• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Jong,, ik hield van myn ex... maar blijkbaar maar van deze jongens als mijn ex en excuseer het is 2 en een halve week uit maaar ik heb het pas 10 dagen geleden gepost... Ik kon het niet geloven dus postte ik het ook niet...


    Je wíst dat je gevoelens had voor een ander, echt meid, dan snap ik fucking niet waarom jij je ex aan het lijntje hield.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik heb het geprobeerd om het één van mijn katten wijs te maken, maar ze liep direct weg. 8D Zelfs zíj gelooft het niet. :-D


    Ga ik zo meteen ook eens proberen, lukt dat niet dan maak ik het de hond wijs, lukt dat niet, dan de vissen en lukt dat niet, dan zoek ik een luis of een vlo. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik heb het geprobeerd om het één van mijn katten wijs te maken, maar ze liep direct weg. 8D Zelfs zíj gelooft het niet. :-D

    Weet je wat?? Geloof allemaal zelf wat je wilt,, zolang ik maar weet wat de waarheid is!!
    Nog commentaar?? Ga uw gang en post het hier... Het boeit me tog niet ik doe wat ik wil en ga hiermee verder zoals ik wil...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Weet je wat?? Geloof allemaal zelf wat je wilt,, zolang ik maar weet wat de waarheid is!!
    Nog commentaar?? Ga uw gang en post het hier... Het boeit me tog niet ik doe wat ik wil en ga hiermee verder zoals ik wil...

    Vooral doen, wijffie! ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nog even doorgaan en er komt een slotje op, je mag best je mening geven, maar verwoord het dan netjes. Geen ruzies a.u.b.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ga ik zo meteen ook eens proberen, lukt dat niet dan maak ik het de hond wijs, lukt dat niet, dan de vissen en lukt dat niet, dan zoek ik een luis of een vlo. 8D

    Ik ga het zo nog eens bij mijn andere kat proberen, dan beide honden en dan als laatste optie mijn dwerghamster. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Weet je wat?? Geloof allemaal zelf wat je wilt,, zolang ik maar weet wat de waarheid is!!
    Nog commentaar?? Ga uw gang en post het hier... Het boeit me tog niet ik doe wat ik wil en ga hiermee verder zoals ik wil...


    Ik geloof dat jij nog niet helemaal goed beseft waar je mee bezig bent en wat de gevolgen daar van zijn. En dat jij serieus blind wordt van liefde. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik ga het zo nog eens bij mijn andere kat proberen, dan beide honden en dan als laatste optie mijn dwerghamster. 8D


    Joh, als ik mijn vijf katten, twee honden en weetikveel hoeveel vissen moet afgaan, dan ben ik morgen nog bezig. OH, ik ga die rat van op het zolder het ook wijs maken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    We hebben hiervan geleerd, dat we allemaal niet zo stom moeten zijn als haar. (cat)

    Laatste waarschuwing..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.