• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ik zeg dat wij al een jaar zagen dat er meer aan de hand was als gewoon vriendschap. En ja ze was echt wel gek van haar ex,, je wilt niet weten hoe gebroken ze uit die relatie is gekomen en ze vond troost bij,, zoals jullie hem willen noemen 'die piet-jan' en ze hebben dan na dik een jaar eindelijk hun gevoelens blootgelegd aan elkaar en hupsakee we zijn vertrokken =D

    Iksnap het niet? Ze vonden elkaar daarvoor al leuk, maar ze had een ander. En nu zeggen ze dat. Maar kom op zeg. Zoiets flik je niet bij een vriendin. Nooit gehoord van de regel 'Neem nooit met een ex van je beste vriendin?' Het is not done.

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ik zeg dat wij al een jaar zagen dat er meer aan de hand was als gewoon vriendschap. En ja ze was echt wel gek van haar ex,, je wilt niet weten hoe gebroken ze uit die relatie is gekomen en ze vond troost bij,, zoals jullie hem willen noemen 'die piet-jan' en ze hebben dan na dik een jaar eindelijk hun gevoelens blootgelegd aan elkaar en hupsakee we zijn vertrokken =D


    Dan moet zij dat ook aangevoeld hebben, toch? (':
    En dat ik hieruit kan halen is ze alleen maar bij die Pieter-Jan om haar ex te vergeten, but, zo zie ik het. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magikal schreef:
    (...)
    I agree. Vooral als degene die je leuk vind een vriendin heeft. Good therapy.


    Ah. dat is klote. Ik was al iets vrolijker door iemand van Q, en nu ben ik nog vrolijker.

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ik zeg dat wij al een jaar zagen dat er meer aan de hand was als gewoon vriendschap. En ja ze was echt wel gek van haar ex,, je wilt niet weten hoe gebroken ze uit die relatie is gekomen en ze vond troost bij,, zoals jullie hem willen noemen 'die piet-jan' en ze hebben dan na dik een jaar eindelijk hun gevoelens blootgelegd aan elkaar en hupsakee we zijn vertrokken =D
    Als ze al een jaar gevoelens voor elkaar hadden, waarom was ze dan heartbroken toen het uitging? Hm?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ik zeg dat wij al een jaar zagen dat er meer aan de hand was als gewoon vriendschap. En ja ze was echt wel gek van haar ex,, je wilt niet weten hoe gebroken ze uit die relatie is gekomen en ze vond troost bij,, zoals jullie hem willen noemen 'die piet-jan' en ze hebben dan na dik een jaar eindelijk hun gevoelens blootgelegd aan elkaar en hupsakee we zijn vertrokken =D


    Ik wil niet heel lullig doen. Maar als ik het op dit moment uitmaak met mijn vriend (die ik niet heb), en over 3 dagen met een jongen neem en zeg dat hij de ware is, hoeveel mensen zouden mij dan geloven?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    He jongens, is dit nou echt nodig? Ze wilde alleen haar probleem even kwijt, moeten we nou gelijk gaan bitchen? Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn, maar om er nou zo lang over door te gaan? Is toch niet leuk voor haar? Een beetje medeleven is af en toe ook wel op zijn plaats.


    Life is hard and then we die

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan moet zij dat ook aangevoeld hebben, toch? (':
    En dat ik hieruit kan halen is ze alleen maar bij die Pieter-Jan om haar ex te vergeten, but, zo zie ik het. (':

    Ze heeft het aangevoeld, deze zomervakantie toen haar vriend weg was, toen hij terug was heeft ze het verdrongen (zo vertelde ze me) en nu haar vriend weg is heeft ze het eindelijk opgebiecht en om eerlijk te zijn,, zij was niet echt haar beste vriendin hoor. Ze noemt al haar vriendinnen haar beste vriendin (want dan heeft ze er 1000 ofzo) dat was gewoon een vriendin en ja die jongen was zowat haar beste vriend (op mijn ventje na dan, daar is ze echt super mee bevriend) en ja ze vertelde ons dat ze verliefd was op die jongen (die niet pieter-jan heet) maar ze vertelde het hem niet :S Problem... EN nu: problem solved dus stop met haar uit te maken en uit te lachen aub

    PUKKELxDING schreef:
    He jongens, is dit nou echt nodig? Ze wilde alleen haar probleem even kwijt, moeten we nou gelijk gaan bitchen? Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn, maar om er nou zo lang over door te gaan? Is toch niet leuk voor haar? Een beetje medeleven is af en toe ook wel op zijn plaats.

    No offense, maar ik vind dat als je zoiets flikt, je geen medelijden verdient. Sorry.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Language schreef:
    (...)

    Ik wil niet heel lullig doen. Maar als ik het op dit moment uitmaak met mijn vriend (die ik niet heb), en over 3 dagen met een jongen neem en zeg dat hij de ware is, hoeveel mensen zouden mij dan geloven?

    2 in ieder geval...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    PUKKELxDING schreef:
    He jongens, is dit nou echt nodig? Ze wilde alleen haar probleem even kwijt, moeten we nou gelijk gaan bitchen? Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn, maar om er nou zo lang over door te gaan? Is toch niet leuk voor haar? Een beetje medeleven is af en toe ook wel op zijn plaats.


    Ik zou medeleven met haar hebben als: 1. het gedaan was met haar ex-vriendje en ze er langer dan 10 dagen van afziet en gelijk bij een ander zit.
    2. Ze verliefd is op die Pieter-Jan, maar hij toch zijn gezin boven haar kiest.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    He jongens, is dit nou echt nodig? Ze wilde alleen haar probleem even kwijt, moeten we nou gelijk gaan bitchen? Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn, maar om er nou zo lang over door te gaan? Is toch niet leuk voor haar? Een beetje medeleven is af en toe ook wel op zijn plaats.

    Ik bén een bitch. Dat is een karaktertrek, dat kan ik niet verhelpen. :-D Mm, daarnaast heeft ze het topic zelf aangemaakt. Dus had ze op voorhand ook wel een beetje kunnen bedenken hoe de gemiddelde reactie zou zijn. :-3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ze heeft het aangevoeld, deze zomervakantie toen haar vriend weg was, toen hij terug was heeft ze het verdrongen (zo vertelde ze me) en nu haar vriend weg is heeft ze het eindelijk opgebiecht en om eerlijk te zijn,, zij was niet echt haar beste vriendin hoor. Ze noemt al haar vriendinnen haar beste vriendin (want dan heeft ze er 1000 ofzo) dat was gewoon een vriendin en ja die jongen was zowat haar beste vriend (op mijn ventje na dan, daar is ze echt super mee bevriend) en ja ze vertelde ons dat ze verliefd was op die jongen (die niet pieter-jan heet) maar ze vertelde het hem niet :S Problem... EN nu: problem solved dus stop met haar uit te maken en uit te lachen aub


    Ja, en dan was ze er kapot van dat het gedaan was met haar ex? Maak dat de kat wijs.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, en dan was ze er kapot van dat het gedaan was met haar ex? Maak dat de kat wijs.

    Jong,, ik hield van myn ex... maar blijkbaar maar van deze jongens als mijn ex en excuseer het is 2 en een halve week uit maaar ik heb het pas 10 dagen geleden gepost... Ik kon het niet geloven dus postte ik het ook niet...

    Ik probeer het alleen te begrijpen waarom ze hem de 'ware' noemt, terwijl ze nog niet eens 1 maand met hem heeft. Ik snap niet waarom ze niet gewoon afstand heeft genomen van die jongen, want ik persoonlijk zou zeggen dat hij bij zijn gezin moest blijven, dan wel niet voor de vrouw, maar voor het kind. En dat ze het moesten proberen. Wilde het niet lukken, dan zou ik eerst wachten tot het uit is tussen die twee. Maar wat ik heb gelezen in die oude topics, stond dat ze al verloofd waren en dat zij er toen tussen kwam. Ik vind het behoorlijk naaiend voor die vriendin.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, en dan was ze er kapot van dat het gedaan was met haar ex? Maak dat de kat wijs.

    Ik heb het geprobeerd om het één van mijn katten wijs te maken, maar ze liep direct weg. 8D Zelfs zíj gelooft het niet. :-D


    A decision I will regret, until my dying breath.