• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    Sniper schreef:
    (...)
    Ja, ik eigenlijk ook. Ik zou voor geen goud tussen een gezin in willen gaan zitten en deze keer weet ik waar ik het over heb aangezien ik degene was die tien jaar terug samen met mijn moeder huilde omdat m'n pa haar had bedrogen.
    In feite zou ik het gezinsbelang boven mezelf zetten en die jongen zeggen dat wat er ook gaande is tussen hem en die vrouw, uit te praten. Maar goed, dat ben ík. Verschillende mensen reageren verschillend op situaties. But I would feel guilty, damn sure.

    Ik ben het echt helemaaaaal met je eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lipsy schreef:
    (...)
    Dit is best hard gezegd...Maar beter zo misschien eigenlijk.
    Ik geef je volledig gelijk.

    Ik mag dan in haar ogen een sneuzel zijn maar ik ben toch oud genoeg om te weten dat je dat niet flikt. Dat was bij mij 1 keer en nooit meer. Daarom was het best hard misschien ja. Maar ik ga mijn post niet veranderen, haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Je edit slaat echt nergens op. Ik vind het nog steeds een walgelijke actie van je. Ik kan echt niet begrijpen dat je zoiets doet. Echt waar, ik ben zo blij dat ik jou niet ben. Gadverdamme.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 21:24 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hmm.. Oke..
    En heb je er zelf een goed gevoel bij?
    Want ik zou me in zo'n situatie nou niet erg prettig voelen denk ik..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou het uitmaken, het levert toch alleen maar complicaties op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stripe schreef:
    Je edit slaat echt nergens op. Ik vind het nog steeds een walgelijke actie van je. Ik kan echt niet begrijpen dat je zoiets doet. Echt waar, ik ben zo blij dat ik jou niet ben. Gadverdamme.

    I agree, my opinion stays the same. Of hoe je dat ook mag zeggen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    En waarom is t uit met je andere vriendje trouwens?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil niet gemeen doen ofzo maar je zegt dit
    ''Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo... Ik verzeker niet dat ik erop antwoord...''
    Waarom moeten die mensen dan alsnog een pb gaan sturen .. (krul)


    -

    Magikal schreef:
    (...)
    Ik mag dan in haar ogen een sneuzel zijn maar ik ben toch oud genoeg om te weten dat je dat niet flikt. Dat was bij mij 1 keer en nooit meer. Daarom was het best hard misschien ja. Maar ik ga mijn post niet veranderen, haha.

    Zoals ik zei, beter dat iemand het een keer hard zegt.
    Want serieus, dit slaagt nergens op.


    effort never betrays you

    Stamppot schreef:
    En waarom is t uit met je andere vriendje trouwens?

    HAHA, lees ál haar andere topics over haar 'o zo geweldige' (ex)-vriendje. Er zal ongetwijfeld wel een topic bij staan, waardoor het uit is gegaan. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Whuttes? Ik snap d'r geen flikker van :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat ik dus niet begrijp. Hij heeft al verdomme lang met haar? En nu kom jij erop eens bij, niet zolang na het uit is met je vriendje. En plotsklaps ben je verliefd op hem, en krijgen jullie iets. Nog voordat je over andere dingen kan nadenken. Jullie denken neit eens na voor de gevolgen dat het voor het kind kan hebben.
    Bah, eigenlijk walg ik ervan.

    Voldie schreef:
    Wat ik dus niet begrijp. Hij heeft al verdomme lang met haar? En nu kom jij erop eens bij, niet zolang na het uit is met je vriendje. En plotsklaps ben je verliefd op hem, en krijgen jullie iets. Nog voordat je over andere dingen kan nadenken. Jullie denken neit eens na voor de gevolgen dat het voor het kind kan hebben.
    Bah, eigenlijk walg ik ervan.

    Je bent niet de enige, lol. :-D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    HAHA, lees ál haar andere topics over haar 'o zo geweldige' (ex)-vriendje. Er zal ongetwijfeld wel een topic bij staan, waardoor het uit is gegaan. 8D
    '
    Ja ik heb het ook opgezocht, ik wou het weten :X


    -

    Ik vind je echt héel raar.
    Like, eerst een hele berg topics over 'ik mis mijn vriendje' 'mijn vriendje dit' 'mijn vriendje dat' en dan na 2 weken heb je een gezin uit elkaar gehaald?
    Leven we in GTST, of ONM ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42