• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een leeftijdgrens op energiedrank komen omdat het slecht is voor kinderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zeker. Ik werk in de Jumbo, en weet je hoe veel van die jonge kindjes er stoer energy komen halen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee.
    Maar ik vind dat kinderen van bijv. 12/13 of jonger er vanaf moeten blijven, meestal drinken die dat om stoer over te komen en die shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens, ze kunnen er dan alsnog wel aankomen via een vriend/broer/zus/nicht/neef/vader/moeder/wat dan ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tegenwoordig is alles slecht voor je right? :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Lol dan kun je chips ook wel gaan verbieden, dat is ook slecht.

    Onzin dus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens, er zit vet veel suiker in en kinderen drinken er veel te veel van omdat het zo zoet is! Ik drink het zelf niet omdat ik het vies vind en zoveel suiker is slecht voor je ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Disagree, that'll make them want it even more.


    The only hope for me is you.

    Ah, well, the children will find another way to get their energy, so disagree.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oneens, alles is toch gewoon slecht...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    I disagree with this, as a child, you must get a certain level of energy, and energydrinks make kids reach this level. Or else they would all be emo.


    Hat0rz hate the one and only Jet Star.

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..

    JetStar schreef:
    I disagree with this, as a child, you must get a certain level of energy, and energydrinks make kids reach this level. Or else they would all be emo.

    So right about the emo kid part. I agree so much.


    Louder than God's revolver and twice as shiny.

    JetStar schreef:
    I disagree with this, as a child, you must get a certain level of energy, and energydrinks make kids reach this level. Or else they would all be emo.

    Lol :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.