• Hoi hoi,

    Er is een (nieuwe?) Discord server voor Quizlet! Aanvankelijk had ik hem gemaakt voor de artists onder ons (like tekenen en schilderen), maar toen bedachten meerdere mensen zich dat iedereen natuurlijk welkom is :') En dat is ofc ook zo! Dus join us op Discord en laten we hopen dat de server deze keer niet doodbloedt lol

    Voor degenen die Discord nog niet kennen: het is een chatplatform dat steeds populairder wordt. Je hebt alleen maar een mailadres en een wachtwoord nodig om je te registreren en het is volledig gratis. Als je dit programma op je computer wilt gebruiken, hoef je niet eens iets te downloaden, je kunt er gewoon bij via je browser (:

    Update: Hier is de link! Wees welkom ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 16:44 ]

    Ik denk dat niet veel mensen Discord kennen? Ik zit er zelf op en het is een chat voor gamer. Lijkt me wel leuk though, beetje voice chatten enzo haha


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja ik heb daar wel interesse in, gezellig af en toe voice chatten ofzo.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zit zelf ook op Discord, dus mij mag je sws toevoegen! Lijkt me namelijk juist gezellig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nice! Ik heb een invite in de OP gezet. Ik hoop dat alles werkt; het is mijn eerste eigen server, dus als je iets ziet wat niet werkt of niet klopt, zeg het dan alsjeblieft even (:

    Het is er echt heel gezellig guys ^^ Feel free to join :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik join als ScribbleTheFox.

    Eeeeven mt


    Spinning around, I'm weightless.

    come over to the dark side :')

    Er is nog genoeg taart voor iedereen :')

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 21:53 ]

    I joined c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JOIN THE REVOLUTION :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben er ook. ^^


    Caution first, always.