevoelens blootgelegd aan elkaar en hupsakee we zijn vertrokken =D

    Voldie schreef:
    Stiekem maakt dit topic me helemaal vrolijk. :9~

    I agree. Vooral als degene die je leuk vind een vriendin heeft. Good therapy.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.