• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    oke, wat een rare situatie..

    Wat een rare situatie, heb je daar geen moeite mee?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Is hij dat op je picture dan?


    Life is hard and then we die

    Oh, lamaar. Verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 18:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rimmel schreef:
    Wat een rare situatie, heb je daar geen moeite mee?


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Vreemde situatie.
    Maar fijn voor jullie (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rimmel schreef:
    Wat een rare situatie, heb je daar geen moeite mee?

    Tuurlijk is het moeilijk dat hij nog bij haar samenwoont maar het is voor hun kind... En ja,, ik ben daar vaak en ik ben er zeker van dat hij niet liegt tegen mij...

    En jij gaat er mee akkoord? Sorry maar als die relatie uitgroeit naar iets serieus dan kan je het sowieso niet geheimhouden, dan kunnen zij sowieso niet samenwonen, dus op zich vind ik het maar een stom idee, sorry.
    Dit is mijn mening natuurlijk, maar volgens mij kan je het niet blijven verzwijgen =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vaag :S

    Maar ik hoop dat je gelukkig met hem wordt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Marshmellow schreef:
    En jij gaat er mee akkoord? Sorry maar als die relatie uitgroeit naar iets serieus dan kan je het sowieso niet geheimhouden, dan kunnen zij sowieso niet samenwonen, dus op zich vind ik het maar een stom idee, sorry.
    Dit is mijn mening natuurlijk, maar volgens mij kan je het niet blijven verzwijgen =/

    Zij wonen wel samen maar slapen sowieso apart en ik ben veel bij hem en we moeten het nu even geheimhouden als het echt serieus is (dan spreek ik over ongeveer 6 maanden ofzo) dan kunnen we het vertellen,, maar op dit moment even niet... En als ik ben afgestudeerd in Juni vertrek ik thuis en ga ik bij hem wonen en zij gaat dan terug bij haar ouders wonen...

    Marshmellow schreef:
    En jij gaat er mee akkoord? Sorry maar als die relatie uitgroeit naar iets serieus dan kan je het sowieso niet geheimhouden, dan kunnen zij sowieso niet samenwonen, dus op zich vind ik het maar een stom idee, sorry.
    Dit is mijn mening natuurlijk, maar volgens mij kan je het niet blijven verzwijgen =/

    Ja, ik eigenlijk ook. Ik zou voor geen goud tussen een gezin in willen gaan zitten en deze keer weet ik waar ik het over heb aangezien ik degene was die tien jaar terug samen met mijn moeder huilde omdat m'n pa haar had bedrogen.
    In feite zou ik het gezinsbelang boven mezelf zetten en die jongen zeggen dat wat er ook gaande is tussen hem en die vrouw, uit te praten. Maar goed, dat ben ík. Verschillende mensen reageren verschillend op situaties. But I would feel guilty, damn sure.


    No growth of the heart is ever a waste

    pseudoniem schreef:
    oke, wat een rare situatie..


    Don't dream your life, live your dreams.

    He.
    Waar is die jongen waar je zo gek op was en zo miste en 1000 topics over ging maken?


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt als iets uit een film. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het leuk voor jouw, maar ik vind het wel een rare situatie hoor.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!