• Met ze bedoel ik mijn ouders.
    Ik judo op een best hoog niveau en ik heb altijd geroepen dat ik naar de top wou. Alleen heb ik dit voorjaar mijn sleutelbeen gebroken en dus kon ik dingen doen die meestal niet kon omdat ik elek dag moest/wilde trainen. En nu ben ik dit seizoen weer begonnen en merk ik dat ik er niet meer zo zin in heb. Dus dat zei ik begin dit Seizoen alleen toen hebben mijn ouders me over gehaald om nog wel gewoon door te gaan. Alleen nu beginnen ze allemaal te vragen of ik ernog wel zin heb enzo. Waarvan ik denk: Wat wil ze nou eigenlijk wat ik doe? Want als ik stopt dan halen ze me over om verder te gaan maar ze blijven wel aan mijn kop zeuren!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..

    Misschien zeiden ze dat wel om te kijken of je het echt niet meer leuk vond aangezien je toen net weer begon ermee zei je, dan moet je altijd weer even erin komen en wennen lijkt me.

    En nu je het weer een tijdje doet vragen ze het misschien wel om te kijken of je er nog zo over denkt en misschien mag je nu wel stoppen als je wilt? Want zoals al gezegd werd, je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders! :)


    dream, dare, fly!

    Herolicious schreef:
    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..


    effort never betrays you

    doe wt je zlef wil en leg het aan je ouders uit


    Only those who listen can hear

    Herolicious schreef:
    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..

    Je moet doen wat je zelf wilt, dat is denk ik het beste.

    Je moet doen wat je zelf leuk vind en niet wat je ouders willen of leuk vinden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wrs hoopten je ouders dat als je gewoon verder deed,de fun wel terug zou komen,maar nu dat nog niet is,vragen ze zich af of ze wel de juiste beslissingen hebben gemaakt.

    Kies voor jezelf. Wat wil jij? En dan moet je daar volledig voor gaan!
    succes <3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Herolicious schreef:
    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..


    Never forget the things that make you smile

    Weetje, slaap er een nachtje over. Misschien ga je het wel missen als je stopt? Zoja; ga nog even door, totdat je zeker bent ervan dat je er nooit zin meer in gáat hebben.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Herolicious schreef:
    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet je eigen keuzes maken.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    doen wat je zelf wilt joh! als je het niet meer leuk vind stop gwn (a) anders zit je er aan vast :P en dan is het helemaal niet meer leuk xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Herolicious schreef:
    Doe gewoon wat je zelf wilt, en zeg dat ook je ouders.
    Je moet voor jezelf willen sporten, niet voor je ouders..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.