• Hjj
    khoor het hier niet te zetten,, maar doe het lekker toch aangezien ik niemand persoonlijk kenxD
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe vriend zoals jullie wel al wisten. Het is een 20-jarige jongen en vader van een meisje van anderhalf. Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen. En zij (was mijn beste vriendin) heeft er natuurlijk wel wat moeite mee,, maar ze laat toe dat ik af en toe langskom voor zowel hem als zijn dochtertje als voor haar. En natuurlijk gaat hun huwelijk nu niet door,, maar geen van beiden vind het echt heeeel erg,, zij had het al verwacht zei ze... Dus nu ben ik superblij,, nadeel is dat we het geheim moeten houden voor zijn en mijn ouders...
    Sorry dit moest ik ffe kwijt...

    Xx(K)

    Voor de duidelijkheid,, ze wonen nog samen zodat ze beiden voor het kind kunnen zorgen,, hij als zij naar voortraject is, zij als hij werken is... En ze zijn uit elkaar, omdat zij blijkbaar ook al een tijdje verliefd was op een ander, maar het is effe makkelijker om voor het kindje te zorgen. En natuurlijk heeft mijn vriendin het mij kwalijk genomen, maar ze vergeeft me,, want blijkbaar wist iedereen in onze omgeving al dat we een oogje voor elkaar hadden voor we het zelf wisten... En noem het walgelijk en noem het zoals je wilt... Zolang ik ermee kan leven maakt het allemaal niet uit... En zoals ik al zei we moeten het geheimhouden voor zijn ouders en mijn ouders omwille van privéredenen... Mensen die het ECHTECHTECHT willen wete moeten maar pb sturen ofzo...

    Xx

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:11 ]

    Dat is gewoon echt fucking nasty om te doen. Ik ben blij dat ik jou niet ben, dan zou ik echt van mezelf walgen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    wat erg voor dat dochtertje (:
    en ik ben niet zo voor het geheime gedoe , vroeg of laat komt het toch uit en dan heb je wss nog ergere ruzie dan het nu zou zijn , dat denk ik echt (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 20:39 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oké, verliefd of niet, maar vrienden boven vriendje.
    Weet die vriendin dat jullie wat hebben? o.o
    Zo ja, dan zou ik als ik haar was je echt verrot geslagen hebben, serously.
    ZE GINGEN TROUWEN MAN! Ben jij wel goed bij je hoofd?
    En daarbij heb je nog steeds een foto van je ex daar staan, of heb ik dat mis?
    Sorry, maar echt, jij bent ziek.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    trio.
    nee grapje, maar vind zij dat goed dan? Want in principe heeft hij tog nu 2 vriendinnen??


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    TeddyBob schreef:
    trio.
    nee grapje, maar vind zij dat goed dan? Want in principe heeft hij tog nu 2 vriendinnen??


    Nee, volgens mij niet. Volgens mij woont hij nu bij zijn ex met wie hij een kind heeft.

    Maar ik kan het ook fout hebben(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Nee, volgens mij niet. Volgens mij woont hij nu bij zijn ex met wie hij een kind heeft.

    Maar ik kan het ook fout hebben(cat)

    hm... maar er staat dat zij sinds kort met hem heeft...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dus als ik het goed begrijp woont je vriend bij zijn ex-vriendin waar hij een dochtertje mee heeft? Dat vind ik persoonlijk al raar.. ook al hebben ze een kind samen. Zou ik niet kunnen iig (: Maar je komt wel ineens in een gezin terecht, ik zou me daar niet prettig bij kunnen voelen eigenlijk. Al helemaal al die ex een vriendin van je was..


    -

    TeddyBob schreef:
    (...)
    hm... maar er staat dat zij sinds kort met hem heeft...


    Dan volg ik het niet meer. Want in de tekst staat: Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Dan volg ik het niet meer. Want in de tekst staat: Hij woont nog steeds bij zijn huidige (ex)vriendin en dat zal ook zo blijven dat ze samenwonen, ze doen dat voor hun dochtertje, wat ik echt heel goed vind van hen.

    Naja ik snap het ook nie helemaal XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind het eigenlijk best naar dat je gewoon tussen een gezin in gaat zitten. Maar dat is mijn mening.


    your eyes are like stars in the night.

    Magikal schreef:
    Oké, verliefd of niet, maar vrienden boven vriendje.
    Weet die vriendin dat jullie wat hebben? o.o
    Zo ja, dan zou ik als ik haar was je echt verrot geslagen hebben, serously.
    ZE GINGEN TROUWEN MAN! Ben jij wel goed bij je hoofd?
    En daarbij heb je nog steeds een foto van je ex daar staan, of heb ik dat mis?
    Sorry, maar echt, jij bent ziek.

    Hier heb je het wel echt hard neergezet, maar ergens ben ik het er toch mee eens, omdat je gewoon niet tussen een gezin in hoort te komen. En ik zou ook echt pissed off zijn als een van mijn oude vriendinnen naar mijn ex-verloofde zou gaan en iets met hem zou krijgen terwijl ik al een kind van hem heb.


    your eyes are like stars in the night.

    Dus wacht. Je hebt een relatie met een jongen die bij zijn ex verloofde woont, en met haar een kind heeft. En je moet jullie relatie geheim houden, want zijn ex verloofde is jouw beste vriendin?

    -Ja jongens, ik begrijp dingen pas heel langzaam-

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 21:10 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hier heb je het wel echt hard neergezet, maar ergens ben ik het er toch mee eens, omdat je gewoon niet tussen een gezin in hoort te komen. En ik zou ook echt pissed off zijn als een van mijn oude vriendinnen naar mijn ex-verloofde zou gaan en iets met hem zou krijgen terwijl ik al een kind van hem heb.

    Oké, dat kan best maar zo ben ik gewoon. Ik kan hier gewoon echt niet tegen en, tja :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    Oké, verliefd of niet, maar vrienden boven vriendje.
    Weet die vriendin dat jullie wat hebben? o.o
    Zo ja, dan zou ik als ik haar was je echt verrot geslagen hebben, serously.
    ZE GINGEN TROUWEN MAN! Ben jij wel goed bij je hoofd?
    En daarbij heb je nog steeds een foto van je ex daar staan, of heb ik dat mis?
    Sorry, maar echt, jij bent ziek.

    Dit is best hard gezegd...Maar beter zo misschien eigenlijk.
    Ik geef je volledig gelijk.


    effort never betrays you

    Language schreef:
    Dus wacht. Je hebt een relatie met een jongen die bij zijn ex verloofde woont, en met haar een kind heeft. En je moet jullie relatie geheim houden, want zijn ex verloofde is jouw beste vriendin?

    -Ja jongens, ik begrijp dingen pas heel langzaam-


    Nee, de relatie moet geheim gehouden worden voor haar en zijn ouders. Die vriendin weet het al.


    Your make-up is terrible