• Het vorige had zijn max van 300 berichten bereikt.
    Als je wilt verder praten over het overlijden van M.J, mag je dat in dit topic doen, maar blijf nog altijd respectvol tov fans en niet-fans.

    Verschrikkelijk nieuws blijft maar alle internetsites overstromen. Eerst werd gedacht dat Michael Jackson alleen was op het moment dat hij een hartstilstand kreeg. Dokter Conrad Murray had hem in zijn bed bewusteloos aangetroffen en probeerde tevergeefs de popster te reanimeren.

    Maar Michael was niet alleen, zijn oudste zoon Prince was bij hem toen hij instortte, maar dacht dat zijn vader weer eens grappig wilde zijn.

    Een vriend van de familie vertelt: "Prince dacht dat Michael een grap uithaalde, zoals hij wel vaker deed. Toen Michaels dokter Conrad Murray hem probeerde te reanimeren, kreeg hij door dat het menens was. Hij stond erbij alsof hij in trance was en keek verbijsterd toe."

    Ook voormalig manager Frank DiLeo en een waakhond genaamd Tippy waren aanwezig.

    Wel raar dat het een half uur duurde voordat er een telefoontje werd gepleegd naar het ziekenhuis nadat MJ bewusteloos werd aangetroffen.


    ©TMF


    ok

    Niet normaal !
    Als ik sommige liedjes / intervieuws kijk,
    moet ik gewoon sowat huilen... :$
    Hij was niet gewoon een sanger ,
    maar iemand die zijn fans echt raakte & dicht bij ze wou zijn ,
    hij heeft het verschil tussen gekleurde & blanke mensen minder gemaakt , hij heeft mensen kennis laten maken met een geweldige soort musiek..

    Ik snap ook niet waarom hij was aangeklaagt voor kinder misbruik ;
    Wie is hier degene die in NeverLand allemaal zieken kinderen lied om ze een goede dag te geven ?!

    ik hoop dat hij kan zien daar boven dat egt OVERAL ter wereld mensen van streek zijn !

    for always in my mind - michael jackson


    - You'r stuck in my head , Just like my favourite song

    al 1 week >.<


    Your Butt is Mine!

    Inderdaad 1 week


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik mis hem meer en meer Ö eigelijk kei spijtig dat iemand moet dood gaan om gerespecteerd te worden : )
    ik denk dat MJ gewoon een heel gevoelige mens was Ö dat leid ik ten minste af van enkele filmpjes op youtube : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het echt erg....Ik denk nogsteeds dat hij ergens wel zal opduiken.....Jammer genoeg kan dat niet(huil) Ik geloof het nogsteeds niet egt....


    Time changes, best friends can become strangers...

    Zoals VampyKP483 zegt, ik geloof het nog steeds niet! Is dit een grap? Ik wil Michael terug, hij was echt als een idool voor mij<3


    Let's do this poo

    Het enige wat ik daar nog over te zeggen heb, is dat het echt m'n stort uit begint te komen! -Zucht-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ----Heey----

    R.I.P michael


    [[x]. Twincest .[x]]

    Ik vind het nog altijd supererg.


    None but ourselves can free our minds.

    Moonwalk to heaven.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het egt stom dat opeens iedereen naar mj gaat luisteren! Sorry, maar SOMMIGEN doen dat alleen omdatie dood is. en SOMMIGEN vinden het egt leuk. en SOMMIGEN luisteren gewoon helemaal niet zoals ik. want ik houd niet van die muziek, maar ik vind wel erg, HEEL ERG datie dood is! :(

    tis gewoon fucking erg datie dood is.. : (

    R.I.P Michael


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Moonwalk to heaven <3


    All was well.