• Oke als ik me verveel sta ik wel eens voor mijn spiegel. de laatste tijd als ik met mijn hand door mijn haar gaat valt er iets in mijn kamer. vorige week viel mijn schooltas, gisteren mijn haarlak en vandaag was mijn spiegel bijna naar beneden gedondert. ook knippert mijn lamp vaak. ook als ik gewoon in bed lig gebeuren dat soort dingen. dan lig ik daar gewoon, is er voor zover ik weet niks in mijn kamer en dan valt er vanalles. dat vind ik dan best eng en heb ik het idee dat er een geest of iets in mijn kamer is. en mijn moeder is overleden toen ik acht was en soms heb ik dan ook nog gewoon het idee dat ze bij me zit. zoals nu ik dit typ heb ik het idee dat ze ergens in mijn kamer staat. ergens geeft het me wel de kriebels. geloven jullie in geesten? en hebben jullie ook zoiets mee gemaakt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Uhm, je kunt beter dit soort topics niet meer maken. Je krijgt er rare reactie's op. :O

    Mijn lamp knippert ook wel 's (elke dag) Maare, gewoon, kapotte lamp? :') Dingen die vallen: Puur toeval.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 18:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb het ook wel eens is echt eng x'D


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    BillJumbie schreef:
    Uhm, je kunt beter dit soort topics niet meer maken. Je krijgt er rare reactie's op. :O
    Rare reacties?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Rare reacties?


    Ja, zoals dat mensen het ook kunnen(ik heb er niks tegen) en dat word dan weer een discussie.

    Weird. Dat soort dingen heb ik ook wel eens, dat er zomaar dingen vallen. En ja ik geloof in geesten :3 Maybe is je mam wel bij je, en wil ze contact met je zoeken.


    Sometimes it's best not to care.

    het is wel raar jaaa..


    ailoveejoee.

    kapotte lamp?
    En ik denk dat het voelt alsof ze bij je is omdat jij dat stiekem nog wilt en nu aan haar denkt.
    En in mijn kamer vallen ook constant dingen hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, ik geloof in geesten en ik heb ook wel eens iets met geesten meegemaakt maar niet wat jij hebt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sowieso geloof ik in geesten. Afgelopen tijd hoorde ik dingen in mijn kamer. Zoals een klap op mijn tv en geluiden achter mijn schot waar spullen achter staan. Ik hoor ik mijn naam geroepen worden als ik alleen thuis ben en heb ik nog niet zo lang geleden een meisje/vrouw 'S nachts op de overloop zien staan. Ze was gekleed in wit gewaad met zwart haar alleen zag ik haar gezicht niet. Ik draaide me 1 seconde om en weg was het.


    Shit happends

    ik geloof ook in geesten heb ook héél veel ervaring met geesten_O_ dat is dus echt niet leuk!(N) Het was héél eng.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'