• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    Klik
    Staat er in dit topic nou dat ze een tweede kindje willen hebben?
    Of ging dat weer over iemand anders?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Stripe schreef:
    (...)
    Wijffie, lees gewoon eens op je gemak je eigen topics na. En daarnaast is het 'dan ik', niet 'als ik'. Haha, ga je nu achter die vriend van 'ShaanXpXk' aan dan? 8D

    Dat zou ik vet erg vinden want zij heeft 2 kindjes en ze zijn hartstikke gelukkig o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Language schreef:
    Klik
    Staat er in dit topic nou dat ze een tweede kindje willen hebben?
    Of ging dat weer over iemand anders?

    Internetten op het werk? (nerd)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Magikal schreef:
    (...)
    Let's shake hands, girl.

    -shake hands-
    Serieus, en toen het uit was met je ex-vriendje kon je niet slapen en al die bullshit, echt, als je er zó van afziet snap ik niet dat je nou alweer verliefd bent. sneltrein


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat zou ik vet erg vinden want zij heeft 2 kindjes en ze zijn hartstikke gelukkig o.o

    Wie weet. Als ze dit al flikt. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Wie weet. Als ze dit al flikt. :-)


    Ja, dan is dat ook mogelijk, natuurlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dik afkraaktopic haha (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat zou ik vet erg vinden want zij heeft 2 kindjes en ze zijn hartstikke gelukkig o.o

    Oohw komop,, me hem zou ik nooit iets beginnen,, hij is mijn beste vriend dat is gewoon eng,, en zij heeft by the way 3 kindjes!! Nouja 4 eigenlijk... Kiano, soleille (rip), Sibel en Xana,, waarvan Sibel mijn metekindje is...

    Stamppot schreef:
    Dik afkraaktopic haha (nerd)

    Eigen schuld, dikke bult. Ik bedoel maar, bitch 1ste klasse or what.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Language schreef:
    Klik
    Staat er in dit topic nou dat ze een tweede kindje willen hebben?
    Of ging dat weer over iemand anders?

    Sorry ik krijg geen topic te zien dus wtf

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Oohw komop,, me hem zou ik nooit iets beginnen,, hij is mijn beste vriend dat is gewoon eng,, en zij heeft by the way 3 kindjes!! Nouja 4 eigenlijk... Kiano, soleille (rip), Sibel en Xana,, waarvan Sibel mijn metekindje is...

    Tja, zo kwam je ook niet meer over je break-up met je vorige vriendje heen...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Oohw komop,, me hem zou ik nooit iets beginnen,, hij is mijn beste vriend dat is gewoon eng,, en zij heeft by the way 3 kindjes!! Nouja 4 eigenlijk... Kiano, soleille (rip), Sibel en Xana,, waarvan Sibel mijn metekindje is...

    Natuurlijk. In één van je topics staat dat je 'vriend' van nu ook eerst je beste vriend was. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stamppot schreef:
    Dik afkraaktopic haha (nerd)

    Ze maakt het er zelf naar. :-D Ik heb het wel naar mijn zin, eerlijk gezegd.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Natuurlijk. In één van je topics staat dat je 'vriend' van nu ook eerst je beste vriend was. ;-)


    Hahaha, ja dát las ik toch ook. (':

    En dat zeg je trouwens hier

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:31 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Sorry ik krijg geen topic te zien dus wtf


    Ohja, ik zit via een andere site op Quizlet (www.op-school-internetten.nl) , want ik kom anders niet op Quizlet.
    Ik bedoelde de topic, 'Omg super', van jou :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.